Slash' "Godfather theme", som studieindspilning / pro. live?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Slash' "Godfather theme", som studieindspilning / pro. live?

Indlæg af Nicolai »

Er der nogen, der ved, om en sådan findes? Kunne godt tænke mig at "øve henover CDen", men det er ikke lykkedes mig at finde?
Er den evt. som en "B-side" på en GNR-album?
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Johannes
Smoke On The Water
Indlæg: 70
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Slash' "Godfather theme", som studieindspilning / pro. l

Indlæg af Johannes »

Jeg har den på noder hvis du er interesseret.
Efter lidt spil kan jeg se/høre det heller ikke er det helt samme som slash spiller. En mere klassisk udgave.

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Slash' "Godfather theme", som studieindspilning / pro. l

Indlæg af Nicolai »

[quote="Johannes"]Jeg har den på noder hvis du er interesseret.[/quote]

Ellers tak. Så kan jeg bedre med tabs, som man kan finde rundt om på nettet... :)
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Slash' "Godfather theme", som studieindspilning / pro. l

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Nicolai"][quote="Johannes"]Jeg har den på noder hvis du er interesseret.[/quote]

Ellers tak. Så kan jeg bedre med tabs, som man kan finde rundt om på nettet... :) [/quote]

Eller lytte den af, den er utrolig nem.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Slash' "Godfather theme", som studieindspilning / pro. l

Indlæg af kraen »

For en god ordens skyld vil jeg lige sige, at jeg har været inde og slette indlæg i denne tråd. Hold lige kammertonen, folkens!

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Slash' "Godfather theme", som studieindspilning / pro. l

Indlæg af Nicolai »

[quote="kraen"]For en god ordens skyld vil jeg lige sige, at jeg har været inde og slette indlæg i denne tråd. Hold lige kammertonen, folkens![/quote]

Jeg beklager, men det bliver vildt belastende når visse personer konstant kommer med arrogante indlæg i ens tråd...
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Slash' "Godfather theme", som studieindspilning / pro. l

Indlæg af kraen »

[quote="Nicolai"][quote="kraen"]For en god ordens skyld vil jeg lige sige, at jeg har været inde og slette indlæg i denne tråd. Hold lige kammertonen, folkens![/quote]

Jeg beklager, men det bliver vildt belastende når visse personer konstant kommer med arrogante indlæg i ens tråd...[/quote]

Jeg er helt enig - det var også derfor, at jeg slettede det indlæg og dit svar på det.

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Slash' "Godfather theme", som studieindspilning / pro. l

Indlæg af Dannyboy »

Det var nu venligt ment, forslaget omkring en lærer. Jeg mener det helt seriøst. Og jeg ser egentlig ikke noget arrogant i det

Brugeravatar
Morten_Lyse
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Slash' "Godfather theme", som studieindspilning / pro. l

Indlæg af Morten_Lyse »

Ja selve melodien er jo ikke en supernova i guitarspil, men Slashs unikke stil kan nemt gøre, at den lyder tåkrummende dårligt hvis f.eks jeg forsøger mig på det..

Men dén slags genistreger er der jo uendeligt mange af, så det er bare om at øve sig..
Mvh;
Morten

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Slash' "Godfather theme", som studieindspilning / pro. l

Indlæg af Nicolai »

[quote="Dannyboy"]Det var nu venligt ment, forslaget omkring en lærer. Jeg mener det helt seriøst. Og jeg ser egentlig ikke noget arrogant i det[/quote]

Det der var problemet var, at du bevægede dig uden for emnenet: nemlig om den fandtes i pro. vers. Men jeg kan så fortælle dig og andre, at jeg har en lærer- at jeg så ikke har gået ved ham lang tid er en anden sag. Regner med at genoptage det her i sommeren.
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen