Hjemmestudie-flash

Mere monitor, tak!
Besvar
IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Hjemmestudie-flash

Indlæg af IkkeMig »

Jeg har i lang tid haft keyboard og andet grej, jeg bruger til at optage med, stående rundt omkring, fordi der ikke rigtigt har været plads til det. Men nu er der blevet ryddet op, så der er blevet en krog til det. Så tog jeg lige et par billeder af det. Så kan i andre jo tage det som en opfordring til selv at smide et par billeder af jeres hjemmestudie her i tråden...

Billede

M-Audio KeyStudio 49i, Behringer mixer og et par KRK VXT-8. Ledninger der kommer ovenfra kommer fra dem her:

Billede

Roland GM-70 Midi-converter, Roland JV-880 og JV-1010 lydmoduler.

Billede

Og lidt blandede mikrofoner...

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hjemmestudie-flash

Indlæg af Smittefar »

Sådan her ser mit hjemmestudie ud, når det er stillet op i øvelokalet

Billede

Mixeren er min Soundcraft Spirit Digital, der kører ind i mit M-Audio Profire 2626 lydkort - Monitors er KRK RP6 G2. Dertil kommer TC Level Pilot, focusrite LiquidMix 32 og en bunke mikrofoner (GA Project TC1, Røde NT1-A, Sennheiser MD421, Shure SM58, Audix OM7, B&O BM3 og en næsten færdigbygget LA-4 kompressor klon). Så har jeg også mit M-Audio ES88 Keystation

Billede

der her er stillet op i hjemmemiljøet :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hjemmestudie-flash

Indlæg af Smittefar »

Det er da i øvrigt et rigtig fint lille lydstudie, du har bikset sammen klaus - rigtig mange lækre lyddimser :)

Vi har som jeg har nævnt et par steder lige færdigindspillet vores demo i øvelokalet med det setup, der ses ovenfor. Jeg regner med at lave lydflash, når Magic Pants har færdigmixet.
Modded guitars were crap right out of the factory

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hjemmestudie-flash

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Smittefar"]Det er da i øvrigt et rigtig fint lille lydstudie, du har bikset sammen klaus - rigtig mange lækre lyddimser :)
[/quote]

Ja, det fungerer fint til de små, skæve indspilninger, vi laver herhjemme. Og så elsker jeg at lege med de gamle midi-lydmoduler. Især JV-880 kan hensætte mig i en nostalgisk ekstase, når den får min guitar til at lyde som Jean Michel Jarre på steroider :lol:

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hjemmestudie-flash

Indlæg af AnotherDan »

Mit er spredt over øvelokale og derhjemme - når jeg lige for forvildet mig til at samle det kan jeg tage et billede - men det er et ret simpelt setup ca. bestående af:

Macbook Pro med logic 8 studio (+en række gode sample pakker og plugins)
TC Konnekt6 lydkort
AKG K-701 headphones
Great River mic-preamp
Mesa Boogie V-Twin guitar preamp
Lidt forskellige mikrofoner (Shure SM58 og SM7B, Sennheiser md421, EV RE11 og RE510)

Har skåret ned og går meget efter at have et simpelt mobilt setup jeg kan tage med.
Bah

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen