Tremolo-arm til Talman 830?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
gajda
Smoke On The Water
Indlæg: 96
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Tremolo-arm til Talman 830?

Indlæg af gajda »

Jeg har sådan en Talman 830-fætter, som jeg købte for en slik for en 12-13 år siden. Jeg har dog aldrig haft en tremolo-arm/Whammy bar/vibrato-arm til den, og har så brugt en standard Fender Strat-arm jeg havde liggende, men den hænger og dingler og tykkelsen passer tydeligvis ikke - så jeg tænkte, om der var nogen herinde (Hans?), der kunne pege mig i retningen af en mere passende arm, eller måske endda havde en i liggende, de ikke skulle bruge? Anyone?
We all came out to montreux, on the lake geneva shoreline

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tremolo-arm til Talman 830?

Indlæg af Anonym »

Jeg har desværre ikke nogen længere. Jeg mener det er en 5,7 mm, du skal bruge.

De kan købes hos <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.axesrus.com/axeTremArmsh.htm ... tremarm</a><!-- m -->

Må man ikke se nogle billeder af din Talman?

Brugeravatar
gajda
Smoke On The Water
Indlæg: 96
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tremolo-arm til Talman 830?

Indlæg af gajda »

[quote="SustainerPlayer"]Jeg har desværre ikke nogen længere. Jeg mener det er en 5,7 mm, du skal bruge.

De kan købes hos <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.axesrus.com/axeTremArmsh.htm ... tremarm</a><!-- m -->

Må man ikke se nogle billeder af din Talman?[/quote]

Takker - Det vil jeg prøve.

Og jo, jeg skal gerne flashe min Talman (som i parentes bemærket er en lækker lille spille) - den er nu jævnt hen stock - men vi er pt. uden kamera efter i julen at have testet, om vores lille olympus kompakt-kamera kunne klare et fald fra ca. en meter (det kunne det ikke!). Så det må blive et mobil-kamera shot, men først i morgen når lyset er lidt bedre :-)

ITM: Canon IXUS
We all came out to montreux, on the lake geneva shoreline

Brugeravatar
gajda
Smoke On The Water
Indlæg: 96
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tremolo-arm til Talman 830?

Indlæg af gajda »

[quote="SustainerPlayer"]J

Må man ikke se nogle billeder af din Talman?[/quote]

Hermed et let rystet billede af min Talman tc830 - taget med min mobiltelefon :-/

Billede
We all came out to montreux, on the lake geneva shoreline

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tremolo-arm til Talman 830?

Indlæg af Anonym »

Fedt. Cool at se den i så god stand. :thumbup:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen