Gratis mastering

Mere monitor, tak!
Søren Dyhr
Johnny B. Goode
Indlæg: 190
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gratis mastering

Indlæg af Søren Dyhr »

[quote="Telemaster"]De færreste er vel ret meget i tvivl om, at man oftest får det bedste produkt hos professionelle. Jeg troede også, at de fleste forstod den kendsgerning, at små budgetter meget ofte betyder, at dette ikke kan lade sig gøre, men her er Søren Dyhr åbenbart en undtagelse ;-)
[/quote]

Nej jeg forstår det skam godt, det var mere et indspark til the portastudio-lie .... at man faktisk nok gør sig bedre med noget management indover end egentlig CD/mp3 manifestationer. Jeg ved godt at managere som folkefærd ikke kaster sig grams ... men det jeg mener er at man selv skal opbygge et momentum af spillejobs, der sælger det næste. Ud og spil for pokker ... alt det andet drukner i en stor bunke af demoer, som ingen på spillestederne alligvel orker at kæmpe sig igennem. Det der med at have en plugin feticisme ... virker måske nok over for ligesindede tire-kickers, men det giver yderst sjældent pote markedsmæssigt. Derfor er at masterere noget som kun måske ved et uheld bliver hørt ... spildte anstrængelser.

Jeg er ikke fremmed for at man givetvis kan lære noget af at have sit eget studie grej, men derfra og så at publicere selv incl. masterering ...er næsten et vildspor i den sammenhæng.

--sd

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gratis mastering

Indlæg af sørendybdal »

Det er faktisk lidt interessant, som denne tråd bliver genoplivet hele tiden. Nu får I sgu et stykke med lyd:

http://www.zshare.net/audio/9167762877f74fb9/
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen