note: Jeg kommentere normalt overhovedet ikke kritik af min egen arbejdsplads. Og forsøger på alle leder og kanter ikke at reklamere for mit eget arbejde.
SÅ derfor gør jeg opmærksom på at dette skrevet i arbejdsmedfør. Det skal ikke ses som reklame eller noget andet. End et forsøg på at forklare hvorfor det er gået galt.
Det er desværre sådan man har skruet systemet sammen i år.
Normalt plejer man ikke kunne købe udsalgs varerne over nettet for at tilgode se de folk som kommer i butikkerne.
I år blev beslutningen at man også vil tilbyde tingene på webshoppen.
Når man vil sælge den samme vare, samtidigt, både i forretningerne og på webshoppen, så skal det desværre ske.
Nå står jeg på den anden side af disken, og jeg har selv haft fat i flere af jer, med samme besked.
Det er selvfølgeligt ærgerligt at du har fået din bestilling bekræftelse både pr tlf og på mail (ud over den normale auto-mail).
og det burde ikke kunne ske...
Hvis nogle af jer skulle have fået en dårlig oplevelse, så kontakt mig pr mail, så skal jeg se om jeg kan gøre et eller andet.
Jeg vil selvfølgeligt også gerne have information om ting vi kunne gøre bedre eller forslag til samme.
<!-- e --><a href="mailto:
Jakob.Buch@4sound.dk">
Jakob.Buch@4sound.dk</a><!-- e -->
Grunden til at jeg skriver det her er selvfølgeligt at jeg ikke synes det er fedt at nogle får en dårlig oplevelse.
Den anden side af det er at vi har brug for som firma at folk vender tilbage med kritik.
Jeg kan bare kun hjælpe de folk som kommer ind i den forretning jeg arbejder i, eller som her.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!