DK's største guitarevent!

Gathering, Mini-gathering, Flæsk-off, Vintage Show. Her snakkes der om Gearfreak-arrangementer - store som små.
Låst
Van
Himmelhund
Indlæg: 1
Tilmeldt: 11 years ago
Kontakt:

DK's største guitarevent!

Indlæg af Van »

Vi er dog desværre nødt til at aflyse arrangementet i år - selv om vi har fået rigtigt mange tilmeldinger og interessen har været stor.
Vi nåede ikke op på det antal deltagere vi havde fastsat som kriteriet for at få et succesfuldt arrangement.
Vi prøver igen til næste år, hvor vi vil være ude i bedre tid.
Vi håber på at se jer til Copenhagen Guitar Show den 6. & 7. oktober.

Med venlig hilsen 
Copenhagen Guitar Show

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: DK's største guitarevent!

Indlæg af Sasha »

Well, lad os nu se:

Lad os sige, der dukker 1000 guitarister op. Og lad os sige, at hver af dem får et halvt minuts solo. Det bliver så ifølge min hovedregning til 8,33 times guitarsolo. Og nok er Ritchie Blackmore én af mine store helte (han dukker nu nok næppe op). Og nok synes jeg, at Smoke on the Water faktisk er et bedre nummer end dét lidt fortæskede image, som det måske lidt ufotjent har fået p.g.a. de utallige talentløse kopiversioner, man har hørt af det. Men alligevel: 8,33 time (evt. plus intro, op til flere vers, ditto omkvæd samt afslutning) er trods alt nok mere, end jeg kan kapere af dét nummer. Gad vide hvor mange, der holder ud til den bitre ende ved 3-4 tiden om morgenen..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: DK's største guitarevent!

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]Well, lad os nu se:

Lad os sige, der dukker 1000 guitarister op. Og lad os sige, at hver af dem får et halvt minuts solo. Det bliver så ifølge min hovedregning til 8,33 times guitarsolo. Og nok er Ritchie Blackmore én af mine store helte (han dukker nu nok næppe op). Og nok synes jeg, at Smoke on the Water faktisk er et bedre nummer end dét lidt fortæskede image, som det måske lidt ufotjent har fået p.g.a. de utallige talentløse kopiversioner, man har hørt af det. Men alligevel: 8,33 time (evt. plus intro, op til flere vers, ditto omkvæd samt afslutning) er trods alt nok mere, end jeg kan kapere af dét nummer. Gad vide hvor mange, der holder ud til den bitre ende ved 3-4 tiden om morgenen..?[/quote]

Og det inkluderer endda ikke diskussioner om hvordan man faktisk spiller riffet korrekt, og får alle til at stemme så det ikke lyder helt af h. til...
Specielt D og G er kritisk i Smoke.
10 timer kan ikke gøre det. Pas.

Låst

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen