Gary Moore Rip

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gary Moore Rip

Indlæg af Smittefar »

Så sent som første februar købte jeg en GM plade, den sidder i bilens CD afspiller nu - Det er sgu trist, også selv om det er længe siden, man hørte noget rigtig nyt fra ham. Jeg hører til dem, der faktisk holder ret meget af hans blues spil - også selv om det i den grad er 'over the top' og måske derfor ikke så blues agtigt.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Morten_Lyse
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gary Moore Rip

Indlæg af Morten_Lyse »

Jeg kom lige i tanke om, og der er sikkert flere, at Gary nu deler skæbne med Bon Scott fra AC/DC samt, - i hvert fald i nogen grad, - Jimi Hendrix.

Uden at have tjecket det alt for grundigt vil jeg lige bede jer trække på smilebåndene og tænke efter, hvor fedt et band de må have, der hvor de er nu..? - Bare lige for at opveje den ufede måde "rock-musikkens martyr-død" efterlader én på..

Mvh;
Morten Lyse

:-) - Selvom omstændighederne er sørgelige..

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gary Moore Rip

Indlæg af Pluto »

[quote="Smittefar"]Så sent som første februar købte jeg en GM plade, den sidder i bilens CD afspiller nu - Det er sgu trist, også selv om det er længe siden, man hørte noget rigtig nyt fra ham. Jeg hører til dem, der faktisk holder ret meget af hans blues spil - også selv om det i den grad er 'over the top' og måske derfor ikke så blues agtigt.[/quote]


Ja jeg er også med på den om hans blues spil.problemet med f.eks Still got the blues var at sangen blev et hit.
Og blues må helst ikke være for alle ,så det er nok derfor han ikke er vildt respekteret i disse kredse.
Men hans Black Rose tid med Thin lizzy er IMO toppen af hans karriere.
Sorte strater lyder bare bedst..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen