Er der nogen som skal fra KBH mod Jylland ?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Er der nogen som skal fra KBH mod Jylland ?

Indlæg af Jackie van Hippie »

Hej Gearfreaks!
Jeg har netop vundet en auktion på et Marshall kabinet med 4 stk. 30 watts 55hz 12" i. Men jeg bor i Sønderjylland og sælger bor på Amager, så jeg tænkte om nogen af jer skulle den vej i løbet af nærmeste fremtid?
Jeg har også hørt noget om en hjemmeside hvor man kan komme i kontakt med personer som køre en bestemt rute og så få et lift eller fragtet noget med, hvad hedder den ?
På forhånd tak !
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Er der nogen som skal fra KBH mod Jylland ?

Indlæg af efrandsen »

Det er formentligt <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.gomore.dk">www.gomore.dk</a><!-- w -->, du mener. :)
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Er der nogen som skal fra KBH mod Jylland ?

Indlæg af Jackie van Hippie »

Tak!
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Er der nogen som skal fra KBH mod Jylland ?

Indlæg af Sasha »

Hmm...

Er lige kommet ind ad døren efter at have kørt omtalte strækning. Hvis udmeldingen var kommet blot en halv dag tidligere, havde vi sagtens kunnet finde ud af noget...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Er der nogen som skal fra KBH mod Jylland ?

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]Hmm...

Er lige kommet ind ad døren efter at have kørt omtalte strækning. Hvis udmeldingen var kommet blot en halv dag tidligere, havde vi sagtens kunnet finde ud af noget...[/quote]

Og det har jeg også skrevet til Jackie...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Er der nogen som skal fra KBH mod Jylland ?

Indlæg af Sasha »

Jah-joh, men det hjælper selvfølgelig ikke det helt store nu...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Er der nogen som skal fra KBH mod Jylland ?

Indlæg af Jackie van Hippie »

Tak, men er der slet ikke andre ?
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Er der nogen som skal fra KBH mod Jylland ?

Indlæg af fortytwo »

Mjo.. Men ikke før om et par uger.. Hvis det kan hjælpe..?
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Er der nogen som skal fra KBH mod Jylland ?

Indlæg af Jackie van Hippie »

Måske, hvor i Jylland skal du hen ? Og hvornår ?
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Er der nogen som skal fra KBH mod Jylland ?

Indlæg af fortytwo »

Skal til Åbenrå torsdag i næste uge, og Esbjerg ugen efter..

Jeg skal dog lige tjekke om der kan være sådan et, bag i bilen..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Vinta
Johnny B. Goode
Indlæg: 151
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Er der nogen som skal fra KBH mod Jylland ?

Indlæg af Vinta »

Så har vi lige fået definitionen på om man har en tøse bil, eller bilen til en rigtig mand. Kan der være et 4x12 marshall kabinet i den ;) :D

Vi har en fiat punto, men jo der kan være et 4x12 i den så :thumbup: den er godkendt :lol:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Er der nogen som skal fra KBH mod Jylland ?

Indlæg af Sasha »

Som gammel Lupo-entusiast (før jeg blev degraderet til et fransk badekar) vil jeg sige, at en VW Lupo er et glimrende transportmiddel, hvori der med lidt talent sagtens kan pakkes et helt sæt guitargrej inklusive ihvertfald et 4x12 samt et 2x12 kabinet + div løsøre... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Er der nogen som skal fra KBH mod Jylland ?

Indlæg af Jackie van Hippie »

[quote="fortytwo"]Skal til Åbenrå torsdag i næste uge, og Esbjerg ugen efter..

Jeg skal dog lige tjekke om der kan være sådan et, bag i bilen..[/quote]
Aabenraa ville være perfekt, har du en mail så jeg lige kan smide dig en adresse og et telefonnummer ?
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Er der nogen som skal fra KBH mod Jylland ?

Indlæg af Jackie van Hippie »

[quote="Sasha"]Som gammel Lupo-entusiast (før jeg blev degraderet til et fransk badekar) vil jeg sige, at en VW Lupo er et glimrende transportmiddel, hvori der med lidt talent sagtens kan pakkes et helt sæt guitargrej inklusive ihvertfald et 4x12 samt et 2x12 kabinet + div løsøre... :-)[/quote]

Nu du snakker om franske badekar, så er bagagerummet i en Citroën Xantia som skrædder syget til en Marshall 100w top med tilhørende 4x12" (altså et vinklet 4x12", hvis det er lige kan det ikke klemmes ind), meeen.. jeg ville nok hellere eje en bil hvor låsen virker og bagsmækken lukker i første forsøg og har en radio som kan modtage radio signaler og afspille andet end kassettebånd og... og... :lol:
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Er der nogen som skal fra KBH mod Jylland ?

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]Som gammel Lupo-entusiast (før jeg blev degraderet til et fransk badekar) vil jeg sige, at en VW Lupo er et glimrende transportmiddel, hvori der med lidt talent sagtens kan pakkes et helt sæt guitargrej inklusive ihvertfald et 4x12 samt et 2x12 kabinet + div løsøre... :-)[/quote]

Her vil jeg så gerne fremhæve en rigtig VW... En Golf2. Der kan være 4 X 12, et 2X 12, to Marshall-toppe + 3 guitarer, pedalbrædt + sanganlæg med stativer og lys..
(Men så kan man heller ikke se ud af højre forrude..)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Er der nogen som skal fra KBH mod Jylland ?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Vinta"]Så har vi lige fået definitionen på om man har en tøse bil, eller bilen til en rigtig mand. Kan der være et 4x12 marshall kabinet i den ;) :D

Vi har en fiat punto, men jo der kan være et 4x12 i den så :thumbup: den er godkendt :lol:[/quote]

Den teori vil jeg godt skyde ned med det samme: Der kan være et 4x12" i en Berlingo, men ikke i en Ford Mustang. 'Nuff said.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Er der nogen som skal fra KBH mod Jylland ?

Indlæg af Jackie van Hippie »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Vinta"]Så har vi lige fået definitionen på om man har en tøse bil, eller bilen til en rigtig mand. Kan der være et 4x12 marshall kabinet i den ;) :D

Vi har en fiat punto, men jo der kan være et 4x12 i den så :thumbup: den er godkendt :lol:[/quote]

Den teori vil jeg godt skyde ned med det samme: Der kan være et 4x12" i en Berlingo, men ikke i en Ford Mustang. 'Nuff said.[/quote]
Selvfølge kan der være et 4x12" i en Ford Mustang, konen kan da gå ikke ? :lol:
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Er der nogen som skal fra KBH mod Jylland ?

Indlæg af fortytwo »

Det er godt nok en Ford S-Max, men vi skal være 3 mand, med bagage til 4 dage.. For havde det bare været mig, så havde det ikke været noget problem..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Er der nogen som skal fra KBH mod Jylland ?

Indlæg af Jackie van Hippie »

[quote="fortytwo"]Det er godt nok en Ford S-Max, men vi skal være 3 mand, med bagage til 4 dage.. For havde det bare været mig, så havde det ikke været noget problem..[/quote]
Okay, jeg krydser fingre og håber på det er tre mand som i tre mænd, så er bagage til fire dage jo ikke så meget :wink:
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen