Fandt lige en gammel Greco SG med Bigsby...

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fandt lige en gammel Greco SG med Bigsby...

Indlæg af Funkis »

[quote="AnotherDan"]Er det ikke kun deres modeller med setneck der er oppe i det prislejde?
Denne er så vidt jeg kan se med bolt on.
Men jeg er enig i de par Greco les pauls jeg har prøvet, har været rigtig gode.[/quote]
Jo selvfølgeligt, kiggede kun lige hurtigt igennem. Så opdagede ikke engang at det var en bolt on.
så er vi nærmere 3-5 alt efter køber...
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fandt lige en gammel Greco SG med Bigsby...

Indlæg af Telemaster »

[quote="Funkis"][quote="AnotherDan"]Er det ikke kun deres modeller med setneck der er oppe i det prislejde?
Denne er så vidt jeg kan se med bolt on.
Men jeg er enig i de par Greco les pauls jeg har prøvet, har været rigtig gode.[/quote]
Jo selvfølgeligt, kiggede kun lige hurtigt igennem. Så opdagede ikke engang at det var en bolt on.
så er vi nærmere 3-5 alt efter køber...[/quote]

Ved du hvad en Arbiter af ca. samme alder, også bolt on, kan være værd? Jeg kan ikke huske at være stødt på mærket før, men den er i fuldstændig perfekt stand og virker som ret god kvalitet. Den tilhører en gammel vens far, der nu vil sælge den.
So many assholes, so few bullets

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fandt lige en gammel Greco SG med Bigsby...

Indlæg af Funkis »

Kender ikke rigtigt noget til Arbiter mærket. Greco er mere alment kendt skulle jeg mene.
Men altså hvis den spiller fedt og lyder godt. Så ville jeg da personligt tage lidt under hvad denne Greco skal koste, 2500-3500 udmiddelbart.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fandt lige en gammel Greco SG med Bigsby...

Indlæg af Funkis »

Efter et hurtigt tjek på google. Er det første resultat at Kasuga lavede Arbiter guitarene. og hvis det er korrekt så er er de 2 guitarer ca det samme værd, MEN jeg ville betale mere for en Greco/kasuga end jeg vil for en Arbiter.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fandt lige en gammel Greco SG med Bigsby...

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]Den ser sku' fed ud! :) jeg ønsker mig en SG...[/quote]
Hvis du kunne tænke dig en i stil med den i tråden her, kender jeg en fyr, der har noget lignende til salg, i virkelig flot stand med intakt "Bigsby" - og med tre pick ups der, som alle jo ved, ser ekstra megatophammermultisupersejt ud på SG :-) Mærket er Arbiter, hvilket er ret ukendt for mig, men den virker egentlig som en fin guitar - nåmen det kan vi jo tales ved om en af dagene.[/quote]

Du ved jo jeg er idiot, så hvis jeg skal have en SG skal der ikke stå Arbiter på hovedet :)

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fandt lige en gammel Greco SG med Bigsby...

Indlæg af Telemaster »

[quote="Funkis"]Efter et hurtigt tjek på google. Er det første resultat at Kasuga lavede Arbiter guitarene. og hvis det er korrekt så er er de 2 guitarer ca det samme værd, MEN jeg ville betale mere for en Greco/kasuga end jeg vil for en Arbiter.[/quote]

Det lyder fair, synes jeg. Tak for det! :-)
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fandt lige en gammel Greco SG med Bigsby...

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"][quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]Den ser sku' fed ud! :) jeg ønsker mig en SG...[/quote]
Hvis du kunne tænke dig en i stil med den i tråden her, kender jeg en fyr, der har noget lignende til salg, i virkelig flot stand med intakt "Bigsby" - og med tre pick ups der, som alle jo ved, ser ekstra megatophammermultisupersejt ud på SG :-) Mærket er Arbiter, hvilket er ret ukendt for mig, men den virker egentlig som en fin guitar - nåmen det kan vi jo tales ved om en af dagene.[/quote]

Du ved jo jeg er idiot, så hvis jeg skal have en SG skal der ikke stå Arbiter på hovedet :) [/quote]

I know. Og jeg har det på samme måde. Det er dyrt at være forfængelig :-D
So many assholes, so few bullets

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Fandt lige en gammel Greco SG med Bigsby...

Indlæg af mos »

Fandt tilfældigvis denne på en norsk side, den minder vel en del om den Greco vi taler om her og har været tilsalg for 3500.- N. kr. siden d. 10-07-2010, så det lader til at man skal være glad hvis man kan hive 3000 kr hjem på den ved et salg.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.gitarnorge.no/topic/32606- ... eco-sg/</a><!-- m -->
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fandt lige en gammel Greco SG med Bigsby...

Indlæg af Loomer »

Dette minder mig faktisk bare om hvor meget jeg savner den Greco LP jeg i sin tid havde :(

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fandt lige en gammel Greco SG med Bigsby...

Indlæg af fortytwo »

[quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]En masse plidderpladder om en guitar af ukendt oprindelse[/quote]

I know. Og jeg har det på samme måde. Det er dyrt at være forfængelig :-D[/quote]

Så er det jo godt, at der er nogen af os, der godt kan li' skrammelguitare.. Tag nogle billeder af den.. Eller evt med i øveren.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fandt lige en gammel Greco SG med Bigsby...

Indlæg af Barf »

[quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]Du ved jo jeg er idiot, så hvis jeg skal have en SG skal der ikke stå Arbiter på hovedet :) [/quote]

I know. Og jeg har det på samme måde. Det er dyrt at være forfængelig :-D[/quote]

Se, hvis nu der havde stået Arnbitter i stedet for, så havde det med samme været en federe spade!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fandt lige en gammel Greco SG med Bigsby...

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"][quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]En masse plidderpladder om en guitar af ukendt oprindelse[/quote]

I know. Og jeg har det på samme måde. Det er dyrt at være forfængelig :-D[/quote]

Så er det jo godt, at der er nogen af os, der godt kan li' skrammelguitare.. Tag nogle billeder af den.. Eller evt med i øveren.. ;) [/quote]

Billeder har jeg liggende, men jeg tager altså ikke til Jylland og henter en guitar, for at du kan se den i øveren ;-)
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fandt lige en gammel Greco SG med Bigsby...

Indlæg af Telemaster »

[quote="Barf"][quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]Du ved jo jeg er idiot, så hvis jeg skal have en SG skal der ikke stå Arbiter på hovedet :) [/quote]

I know. Og jeg har det på samme måde. Det er dyrt at være forfængelig :-D[/quote]

Se, hvis nu der havde stået Arnbitter i stedet for, så havde det med samme været en federe spade![/quote]

Ja, eller Arbejder.
So many assholes, so few bullets


Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fandt lige en gammel Greco SG med Bigsby...

Indlæg af fortytwo »

[quote="Telemaster"]Billeder har jeg liggende, men jeg tager altså ikke til Jylland og henter en guitar, for at du kan se den i øveren ;-)[/quote]

Email Møller.. Email..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fandt lige en gammel Greco SG med Bigsby...

Indlæg af Michael Vajhøj »

Har lige konstateret at de strenge der sad derpå ikke er fra før min kæreste blev født... :) Det vil sige de har ca. 23 år på bagen... :)
Man skulle have solgt dem på Ebay istedet for at smide dem ud... ;)
RoadHigh.dk

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fandt lige en gammel Greco SG med Bigsby...

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"][quote="Telemaster"]Billeder har jeg liggende, men jeg tager altså ikke til Jylland og henter en guitar, for at du kan se den i øveren ;-)[/quote]

Email Møller.. Email..[/quote]

Der burde ligge billeder i din inbox nu, Ahrens :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fandt lige en gammel Greco SG med Bigsby...

Indlæg af fortytwo »

[quote="Telemaster"][quote="fortytwo"][quote="Telemaster"]Billeder har jeg liggende, men jeg tager altså ikke til Jylland og henter en guitar, for at du kan se den i øveren ;-)[/quote]

Email Møller.. Email..[/quote]

Der burde ligge billeder i din inbox nu, Ahrens :-)[/quote]

Den er sgu da okay fed..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fandt lige en gammel Greco SG med Bigsby...

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"][quote="Telemaster"][quote="fortytwo"]

Email Møller.. Email..[/quote]

Der burde ligge billeder i din inbox nu, Ahrens :-)[/quote]

Den er sgu da okay fed..[/quote]
Ja - det er jo det, jeg siger! Der følger intakt vibratosystem og kasse med, og jeg vil skyde på, den kan blive din for under 3k :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fandt lige en gammel Greco SG med Bigsby...

Indlæg af Morten M »

Greco's 'lawsuit' Gibson modeller havde bolt on necks. De ligger på 5-7k alt efter model og stand. Prøvede en gang en Flying V - nørj hvor var den fed.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen