NFL-Sæsonen 2010/11

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af IkkeMig »

Så er der nedtælling til post-season. Opvarmningsudsendelserne starter på NFL Network kl. 18 og så må vi se, hvor længe jeg holder mig vågen i dag - det ender nok med, at jeg gemmer den sene kamp til i morgen formiddag ;)

Men første kamp må blive målrig - og det er ikke Seattle, der scorer dem! Et hold, der går videre med 7-9 har virkelig fortjent en røvfuld, så den håber jeg, at de får...

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af Starcaster »

Jeg er også lidt mere end spændt på hele weekenden. Jeg har fuldstændig mistet interessen for fodbold og ved ikke helt hvad jeg skal gøre når NFL sæsonen er slut. Tror også den sene kamp må vente til imogen... :)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af IkkeMig »

Jeg fik da ret i at der kom mange point, men ikke i hvem, der scorede dem. Men det var da en helt fantastisk kamp.

Nu starter jeg søndagen med Jets og Colts...

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af Starcaster »

Ja det var da ikke kedeligt, men et noget overraskende resultat. Min Sky HD box havde ikke lige fået det sidste fieldgoal med i Jets kampen! Argh! Nå, men nu til det vigtige: Packers vs. Eagles! Go Packers!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af IkkeMig »

Jeg har et Gamepass HD abonnement, så jeg har altid adgang til gamle kampe, så sker sådan noget ikke ;-) Men det var en ret spændende afslutning!

Men det er nu stadig den første kamp, der var klart mest underholdende. Eagles mod Packers er også startet lidt tamt, men det kommer nok - jeg har penge på Eagles, så nu er der da lidt spænding ;-)

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af Starcaster »

Så vandt du ikke, sorry Claus. ;) Ikke den bedste kamp, men synes Packers fortjente det. Håber de kan ramme formen og komme i Super Bowl! Deres forsvar var lidt tamt og de er lidt heldige at de holder føringen til de sidste minutter.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af AnotherDan »

Jeg syntes godt nok ellers Eagles er underholdende at se spille - Michael Vick's spillestil er altså god underholdende "bold"...
Bah

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af IkkeMig »

Jeg synes nu også, at Eagles burde være gået videre, alene på underholdningsværdien - de har nogle rigtig gode playmakers...

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af IkkeMig »

Så er man i gang med de fire en halv times optaktsudsendelse, som NFL Network disker op med :lol: Jeg tror det bliver nogle gode kampe i denne weekend...

bastion
Himmelhund
Indlæg: 41
Tilmeldt: 13 years ago
Geografisk sted: 82føøøør´
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af bastion »

Woooo! Superfed kamp. Sjældent har jeg set noget så tæt og urimeligt spændende. Steelers videre til AFC-finalen med 31-24.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af IkkeMig »

[quote="bastion"]Woooo! Superfed kamp. Sjældent har jeg set noget så tæt og urimeligt spændende. Steelers videre til AFC-finalen med 31-24.[/quote]

Ja, det var en fed kamp - selv om jeg havde håbet på en Baltimore-sejr...

Packers mod Falcons startede også rigtigt godt, men spændingen gik ligesom ud af den :lol: Jeg havde faktisk troet at den ville blive tæt, men det kan man jo ikke sige.

Så er jeg spændt på dagens kampe - Chicago må jo siges at være storfavoritter, men det er vist farligt at afskrive Seattle efter sidste uge. Og den sene kamp tror jeg bliver tæt - jeg holder med Jets, men jeg tror de får det meget svært...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"] jeg holder med Jets, men jeg tror de får det meget svært...[/quote]

De får ikke et ben til jorden 8-)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af Smittefar »

Jeg holder med patriots - og det er en kamp, jeg er så meget nødt til at se, at jeg for første gang i år overvejer at blive oppe og se den
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af udepost »

jeg håber så inderligt og mere end noget andet at patriots vinder 55-0

jeg hader jets... :)

/søren

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Smittefar"]Jeg holder med patriots - og det er en kamp, jeg er så meget nødt til at se, at jeg for første gang i år overvejer at blive oppe og se den[/quote]

Jeg satser også på at holde mig vågen til den, men det er ikke altid helt nemt, når man bare sidder alene og ser bold :lol:

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af Smittefar »

Ja, når kæresten er gået i seng klokken 22 er det svært at holde sig vågen til klokken 2
Modded guitars were crap right out of the factory

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af IkkeMig »

Og så blev man lige mindet om, at USA er landet, der synes at det er fedt, når nogen voldtager deres nationalsang :s hock:

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af AnotherDan »

haha hvem sang denne gang? Borat? :D

Har lige været ude at spille indendørs bold - håber jeg kan holde mig vågen til den sene kamp, selvom jeg tvivler.
Håber jets har noget i posen så det bliver en spændende kamp. Selvom jeg syntes Brady er helt fantastisk.
Bah

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af IkkeMig »

[quote="AnotherDan"]haha hvem sang denne gang? Borat? :D [/quote]

Nej, jeg aner ikke. hvem han var, men Borat havde nok været mindre tåkrummende. Men amerikanerne må jo kunne lide at den bliver mishandlet, siden de gør det så konsekvent :)

Bears og Seahawks var jo ikke ligefrem voldsomt underholdende. Der skal godt nok mere spænding på i den sidste kamp, hvis jeg skal holde mig vågen til kl. 2 - men det kommer der forhåbentlig også :)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af IkkeMig »

Så er den vist afgjort - underholdende og spændende kamp. Med den rigtige vinder ;)

Godnat!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen