Yorkville YSM1P aktiv studiemonitor der suser

Mere monitor, tak!
Besvar
Brugeravatar
Lysgaard
Johnny B. Goode
Indlæg: 148
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Yorkville YSM1P aktiv studiemonitor der suser

Indlæg af Lysgaard »

Jeg har sådan et sæt i mit hjemmestudie:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.yorkville.com/products.asp?t ... ucts.asp?t ... =35&id=118</a><!-- m -->

På det seneste er den ene begyndt at støje/suse når den har været tændt i et kvarters tid. Den susen der afgives stiger støt til et maksimum. Hvis man så slukker og tænder igen kan man eliminere støjen - men igen - kun et kvarters tid - så har man balladen igen. Irriterende. Jeg har haft den sendt til rep. hvor teknikeren bare valgte at skrue ned for Trim knappen bag på - hmmm.

Er der nogen der har et bud på hvad det kan være der er "træt" inde i den?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Yorkville YSM1P aktiv studiemonitor der suser

Indlæg af Smittefar »

Hejsa

Jeg tror desværre, at der er ganske få på dette forum, der har indsigt til at hjælpe dig - jeg tror, dine chancer for hjælp til dette spørgsmål er væsentligt større på lydmaskinen.dk

Det er desværre den bedste hjælp, jeg kan give i dette spørgsmål.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Lysgaard
Johnny B. Goode
Indlæg: 148
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Yorkville YSM1P aktiv studiemonitor der suser

Indlæg af Lysgaard »

[quote="Smittefar"]Hejsa

Jeg tror desværre, at der er ganske få på dette forum, der har indsigt til at hjælpe dig - jeg tror, dine chancer for hjælp til dette spørgsmål er væsentligt større på lydmaskinen.dk

Det er desværre den bedste hjælp, jeg kan give i dette spørgsmål.[/quote]

Det vil jeg prøve.

Tak for hjælpen.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Yorkville YSM1P aktiv studiemonitor der suser

Indlæg af Sasha »

Jeg tror, at jeg ville kontakte en vis hr. Kjeld Pedersen, som - hvis jeg ikke tager helt fejl - ikke residerer så langt fra dig. If he can´t fix it, it can´t be fixed... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Lysgaard
Johnny B. Goode
Indlæg: 148
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Yorkville YSM1P aktiv studiemonitor der suser

Indlæg af Lysgaard »

[quote="Sasha"]Jeg tror, at jeg ville kontakte en vis hr. Kjeld Pedersen, som - hvis jeg ikke tager helt fejl - ikke residerer så langt fra dig. If he can´t fix it, it can´t be fixed... :-)[/quote]

Eller "If he can't fix it isn't broken" :-)

Tak for det Søren. Det er ham med mailadressen fm4ever snabel-a get2net.dk ikke?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Yorkville YSM1P aktiv studiemonitor der suser

Indlæg af Sasha »

[quote="Lysgaard"][quote="Sasha"]Jeg tror, at jeg ville kontakte en vis hr. Kjeld Pedersen, som - hvis jeg ikke tager helt fejl - ikke residerer så langt fra dig. If he can´t fix it, it can´t be fixed... :-)[/quote]

Eller "If he can't fix it isn't broken" :-)

Tak for det Søren. Det er ham med mailadressen fm4ever snabel-a get2net.dk ikke?[/quote]

Narh, han har vist fået en ny. Og jeg ville nok ringe til ham istedet. Jeg kan sende dig hans nummer på PM, hvis du erinteresseret.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Lysgaard
Johnny B. Goode
Indlæg: 148
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Yorkville YSM1P aktiv studiemonitor der suser

Indlæg af Lysgaard »

[quote="Sasha"][quote="Lysgaard"][quote="Sasha"]Jeg tror, at jeg ville kontakte en vis hr. Kjeld Pedersen, som - hvis jeg ikke tager helt fejl - ikke residerer så langt fra dig. If he can´t fix it, it can´t be fixed... :-)[/quote]

Eller "If he can't fix it isn't broken" :-)

Tak for det Søren. Det er ham med mailadressen fm4ever snabel-a get2net.dk ikke?[/quote]

Narh, han har vist fået en ny. Og jeg ville nok ringe til ham istedet. Jeg kan sende dig hans nummer på PM, hvis du erinteresseret.[/quote]

Det kunne være super.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen