Fik et fedt kabinet idag..

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Fik et fedt kabinet idag..

Indlæg af Anonym »

Ja jeg var vistnok lidt heldig idag, jeg skrev på en indrykket ann. igår og hentede dette kabinet +amp idag.
Ejeren havde haft det i mange år og jeg fik det sammen med en gammel Kustom transistor amp.
Jeg har fundet frem til at det er et orig. kabinet fra 1971 med orig Fane enheder i.
Det lyder så også tæske godt..
Billede
Billede
Billede
Billede
:)

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fik et fedt kabinet idag..

Indlæg af MacG »

Tillykke. Så det godt på DBA. Absolut rimelig pris... :s hock:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fik et fedt kabinet idag..

Indlæg af Anonym »

[quote="MacG"]Tillykke. Så det godt på DBA. Absolut rimelig pris... :s hock:[/quote]
Jeps prisen var heeeelt okay og heldigvis kom jeg først ;)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fik et fedt kabinet idag..

Indlæg af Sasha »

Jamen, det er jo både "High efficiency" og "Heavy duty". Så det er sikkert udmærket.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fik et fedt kabinet idag..

Indlæg af Anonym »

He Søren..kender du noget til et sådan kab her og hvis, kunne du evt fortælle en lille historie så?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fik et fedt kabinet idag..

Indlæg af Sasha »

Næh. Ikke udover at Pete Townshend og David Gilmour blandt andre brugte dem i gamle dage.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fik et fedt kabinet idag..

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]Næh. Ikke udover at Pete Townshend og David Gilmour blandt andre brugte dem i gamle dage.[/quote]

Og det er sgammelt og med de rigtige højttalere, at Hiwatt-freaks´ene ovre på Plexipalace ville savle. Et godt køb.

Læs mere : http://hiwatt.org/

Kuli
Still Got The Blues
Indlæg: 201
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fik et fedt kabinet idag..

Indlæg af Kuli »

Ja et godt køb! Jeg så det også godt og var ellers hurtig til at give sælgeren et bedre tilbud en hans egen salgspris - mere end dobbelt så meget, men jeg hørte aldrig fra ham... Så var der jo også de geografiske forhold at tage hensyn til når man nu bor midt i det mørke Jylland!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fik et fedt kabinet idag..

Indlæg af Anonym »

[quote="Kuli"]Ja et godt køb! Jeg så det også godt og var ellers hurtig til at give sælgeren et bedre tilbud en hans egen salgspris - mere end dobbelt så meget, men jeg hørte aldrig fra ham... Så var der jo også de geografiske forhold at tage hensyn til når man nu bor midt i det mørke Jylland![/quote]

Ja sælger var fair og jeg kom først.

Kuli
Still Got The Blues
Indlæg: 201
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fik et fedt kabinet idag..

Indlæg af Kuli »

[quote="Hapsall"][quote="Kuli"]Ja et godt køb! Jeg så det også godt og var ellers hurtig til at give sælgeren et bedre tilbud en hans egen salgspris - mere end dobbelt så meget, men jeg hørte aldrig fra ham... Så var der jo også de geografiske forhold at tage hensyn til når man nu bor midt i det mørke Jylland![/quote]

Ja sælger var fair og jeg kom først.[/quote]

He he ja jeg ville nok kalde ham dum... Hvis jeg havde sat noget til salg og blev tilbudt det dobbelte af min egen salgspris, er jeg ikke i tvivl om hvem jeg ville sælge til, og så selvom en anden havde sagt at han gerne ville købe det til den første pris. Men det er måske bare mig?

Men du har ret, det gælder også om at være hurtig!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fik et fedt kabinet idag..

Indlæg af Anonym »

[quote="Kuli"][quote="Hapsall"][quote="Kuli"]Ja et godt køb! Jeg så det også godt og var ellers hurtig til at give sælgeren et bedre tilbud en hans egen salgspris - mere end dobbelt så meget, men jeg hørte aldrig fra ham... Så var der jo også de geografiske forhold at tage hensyn til når man nu bor midt i det mørke Jylland![/quote]

Ja sælger var fair og jeg kom først.[/quote]

He he ja jeg ville nok kalde ham dum... Hvis jeg havde sat noget til salg og blev tilbudt det dobbelte af min egen salgspris, er jeg ikke i tvivl om hvem jeg ville sælge til, og så selvom en anden havde sagt at han gerne ville købe det til den første pris. Men det er måske bare mig?

Men du har ret, det gælder også om at være hurtig![/quote]

Han var nu ikke dum, men havde et princip og det respekterer jeg da..

Han havde givet tilsagn om at jeg kunne købe til hans pris og han holdt ord...

Men ja det gælder om at være hurtig og være god til at spotte den goe deal..

Kan da lige tilføje at det er et Hylight Kab dvs. det rigtig mange efterspørger..

Men har du en ide om hva det er værd? Jeg har kigget i vintage price guide og der ligger prisen på 1800$-2600$, selvfølgelig skal det tages lidt med forbehold. Men hvis det er bare lidt der henad, så er det vel ikke helt skidt?

Brugeravatar
munch_30
Still Got The Blues
Indlæg: 288
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fik et fedt kabinet idag..

Indlæg af munch_30 »

Hej.

Tillykke med det fine kabinet. det ser super ud ! Håber det lyder ligeså godt som det ser ud.

Tør man spørge hvad du gav for det ? Jeg "nåede" ikke at se prisen på dba :)
Kim

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fik et fedt kabinet idag..

Indlæg af Anonym »

[quote="munch_30"]Hej.

Tillykke med det fine kabinet. det ser super ud ! Håber det lyder ligeså godt som det ser ud.

Tør man spørge hvad du gav for det ? Jeg "nåede" ikke at se prisen på dba :) [/quote]

Ja du må da gerne spørge..

Prisen var sat til 900,- for amp+kabinet..

:)

Brugeravatar
munch_30
Still Got The Blues
Indlæg: 288
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fik et fedt kabinet idag..

Indlæg af munch_30 »

[quote="Hapsall"][quote="munch_30"]Hej.

Tillykke med det fine kabinet. det ser super ud ! Håber det lyder ligeså godt som det ser ud.

Tør man spørge hvad du gav for det ? Jeg "nåede" ikke at se prisen på dba :) [/quote]

Ja du må da gerne spørge..

Prisen var sat til 900,- for amp+kabinet..

:) [/quote]

:o
Kim

Kuli
Still Got The Blues
Indlæg: 201
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fik et fedt kabinet idag..

Indlæg af Kuli »

[quote="Hapsall"]
Han var nu ikke dum, men havde et princip og det respekterer jeg da..

Han havde givet tilsagn om at jeg kunne købe til hans pris og han holdt ord...

Men ja det gælder om at være hurtig og være god til at spotte den goe deal..

Kan da lige tilføje at det er et Hylight Kab dvs. det rigtig mange efterspørger..

Men har du en ide om hva det er værd? Jeg har kigget i vintage price guide og der ligger prisen på 1800$-2600$, selvfølgelig skal det tages lidt med forbehold. Men hvis det er bare lidt der henad, så er det vel ikke helt skidt?[/quote]
Ja, hvis han havde sagt I havde en aftale, så er det straks noget andet! Mit tilbud kom måske endda også efter du havde købt det... Prismæssigt har jeg ingen anelse om hvad det er værd, kender faktisk intet til Hiwatt - men én ting er sikkert: Hvad det kan sælges for i USA og hvad det kan sælges for i Danmark er 2 vidt forskellige ting! Du kan sikkert sagtens finde en køber i USA som vil give 2000$ for det, men prøv lige at undersøge hvad fragten til USA er for sådan en fætter... Jeg vil tro du kan sælge det for det halve herhjemme i øjeblikket, men det er bare et gæt - markedet er sgu mærkeligt iøjeblikket og alle vil bytte i stedetfor at købe!
Men stadigvæk er det jo en god deal hvis det lyder godt!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Fik et fedt kabinet idag..

Indlæg af kraen »

Det er godt nok et utroligt sjældent kabinet. Der er ikke mange, der har de originale Fane-enheder i længere.

Tillykke! Jeg ville godt nok gerne eje det, da jeg allerede har en Hiwatt Custom 100 DR-103 fra '73

Brugeravatar
Morten_Lyse
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fik et fedt kabinet idag..

Indlæg af Morten_Lyse »

Fint kabinet..!

Mind me asking, hvad var det for en Kustom top..? - Og ville du, hvis den var interessant for mig, sælge den..?

Mvh;
Morten Lyse

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fik et fedt kabinet idag..

Indlæg af Anonym »

[quote="Morten_Lyse"]Fint kabinet..!

Mind me asking, hvad var det for en Kustom top..? - Og ville du, hvis den var interessant for mig, sælge den..?

Mvh;
Morten Lyse[/quote]

Det er en Kustom I I I transistor head, der foto's her
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.aage.dk/forum/forum_posts.as ... m_posts.as ... 28622&pn=1</a><!-- m -->
Hvis den er interessant for dig så smid et bud i en pm..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fik et fedt kabinet idag..

Indlæg af Swampthing »

Tim.
Kan du ikke lige sende nogle billeder af compressoren og chorus'en til mig ?
<!-- e --><a href="mailto:tessing@gmail.com">tessing@gmail.com</a><!-- e -->

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fik et fedt kabinet idag..

Indlæg af Anonym »

[quote="Swampthing"]Tim.
Kan du ikke lige sende nogle billeder af compressoren og chorus'en til mig ?
<!-- e --><a href="mailto:tessing@gmail.com">tessing@gmail.com</a><!-- e -->[/quote]
Har smidt en PM istedet..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen