Minuspoint til Aage

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
Morten_Lyse
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Morten_Lyse »

Der skal ikke meget til, før man ryger i internettets gabestok nu om dage hvad..?

Mvh;
Morten Lyse

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Anonym »

[quote="Morten_Lyse"]Der skal ikke meget til, før man ryger i internettets gabestok nu om dage hvad..?

Mvh;
Morten Lyse[/quote]



+1

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Jake »

[quote="VAD"][quote="Morten_Lyse"]Der skal ikke meget til, før man ryger i internettets gabestok nu om dage hvad..?

Mvh;
Morten Lyse[/quote]



+1[/quote]

+1
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Runem »

[quote="Morten_Lyse"]Der skal ikke meget til, før man ryger i internettets gabestok nu om dage hvad..?

Mvh;
Morten Lyse[/quote]

Når man slår sig op som nordens største og laver en webshop og så ikke formår at have et system, hvor folk kan bestille og betale en vare til trods for, at varen er udsolgt via selvsamme webshop, så får man minuspoints hos mig. Så kan du jo kalde det for "internettets gabestok" eller hvad du ellers vil. Men det er jo heller ikke dig, som sidder tilbage med en tam følelse efter, at Aages medarbejder ringer og siger, at jeg godt nok ikke lige får de ting, jeg ellers havde fået bekræftigelse på. Til trods for at jeg ringede to gange for at få bekræftiget, at det stemte overens, da jeg via min netbank kunne se, at der var givet autorisation til at de kunne hæve pengene fra min bankkonto og at pengene således ikke længere var til rådighed.

Internettets gabestok - må jeg være fri. Jeg handler ofte i Aage og forventer sgu da, at de kan finde ud af at lave en ordentlig web-løsning.

Jeg er da bare heldig, at det ikke var hele min ordre, som endte med at blive anuleret... Mange andre ender da bare med en lang næse.

Men i tre ville naturligvis synes, at det var tip top, hvis i var i samme båd.


Desuden har jeg rettet henvendelse til Aage med min utilfredshed. Ikke for at blive "kompenseret", men fordi det er dårlig stil fra "Skandinaviens største", at varer ikke automatisk registreres som udsolgt, når den sidste er købt og betalt. Og det synes jeg da, at de skal have at vide. Specielt fordi det er min foretrukne forhandler at have med at gøre i Odense.

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Morten M »

Dine penge minus den effektuerede del af ordren er til rådighed på din konto igen?
edit: Hvis varen har forladt forretningen uden afregning/registrering, har sælgeren ikke en chance ift. dig eller computeren.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Morten_Lyse
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Morten_Lyse »

Jamen, at det er træls er vi da ikke uenige om; men om det ligefrem kræver "udbasunering" i et debatforum ved jeg ikke lige, om "forseelsen" er værd..?

Mvh;
Morten Lyse

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af VilhelmNielsen »

Vi kan da heller ikke bare tie stille om det hver gang vi er utilfredse. Det er måske ikke så gældende i denne situation, men det er da bedre at dele erfaringer med andre, således at andre ikke får et rap over nallerne.

Dette er da på lige fod med at proklamere at en bestemt guitar er noget skidt.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Anonym »

Vi lader bare som ingenting og skifter ligeså ubemærket til Thomann.

Aage/4Sounds problemer med webshop OG telefonordre har stået på i flere år uden mærkbar forbedring. Jeg skal undlade at udbasunerer lidt for mange "eksempler", jeg har oplevet som privat og erhvervsmæssigt med dem.

Så lad os tie i forsamlingen - og når så firmaet er visnet hen og folk begynder at spørge hvorfor, kan vi måske forsigtigt viske det jer i ørene i et mørkt hjørne.

Vi skal støtte de "lokale" - men det lader ikke til at de "lokale" støtter os. Eller formår at gøre det.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Anonym »

jeg gætter på at Aages problem i dette tilfælde opstår fordi.
der står kunder i butikken og køber de samme pickupper som du bestilller på nettet og når de så til aften eller hvornår de nu gør det opdatere deres lager ja så er der sgutte flere pickupper da de sidste der var gik ud af butikke sammen med en glad kunde.
Og da det jo var et usandsynligt godt tilbud pga de sikkert skal ha ryddet lageret inden nytår gælder der vel samme regel som alle andre steder hvor man laver den slags tilbud. "SÅ LÆNGE LAGER HAVES"

dette gør det selvfølgelig ikke mindre træls for dig men sådan er det desværre.

hva kundeservice angår så er det noget af det første der forsvinder hvis man skal følge Thomann på prisen.
Bevars Thomann har jo ret go service må man sige men de har osse alene i tyskland vel 70mill potentielle kunder og med deres nabolande måske hele 400mill potentielle kunder + 6% lavere moms, en anden måde at beskatte på og sindsygt lave fragt priser over landegrænser.

der er ca 5,5mill potentielle kunder i DK.
Danske butikker kommer aldrig op i thomanns gear bla pga de 6 % moms og nogle ret så høje fragtpriser ud af landet så allerede der er vi banket ned under gulv brædderne men sådan er det jo bare det er en del af den globale udvikling og vi der står på samme side af disken som kasseapperatet må bare lære at leve med det :) :)

Lars

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="VAD"]jeg gætter på at Aages problem i dette tilfælde opstår fordi.
der står kunder i butikken og køber de samme pickupper som du bestilller på nettet og når de så til aften eller hvornår de nu gør det opdatere deres lager ja så er der sgutte flere pickupper da de sidste der var gik ud af butikke sammen med en glad kunde.
Og da det jo var et usandsynligt godt tilbud pga de sikkert skal ha ryddet lageret inden nytår gælder der vel samme regel som alle andre steder hvor man laver den slags tilbud. "SÅ LÆNGE LAGER HAVES"

Lars[/quote]

Hvis deres interne systemer er bare nogenlunde fulgt med ind i det 21. århundrede, så bliver det selvfølgelig registreret med det samme, så snart ekspedienten i butikken trykker 'total' på kasseapparatet, at der nu er én mindre på lager. Og hvis systemet ikke kan klare den slags "almindeligheder", så vil jeg altså også være fristet til at kalde det amatøragtigt.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Morten M »

Det er jeg nu ikke helt enig i, Lars. Har prøvet at stå i forretningen i Odense at skulle have et optisk ADAT kabel på 30cm, - ikke noget man sælger hver dag. Selvom lagerstatus var på 2-3 stk, ringede James til Kbh og sendte en mand direkte ud på lageret at se efter, hvor de ikke var til at finde. Det endte med jeg dagen efter havde et kabel på 70cm i postkassen. 3-4 dage hurtigere end Thomann. Det kan vel kaldes ordentlig service i øvrigt?
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"][quote="VAD"]jeg gætter på at Aages problem i dette tilfælde opstår fordi.
der står kunder i butikken og køber de samme pickupper som du bestilller på nettet og når de så til aften eller hvornår de nu gør det opdatere deres lager ja så er der sgutte flere pickupper da de sidste der var gik ud af butikke sammen med en glad kunde.
Og da det jo var et usandsynligt godt tilbud pga de sikkert skal ha ryddet lageret inden nytår gælder der vel samme regel som alle andre steder hvor man laver den slags tilbud. "SÅ LÆNGE LAGER HAVES"

Lars[/quote]

Hvis deres interne systemer er bare nogenlunde fulgt med ind i det 21. århundrede, så bliver det selvfølgelig registreret med det samme, så snart ekspedienten i butikken trykker 'total' på kasseapparatet, at der nu er én mindre på lager. Og hvis systemet ikke kan klare den slags "almindeligheder", så vil jeg altså også være fristet til at kalde det amatøragtigt.[/quote]

Ja i den idelle verden men hvornår er du sidst løbet ind i sådan en :D :D
men ok jeg forstår hva du mener men det bliver der jo ikke flere pickupper på lager af :)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Anonym »

[quote="Morten M"]Det er jeg nu ikke helt enig i, Lars. Har prøvet at stå i forretningen i Odense at skulle have et optisk ADAT kabel på 30cm, - ikke noget man sælger hver dag. Selvom lagerstatus var på 2-3 stk, ringede James til Kbh og sendte en mand direkte ud på lageret at se efter, hvor de ikke var til at finde. Det endte med jeg dagen efter havde et kabel på 70cm i postkassen. 3-4 dage hurtigere end Thomann. Det kan vel kaldes ordentlig service i øvrigt?[/quote]


sæføli er det go service.
nu er det heller ikke fordi JEG siger at Aage har dårlig service det kan jeg umuligt vide noget om da jeg ikke har handlet hos dem de sidste 10 år.
og min kommentar ang pris kontra service var ikke møntet på nogen speciel butik men bare en konstatering af at de to ting oftest følges ad.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af CobraPizza »

[quote="VAD"][quote="Morten M"]Det er jeg nu ikke helt enig i, Lars. Har prøvet at stå i forretningen i Odense at skulle have et optisk ADAT kabel på 30cm, - ikke noget man sælger hver dag. Selvom lagerstatus var på 2-3 stk, ringede James til Kbh og sendte en mand direkte ud på lageret at se efter, hvor de ikke var til at finde. Det endte med jeg dagen efter havde et kabel på 70cm i postkassen. 3-4 dage hurtigere end Thomann. Det kan vel kaldes ordentlig service i øvrigt?[/quote]


sæføli er det go service.
nu er det heller ikke fordi JEG siger at Aage har dårlig service det kan jeg umuligt vide noget om da jeg ikke har handlet hos dem de sidste 10 år.
og min kommentar ang pris kontra service var ikke møntet på nogen speciel butik men bare en konstatering af at de to ting oftest følges ad.[/quote]

Som i at Thomann har bedre service, og er billigere kontra Aage/4sound?

Jeg har intet mod de folk jeg har mødt i Aage, når jeg er løber tør for strenge eller dimser, og jeg har da også købt en guitar men de er sku ikke skarpe når de kommer til kundeservice eller fleksibilitet.. har prøvet at de sendte ting til min eks-kæreste fordi jeg engang havde boet hos hende, selvom jeg udtrykkeligt skrev at jeg havde en anden adresse. Men hvad pokker, hos thomann går det som smurt.
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Runem »

[quote="Morten_Lyse"]Jamen, at det er træls er vi da ikke uenige om; men om det ligefrem kræver "udbasunering" i et debatforum ved jeg ikke lige, om "forseelsen" er værd..?

Mvh;
Morten Lyse[/quote]


Det gjorde det, da der var en håndfuld andre brugere herinde, som også havde bestilt pickupper. Så derfor skulle de da varskos om risikoen for en kommende skuffelse.

Du vil måske mene, at det er synd for 4-sound, at jeg giver udtryk for min utilfredshed og skuffelse? Puds bare din glorie - jeg mener nu ikke, jeg har været uretfærdig.

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Runem »

[quote="Morten M"]Dine penge minus den effektuerede del af ordren er til rådighed på din konto igen?
edit: Hvis varen har forladt forretningen uden afregning/registrering, har sælgeren ikke en chance ift. dig eller computeren.[/quote]

Der er naturligvis styr på penge osv. nu, da Aage har færdiggjort handlen og trukket penge for de varer, som var tilbage på lager.

Har som sagt ikke noget at udsætte på kundeservicen, det er muligheden for at "købe" noget, som er udsolgt, der generer mig. Så at de retter henvendelse og forklarer, at jeg ikke får, hvad jeg har forventet, er jo kun fint, omend det ikke gøre oplevelsen med webshoppen mindre negativ.

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Runem »

[quote="VAD"]jeg gætter på at Aages problem i dette tilfælde opstår fordi.
der står kunder i butikken og køber de samme pickupper som du bestilller på nettet og når de så til aften eller hvornår de nu gør det opdatere deres lager ja så er der sgutte flere pickupper da de sidste der var gik ud af butikke sammen med en glad kunde.
Og da det jo var et usandsynligt godt tilbud pga de sikkert skal ha ryddet lageret inden nytår gælder der vel samme regel som alle andre steder hvor man laver den slags tilbud. "SÅ LÆNGE LAGER HAVES"

dette gør det selvfølgelig ikke mindre træls for dig men sådan er det desværre.

hva kundeservice angår så er det noget af det første der forsvinder hvis man skal følge Thomann på prisen.
Bevars Thomann har jo ret go service må man sige men de har osse alene i tyskland vel 70mill potentielle kunder og med deres nabolande måske hele 400mill potentielle kunder + 6% lavere moms, en anden måde at beskatte på og sindsygt lave fragt priser over landegrænser.

der er ca 5,5mill potentielle kunder i DK.
Danske butikker kommer aldrig op i thomanns gear bla pga de 6 % moms og nogle ret så høje fragtpriser ud af landet så allerede der er vi banket ned under gulv brædderne men sådan er det jo bare det er en del af den globale udvikling og vi der står på samme side af disken som kasseapperatet må bare lære at leve med det :) :)

Lars[/quote]

De få sparede kroner får mig ikke til at foretrække thomann frem for Aage. Men et mærkbart bedre serviceniveau på web-delen gør, at jeg fra tid til anden vælger Thomann... Det har jeg nu ikke dårlig samvittighed over, da det jo ikke er den lokale købmand jeg "svigter", det er en international kæde, som nok skal få tjent sine penge. Og som er gået ind på et område, for at konkurrere på de vilkår, der nu eksisterer.

Men forstå mig ret. Jeg piver ikke over, at varen var udsolgt. Jeg piver over, at systemet ikke registrerer det, men tilllader mig at bestille og betale for varen.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Sasha »

Jeg gør bare som VAD: Jeg lader være med at spilde min tid på Aage og deres notorisk inkompetente og sjofle kundeservice. Så undgår jeg at spilde mit liv på dén slags trivielle småproblemer...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Shinigami
Himmelhund
Indlæg: 2
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Shinigami »

Hmm det er cirka så'en tyve år siden jeg stoppede med at køve no'et hos Aage....
Det sidste var vidst en gammel Yamaha SG2000....
Syntes meget lidt om Lasse og Hans dengang....tror ikk' at det er bleven bedre..

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Morten M »

[quote="Runem"][quote="Morten M"]Dine penge minus den effektuerede del af ordren er til rådighed på din konto igen?
edit: Hvis varen har forladt forretningen uden afregning/registrering, har sælgeren ikke en chance ift. dig eller computeren.[/quote]

Der er naturligvis styr på penge osv. nu, da Aage har færdiggjort handlen og trukket penge for de varer, som var tilbage på lager.

Har som sagt ikke noget at udsætte på kundeservicen, det er muligheden for at "købe" noget, som er udsolgt, der generer mig. Så at de retter henvendelse og forklarer, at jeg ikke får, hvad jeg har forventet, er jo kun fint, omend det ikke gøre oplevelsen med webshoppen mindre negativ.[/quote]
Håber ikke din likviditet blev strammet i for lang tid. Sådant er og bliver irriterende.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen