Look what the cat dragged in ...

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Look what the cat dragged in ...

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="kraen"][quote="Stevi"]Er der snart noget nyt? Det kan vel ikke tage så lang tid at få kontakt til Garnet?
Hvad siger han, er der belæg for et samarbejde?[/quote]

Jeg har haft fat i ham. Han har ingen intentioner om at drive et forum, så det fortsætter jeg med. Men vi skal nok linke til hinanden inden så længe.


Sendt fra min fantastiske iPhone[/quote]

Fair nok - men hvad med databasen? Kan han ikke lokkes til at give dig den, så du kan forsøge at implementere den i det nye forum? Jeg savner godt nok mange af de gamle tråde.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Look what the cat dragged in ...

Indlæg af Jacob »

[quote="GuitaRasmus"][quote="kraen"][quote="Stevi"]Er der snart noget nyt? Det kan vel ikke tage så lang tid at få kontakt til Garnet?
Hvad siger han, er der belæg for et samarbejde?[/quote]

Jeg har haft fat i ham. Han har ingen intentioner om at drive et forum, så det fortsætter jeg med. Men vi skal nok linke til hinanden inden så længe.


Sendt fra min fantastiske iPhone[/quote]

Fair nok - men hvad med databasen? Kan han ikke lokkes til at give dig den, så du kan forsøge at implementere den i det nye forum? Jeg savner godt nok mange af de gamle tråde.[/quote]

Hørt! Så sent som i dag sad jeg og savnede to tråde, som jeg kan huske fra det gamle forum..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen