Namm 2011

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Namm 2011

Indlæg af Odgaard »

[quote="ChristianB"]Billede
Bugera Tri-Rec

Tsk tsk tsk...[/quote]
Det var alligevel en ordentlig omgang efterligning af en Engl-forstærker i udseende.

bastion
Himmelhund
Indlæg: 41
Tilmeldt: 14 years ago
Geografisk sted: 82føøøør´
Kontakt:

Re: Namm 2011

Indlæg af bastion »

[quote="Odgaard"]Det var alligevel en ordentlig omgang efterligning af en Engl-forstærker i udseende.[/quote]
Den er nu lavet efter en Triple Rectifier, men ellers er det stadig en efterligning.
EDIT: Men udseende-mæssigt efter en Engl. Det var det der læse-indenad-kursus...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Namm 2011

Indlæg af Sasha »

[quote="bastion"]
Den er nu lavet efter en Triple Rectifier[/quote]

- No shit?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Hybrid_Child
Still Got The Blues
Indlæg: 204
Tilmeldt: 14 years ago
Geografisk sted: Århus N
Kontakt:

Re: Namm 2011

Indlæg af Hybrid_Child »

[quote="Kimling"]Billede

Nammenam![/quote]

Den ser sgi da lidt apparte ud den soloist. Men jeg kan egentlig godt lide headstocket. Synes det traditionelle Jackson headstock ser lidt forkert ud på 7-strengede. Og hvad skal han lige med alle de der to toggle switches?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/Rapiddominanceb ... nceband</a><!-- m -->

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Namm 2011

Indlæg af CobraPizza »

Jeg glæder mig tila t hører mere til Marshalls indbyggede attenuator system.. kommer åbenbart både på AFD100 og YJM100
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Namm 2011

Indlæg af MacG »

[quote="CobraPizza"]Jeg glæder mig tila t hører mere til Marshalls indbyggede attenuator system.. kommer åbenbart både på AFD100 og YJM100[/quote]

Så de kan lyde skidt ved alle lydstyrker..?

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Namm 2011

Indlæg af Kimling »

[quote="Hybrid_Child"][quote="Kimling"]

Nammenam![/quote]

Den ser sgi da lidt apparte ud den soloist. Men jeg kan egentlig godt lide headstocket. Synes det traditionelle Jackson headstock ser lidt forkert ud på 7-strengede. Og hvad skal han lige med alle de der to toggle switches?[/quote]


Den ene er vel pickupswitch og den anden er enten til split, eller måske har den et piezo-system på?
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Namm 2011

Indlæg af Kimling »

[quote="Kimling"][quote="Hybrid_Child"][quote="Kimling"]

Nammenam![/quote]

Den ser sgi da lidt apparte ud den soloist. Men jeg kan egentlig godt lide headstocket. Synes det traditionelle Jackson headstock ser lidt forkert ud på 7-strengede. Og hvad skal han lige med alle de der to toggle switches?[/quote]


Den ene er vel pickupswitch og den anden er enten til split, eller måske har den et piezo-system på?[/quote]

Hvis I synes, at Jackson-hovedet ser stort og fjollet ud til 7 strenge, så lad mig introducere:
Billede

8-strengs rædslen!
It's just wrong
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Namm 2011

Indlæg af GuitaRasmus »

Mere Ernie Ball Game Changer:

[youtube]VDuAarSEPcA[/youtube]

Og alle 5 i rækken:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://gamechanger.music-man.com/videos ... /videos</a><!-- m -->
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Namm 2011

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"]Mere Ernie Ball Game Changer:

[youtube]VDuAarSEPcA[/youtube]

Og alle 5 i rækken:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://gamechanger.music-man.com/videos ... /videos</a><!-- m -->[/quote]

Og så så man dem lige alle i rap. Holy Moses. Jeg håber det kommer som et add-on system. :P

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Namm 2011

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"][quote="GuitaRasmus"]Mere Ernie Ball Game Changer:

[youtube]VDuAarSEPcA[/youtube]

Og alle 5 i rækken:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://gamechanger.music-man.com/videos ... /videos</a><!-- m -->[/quote]

Og så så man dem lige alle i rap. Holy Moses. Jeg håber det kommer som et add-on system. :P [/quote]

Hvorfor ikke bare komme over at den har et "noller hoved", og købe en hvid reflex med HSH og game changer? :D Så slipper du også for det variax pjat. ;)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Namm 2011

Indlæg af AnotherDan »

Nu kom jeg også lige til at se alle 5 videoer...
Jeg vil ha' - desværre nok en del over mit gear budget...
Er der nogle ca. priser anywhere - syntes ikke lige umiddelbart jeg fandt nogle ?
Bah

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Namm 2011

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"]
Hvorfor ikke bare komme over at den har et "noller hoved", og købe en hvid reflex med HSH og game changer? :D Så slipper du også for det variax pjat. ;) [/quote]

Variax'en er sat i bero. Men ikke lige for at skifte den ud til en 20K guitar med noller hoved. Sådan en GC skal da i en Warmoth!

[quote="AnotherDan"]Nu kom jeg også lige til at se alle 5 videoer...
Jeg vil ha' - desværre nok en del over mit gear budget...
Er der nogle ca. priser anywhere - syntes ikke lige umiddelbart jeg fandt nogle ?[/quote]

Da de andre Reflex-modeller ligger omkring 20K, så bliver det vel deromkring ... eller lidt mere.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Namm 2011

Indlæg af MacG »

[quote="GuitaRasmus"][quote="SustainerPlayer"][quote="GuitaRasmus"]Mere Ernie Ball Game Changer:

[youtube]VDuAarSEPcA[/youtube]

Og alle 5 i rækken:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://gamechanger.music-man.com/videos ... /videos</a><!-- m -->[/quote]

Og så så man dem lige alle i rap. Holy Moses. Jeg håber det kommer som et add-on system. :P [/quote]

Hvorfor ikke bare komme over at den har et "noller hoved", og købe en hvid reflex med HSH og game changer? :D Så slipper du også for det variax pjat. ;) [/quote]

Jeg tror ikke det kommer som et add-on. Udviklingsomkostningerne skal vel hjem på en eller anden måde. Eftersom de siger at de har en fuld analog signalvej må der være ret mange sjove ting på det ret store print. De skal have pengene hjem, og det er ved at sælge guitarer.

Jeg har også lyttet på sagerne, og det lyder faktisk ret interessant at kunne ændre så meget på klangen bare fra guitaren.

Og når det så er sagt: Sådan en sort Reflex ser faktisk godt ud. Der passer proprortionerne, og så ser hovedet ikke så noller ud.

Hmmm.


Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Namm 2011

Indlæg af GuitaRasmus »

Så tæt på at lave noget røvlækkert, og så laver de blokindlæg.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Namm 2011

Indlæg af Anonym »

Udvidelse til Eleven Rack. En røvfuld nye emuleringer + bass og vokal-kæde.

Eleven Rack Expansion Pack

Måske skulle man liiige se tiden an ... :D

Simto
Himmelhund
Indlæg: 30
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Namm 2011

Indlæg af Simto »

Her er 300 billeder fra Namm, der er noget seriøst fedt gear der kommer i år, damn jeg skal have et arbejde igen....
<!-- m --><a class="postlink" href="http://smg.photobucket.com/albums/v367/ ... bums/v367/ ... ?start=all</a><!-- m -->
The Rock Dirty
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.myspace.com/therockdirty">ht ... ckdirty</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/pages/ROCK-DIRT ... /ROCK-DIRT ... 1569206540</a><!-- m -->

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Namm 2011

Indlæg af Anonym »

En set-neck EVH. Og en med ibenholt gribebræt. Og så et stort mini 5150 III head.

[youtube]FAoEGzbq5BY[/youtube]

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Namm 2011

Indlæg af Kimling »

Uhhh, den der mini-5150 lyder sgu spændende
Create a sense of purpose around which you base your faith

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen