Gathering '12

Gathering, Mini-gathering, Flæsk-off, Vintage Show. Her snakkes der om Gearfreak-arrangementer - store som små.
Besvar
Brugeravatar
mike_g
Himmelhund
Indlæg: 25
Tilmeldt: 13 years ago
Geografisk sted: Odense, DK
Kontakt:

Gathering '12

Indlæg af mike_g »

Klubben er booket bededag fredag d. 4. maj fra kl. 12 til og med søndag d. 6. maj kl. 12.

Der bliver lavet en endelig indbydelse i PDF-format, når Smitte og jeg har snakket sammen (evt. Godspeed?)...

Gathering '12 er hermed en realitet.

Hvis nogen skal vurdere hvor langt væk det er, så er adressen:
Klubben
Ullerupvænget 1
5471 Søndersø
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.klubben-nordfyn.dk">www.klubben-nordfyn.dk</a><!-- w -->

Faciliteter:
Fritidsklub på Fyn, nærmere betegnet Søndersø, 15 km fra Odense centrum med
* Mange toiletter
* 2 x bad
* Køkken
* Overnatningsmuligheder
* Musikøvelokale (PA, trommer, elklaver, 4 guitarforstærkere (2x små Roland Cubes, Blackstar HT Studio 20 head + 112 kab, Laney VC30-112, Eden basforstærker)
* Poolbillard
* PC-rum
* Lade/gymnastiksal, som kan transformeres til monster-gear-lokale m/ masser af strøm
* Masser af små lokaler til f.eks. foredrag m.m.
* Egen parkeringsplads m/ mulighed for at lukke af med bom - mulighed for aflæsning af gear indenfor få meters afstand

Der findes enkelte naboer på den ene side af bygningen/bygningerne, så eneste regel er: Ingen døre og vinduer åbne, hvis man blæser et 100 watts Marshall fullstack af for fuld skrald. Ellers ingen køer på isen der!
Med venlig hilsen
Michael Geertsma

Fender CS Strat + GR-T
Orange Rockerverb 50 mkiii
Strymon - Wampler - Suhr - Xotic - Empress

Brugeravatar
mike_g
Himmelhund
Indlæg: 25
Tilmeldt: 13 years ago
Geografisk sted: Odense, DK
Kontakt:

Re: Gathering '12

Indlæg af mike_g »

Jeg må beklage at skulle aflyse Gathering '12 og vil byde ind med en Gathering '13 i maj måned - samme vilkår.

Jeg er uheldig at falde ned fra et trommepodie ved en ungdomsfestival forrige lørdag og brække en knogle i skulderen. I dag har jeg talt med lægen og fået at vide, at det ikke bare er venstre arm to uger i en armslynge (som først antaget), men 3 måneders genoptræning med start i næste uge. Damn...

Jeg har selvfølgelig ikke energi eller lyst til at være énarmet praktisk gris uden at røre en spade en hel weekend + mine overnatningsmuligheder indskrænkes. Jeg ved selvfølgelig ikke hvor langt jeg er i genoptræningsprocessen d. 4. maj, men jeg har ikke lyst til at gamble...

Håber på forståelse og I stadig har tidlid til, at jeg kan være Jeres fynske gathering-vært i '13? Glæder mig endnu mere nu til gathering i '13, men græder mig i søvne i aften over aflysningen af gathering '12.

Sorry!
Med venlig hilsen
Michael Geertsma

Fender CS Strat + GR-T
Orange Rockerverb 50 mkiii
Strymon - Wampler - Suhr - Xotic - Empress

Per Ørum
Johnny B. Goode
Indlæg: 159
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Gathering '12

Indlæg af Per Ørum »

Jeg kan se at Gahtering 12 blev aflyst. Det kan der nu rådes bod på så der alligevel bliver en Gathering 12.

Se mere i tråden:
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://gear-freak.dk/forum/guitar-bas/c ... 26.html</a><!-- l -->

Per

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen