Forslag og forbedringer

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Forslag og forbedringer

Indlæg af kraen »

Kom gerne med forslag til nye funktioner og forbedringer af sitet. Forbedringer kunne f.eks. være, hvis der er nogle ting, der roder lidt for meget rent visuelt.

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af FunkyValle »

Jeg savner et felt nederst i trådene, hvor jeg kan skrive et reply uden at skulle trykke på "skriv indlæg" først.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af Abemand »

Som jeg skrev på Aage, så synes jeg at det ville være rart med nogle tydeligere rammer imellem indlæggene.

Edit: Efter at have rodet lidt med mine skærmindstillinger, så er det vist overhovedet ikke noget problem alligevel. :D

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af kraen »

[quote="FunkyValle"]Jeg savner et felt nederst i trådene, hvor jeg kan skrive et reply uden at skulle trykke på "skriv indlæg" først.[/quote]

Er sat i funktion. Tryk på knappen kommenter og der kommer et felt frem med det samme.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af Odgaard »

Mulighed for at klikke direkte på seneste indlæg, når man er på boardindeks-siden (i stedet for, at man kan klikke på den profil, der senest har skrevet et indlæg).

edit: og det kan man jo så med det lille ikon til højre for brugernavnet. Godt så :P

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af Anonym »

Jeg savner at linjen med "Vis ubesvarede indlæg • Vis ulæste indlæg • Vis nye indlæg • Vis aktive emner" er på alle sider. Eller i hvert fald "Vis aktive emner"

FrederikØ
Himmelhund
Indlæg: 37
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af FrederikØ »

Det ville være rigtig sejt hvis de forskellige menuer (Off Topic, Grejsnak, Markedsplads, Gearfreak) lå i toppen af siden som en menubjælke. Sp kunne underemnerne poppe op når man klikkede på dem... Kan godt uddybe hvis du ikke forstår...
Marshall stack! Dressed in black!

FrederikØ
Himmelhund
Indlæg: 37
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af FrederikØ »

Jeg ved ikke om det er for facebook-agtigt. Men jeg har længe tænk over at man kunne lave en "synes godt om" knap. Så ikke der kommer laaange citater med "+1"...
Marshall stack! Dressed in black!

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af Kattekiksen »

Jeg er stærk modstander af en "like" knap. Det ville jeg ikke bryde mig om.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af K-P »

[quote="FrederikØ"]Jeg ved ikke om det er for facebook-agtigt. Men jeg har længe tænk over at man kunne lave en "synes godt om" knap. Så ikke der kommer laaange citater med "+1"...[/quote]

+1 har aldrig rigtig været et problem herinde, synes jeg, så jeg tror ikke rigtig det er nødvendigt.
Cogito sumere potum alterum

FrederikØ
Himmelhund
Indlæg: 37
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af FrederikØ »

[quote="K-P"][quote="FrederikØ"]Jeg ved ikke om det er for facebook-agtigt. Men jeg har længe tænk over at man kunne lave en "synes godt om" knap. Så ikke der kommer laaange citater med "+1"...[/quote]

+1 har aldrig rigtig været et problem herinde, synes jeg, så jeg tror ikke rigtig det er nødvendigt.[/quote]
Jeg bliver bare lidt irriteret når jeg ser sådan et langt indlæg, og det så bliver gentaget lige neden under med et +1 på... Men hvis det kun er mig, er det jo ikke meget at gør :D

Lagde også lige mærke til. Når man åbner links, plejer det så ikke at åbne i en ny fane? Nu åbner linket nemlig i samme vindue... Men det er jo bare en mindre ting
Marshall stack! Dressed in black!

Brugeravatar
Søren Hammer
Himmelhund
Indlæg: 13
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af Søren Hammer »

Det kunne være fedt med at lave et forum til flashes :)

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af GuitaRasmus »

Måske er det bare mig, men jeg kunne godt tænke mig profiler og avatarer i venstre side af skærmen - jeg synes det her er underligt.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Søren Hammer
Himmelhund
Indlæg: 13
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af Søren Hammer »

[quote="GuitaRasmus"]Måske er det bare mig, men jeg kunne godt tænke mig profiler og avatarer i venstre side af skærmen - jeg synes det her er underligt.[/quote]

Ja, synes at profil og avatar måske plejer at være i venstre side, men ellers er det en ret fed side :)

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af kraen »

[quote="Søren Hammer"]Det kunne være fedt med at lave et forum til flashes :) [/quote]

[quote="GuitaRasmus"]Måske er det bare mig, men jeg kunne godt tænke mig profiler og avatarer i venstre side af skærmen - jeg synes det her er underligt.[/quote]

er noteret

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af Anonym »

Kan vi ikke få sat maximum op for billedbredde? 800px forekommer mig lidt 1996-agtigt. Prøv at sammenligne indlægget her:

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://kraenbech.dk/gearfreak/viewtopic ... =2&t=47</a><!-- l -->

med det på Lydmaskinen:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.lydmaskinen.dk/viewtopic.php ... wtopic.php ... 76#p309876</a><!-- m -->

Eller alternativt at der kommer auto-resize på?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af Smittefar »

uhhh - der er få ting, der kan ødelægge billedekvalitet som auto-resize

I øvrigt er min skærm kun 1024 bred, så 800 px virker som et udmærket valg - der absolut heller ingen grund til at uploade større billeder - hvis man gerne vil vise detaljer må man croppe.
Modded guitars were crap right out of the factory

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af Anonym »

[quote="Smittefar"]uhhh - der er få ting, der kan ødelægge billedekvalitet som auto-resize[/quote]

Det har du ret i. Men det er også de færreste der alligevel tilføjer den korrekte mængde skarphed via unsharp mask, når de nedskalerer deres billeder i et billedprogram. ;)

Men tit sidder jeg, og andre sikkert også, på en computer uden de muligheder anyways, og andre gange er der måske ikke lige tidsoverskud til det.

Personligt foretrækker jeg tråde med billeder osv. samlet i tråden i stedet for link.

1024? Er det en smartphone? Eller køre du også 16 farver og Windows 95-tema, der passer til din 15" CRT-skærm? :lol:

Emil
Himmelhund
Indlæg: 7
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af Emil »

Det ville være dejligt hvis der åbnede et nyt vindue når man klikkede på et link.. :)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Forslag og forbedringer

Indlæg af Anonym »

[quote="Emil"]Det ville være dejligt hvis der åbnede et nyt vindue når man klikkede på et link.. :) [/quote]

Hold (CTRL på windows eller CMD på Mac) nede når du klikker på linket.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen