Flæsk-off i Århus 25/1 2014

Gathering, Mini-gathering, Flæsk-off, Vintage Show. Her snakkes der om Gearfreak-arrangementer - store som små.
Besvar
Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Flæsk-off i Århus 25/1 2014

Indlæg af Barf »

Hej allesammen.

Vi skal da fejre sommeren og holde en omgang festivitas med dertilhørende flæsk her i smilets by. Indtil videre er Pinden i Skolegade blevet nævnt som et fint sted der serverer flæsk, hvis man kender til andre må de gerne anbefales.

Nu går jeg bare ud fra at der er stemning for sådan et arrangement, men det kunne da være at man lige skulle forhøre sig først - er der interesse for at mødes og hygge her i Århus? Arrangementet bliver selvfølgelig for alle GFs.

Mvh Jonas

____________________________________________________________________________________

SÅ ER DER OPRETTET EN DOODLE - LINK FINDES PÅ SIDE 4[/size]
(admin edit :) http://www.doodle.com/kpd47szsanefab8n

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk-off i Århus

Indlæg af IkkeMig »

Jeg er klar...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk-off i Århus

Indlæg af Sasha »

Hvis det ellers ikke er et implicit krav, at man samtidig drikker sig stang-bacardi, er jeg da på, hvis tidspunktet ikke kommer på tværs af noget uopsætteligt.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk-off i Århus

Indlæg af Førslev »

Jeg er også frisk såfremt at datoen passer, jeg kan finde overnatning og selvfølgelig at jeg kan komme derover på en eller anden måde (om ikke andet kan man vel få en tur med DSB) ;)


EDIT: Det må helst gerne være efter den første.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk-off i Århus

Indlæg af Smittefar »

Tjooow - det kunne være maks spas, og det er vist også på tide, at nogen af os Københavnere bevæger os til det jydske til leg - Jeg har nogenlunde de samme forbehold som Førslev + at jeg ikke har nogen penge for tiden. Men hvis ellers det kan passes ind, så kører jeg gerne veninde-Getzen til smilets by (eller tager toget)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk-off i Århus

Indlæg af Odgaard »

Jeg er klar, hvis det lige bliver om et par ugers tid.

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk-off i Århus

Indlæg af Martin60 »

Fantastisk ide! Jeg kan anbefale Børsen! Jeg fik super god flæsk sidst jeg var der! Men jeg har ingen ide om hvad det kostede og det virkede lidt på dyre side...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk-off i Århus

Indlæg af GodSpeedDK »

Det er da heller ikke utænkeligt, at jeg kunne lokkes. Men igen - overnatning og evt. opsamling i Odense ville absolut være at foretrække. Og gerne lidt ude i fremtiden (par uger eller 3 fremme).
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk-off i Århus

Indlæg af Kimling »

Det lyder da som en plan!
Jeg kan muligvis med lidt "smoothtalking" til løvinden også godt huse en 3 stykker
Create a sense of purpose around which you base your faith

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk-off i Århus

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Kimling"]Det lyder da som en plan!
Jeg kan muligvis med lidt "smoothtalking" til løvinden også godt huse en 3 stykker[/quote]

Skal vi selv smoothtalke hende, eller klarer du det for os? For så vil jeg da gerne booke plads...

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk-off i Århus

Indlæg af Martin60 »

Var lige på Pinden for en times tid siden hvor fik stegt flæsk. Fantastisk! 98kr for 6 stykker flæsk og 135kr for flæsk ad libitum.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk-off i Århus

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Martin60"]Var lige på Pinden for en times tid siden hvor fik stegt flæsk. Fantastisk! 98kr for 6 stykker flæsk og 135kr for flæsk ad libitum.[/quote]

98 kroner for en appetizer? :lol:

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk-off i Århus

Indlæg af Smittefar »

Hæhæ - jeg skulle lige til at skrive, at hvis Telemaster ikke kommer, så kunne jeg nok godt nøjes med de 6 stykker frem for de lidt over tyve, jeg var nødt til at kæmpe mig igennem sidst.
Modded guitars were crap right out of the factory

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk-off i Århus

Indlæg af Martin60 »

[quote="Turtle"][quote="Martin60"]Var lige på Pinden for en times tid siden hvor fik stegt flæsk. Fantastisk! 98kr for 6 stykker flæsk og 135kr for flæsk ad libitum.[/quote]

98 kroner for en appetizer? :lol:[/quote]

Hehe

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk-off i Århus

Indlæg af Kimling »

[quote="Turtle"][quote="Kimling"]Det lyder da som en plan!
Jeg kan muligvis med lidt "smoothtalking" til løvinden også godt huse en 3 stykker[/quote]

Skal vi selv smoothtalke hende, eller klarer du det for os? For så vil jeg da gerne booke plads...[/quote]

Jeg skal gøre mit bedste ;)
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk-off i Århus

Indlæg af Barf »

Jamen det lyder jo ganske udmærket. Nu får jeg selv drøntravlt her de næste par dage, og så smutter jeg 8 dage til Island i starten af august, men jeg regner med at få smidt en doodle (det er en slags afstemning, for dem der ikke ved det) op i løbet af næste uge. Så kan vi finde en mulig dato i det mindste.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk-off i Århus

Indlæg af kraen »

Jeg er også klar. Jeg kan muligvis også huse 1-2 personer.

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk-off i Århus

Indlæg af Urup »

Jeg er noget bedre til at æde flæsk end jeg er til at spille guitar, så jeg er rigtig frisk!! Men det kan nok først blive midt i August. Det må vi se på afstemningen...
Jeg kan muligvis også huse nogle stykker :)

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk-off i Århus

Indlæg af Urup »

Forresten er der også et sted nede på havnen for enden af Jægergårdsgade, mener jeg, hvor de serverer stegt flæsk. Kohalen hedder det, og det skulle vist være fantastisk!
Og på restaurant Benny nede ved nørreport koster det 119 for ad libitum stegt flæsk. Børsen og Rådhus kafeen serverer det også, men det er nok dyrere.

Kan man få det på Valhalla i drik alt/spis alt hvad du kan af øl/mad buffeten ?

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk-off i Århus

Indlæg af Martin60 »

[quote="Urup"]Forresten er der også et sted nede på havnen for enden af Jægergårdsgade, mener jeg, hvor de serverer stegt flæsk. Kohalen hedder det, og det skulle vist være fantastisk!
Og på restaurant Benny nede ved nørreport koster det 119 for ad libitum stegt flæsk. Børsen og Rådhus kafeen serverer det også, men det er nok dyrere.

Kan man få det på Valhalla i drik alt/spis alt hvad du kan af øl/mad buffeten ?[/quote]

Kohalen lukker vidst ret tidligt, så den er nok udelukket.

Jeg var på Pinden i dag hvor jeg igen fik stegt flæsk - og det var rigtig godt, men Børsen er bedst af de 2. Dog tror jeg også at Børsen er dyrest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen