Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Øvede med bandet her i eftermiddag/aften, og er nu klar til at drage til Als i morgen, hvor vi skal spille til Nord-Als Musikfestival.

N(måske)O: Hvis vi får pakket hurtigt i morgen, og der ikke er alt for meget trafik dernedad, når vi lige at nå frem til CV Jørgensen. Han spiller kl. 13. Ham vil jeg satme gerne høre - ikke mindst for at få rystet Raveonette's helt absurd dårlige cover af "Det si'r sig selv", som de har skamspillet i radioen de sidste par uger, af mig.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Fedt job i går, selv om det startede lidt tungt

NN: Det har godt nok været en hård uge, så jeg var ikke helt på toppen - jeg tog mig selv i at stå flere gange og tænke: "Jeg har spillet det her nummer en million gange, men hvordan fanden er det nu det er", og så fuckede jeg gerne hele første vers op ind til det kom tilbage til mig.

NO2: Jeg er helt gen-/nyforelsket i min Les Paul - FÅRK hvor lyder den fedt, og hvor er den dejlig at spille på. Jeg har spillet rigtig meget på den på det sidste, og nu har vi det rætti godt sammen.

NA: Jeg har vist været lidt for doven med at skifte strenge på det sidste strengene på alle tre guitarer var ret døde, og jeg knækkede endda en streng på straten ... oh well
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

NO: meget flothed igår fra min side. jeg var godt beruset og meget festlig! det sker ikke så tit mere men damn hvor havde jeg det sjovt.
NO2: har ikke lørdagsarbejde mere så jeg har for første gang efter en druktur, kunnet sove længe. :)

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: <!-- m --><a class="postlink" href="http://buttersafe.com/2010/06/10/paying ... -bills/</a><!-- m -->
Cogito sumere potum alterum

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasser »

NO: Le Mans

Johannes
Smoke On The Water
Indlæg: 70
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Johannes »

No: Le Mans. Jeg har flottet mig og købt adgang til det igennem Sputnik så jeg kan se alle 24 timer!!

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

NMO! Gearfreak kom op og stå igen, tusind tak Kraen!

NO: nu kan man igen højlydt dissé broderskabs og loge fyrene uden at sidde iblandt dem
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO1: Gearfreak på plads igen - næsten. Det skal lige på et rigtigt domæne og så mangler vi vel lige et par af de gamle medlemmer. OG så synes jeg oversigten over tråde er noget så grim og træls!

NO2: Har fået startet et rigtig fedt nyt balle projekt med nogle superdygtige og ambitiøse folk. Tror endelig jeg har fundet de mennesker jeg leder efter.

NA: Så fik jeg solgt min gamle Marshall top, med kabinet, hot plate og det hele. Efter at det har været til salg i 3 dage. Jeg skal have mig en Marshall igen på et andet tidspunkt, men lige nu passede den ikke ind i grej-planen. Det gør så til gengæld at der er plads til noget nyt og jeg er selv meget spændt på den Cornford Hellcat top jeg ligger i forhandlinger om. Og med et tubetown kabinet. Det kunne gå hen og blive et fedt setup.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Smoke On The Water - endelig et nummer jeg kan spille :-)

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Pissefedt job med Volt til Madmax25 herindefras bryllup - er du sindssyg, de gæster festede igennem. :)

NO2: Det var første gang vi gennemprøvede vores endelige sæt til Langelandsfestivalen - det virkede bestemt efter hensigten.

NA: Nøj, det er sent lige nu - og lyst.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

NO: Super iniativ Kræn og lækkert forum layout!
NO2: Sommerudstilling med børnenes håndarb og billedkunst er sat op til på mandag.
NO3: Min Reinau forstærker lyder bedre og bedre. Og det undrer jo ikke, men overrasker bare at det er SÅ meget bedre som den bliver spillet til!
NA: Jeg er nødt til at streame kampen på mandag til min Smartboard tavle i klassen mens der er udstilling.... Chefen ved IKKE noget.... ;)

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Now KÆMPE optur: Jeg er kommet ind på journalisthøjskolen i Århus. Var til samtale i søndags og fik svar i dag. Så ved jeg hvad jeg skal lave de næste 4½ år. :)

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

[quote="Barf"]Now KÆMPE optur: Jeg er kommet ind på journalisthøjskolen i Århus. Var til samtale i søndags og fik svar i dag. Så ved jeg hvad jeg skal lave de næste 4½ år. :) [/quote]


Fedest og tillykke.Er alle dem fra Århus som er på gf journalister eller journalist studerende.? :)
Sorte strater lyder bare bedst..

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Pluto"][quote="Barf"]Now KÆMPE optur: Jeg er kommet ind på journalisthøjskolen i Århus. Var til samtale i søndags og fik svar i dag. Så ved jeg hvad jeg skal lave de næste 4½ år. :) [/quote]


Fedest og tillykke.Er alle dem fra Århus som er på gf journalister eller journalist studerende.? :) [/quote]

Nope. Jeg er samfundsnasser og deltidssælger.

NO: Fed polterabend for min kommende svoger i går. Puha, jeg er smadret i dag.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Barf"]Now KÆMPE optur: Jeg er kommet ind på journalisthøjskolen i Århus. Var til samtale i søndags og fik svar i dag. Så ved jeg hvad jeg skal lave de næste 4½ år. :) [/quote]

Cool. Og så forventes det, at du hiver standarden inde for det fag gevaldigt op. Det trænger så grumme meget! :!:

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Barf"]Now KÆMPE optur: Jeg er kommet ind på journalisthøjskolen i Århus. Var til samtale i søndags og fik svar i dag. Så ved jeg hvad jeg skal lave de næste 4½ år. :) [/quote]
Tillykke! Det er en spændende uddannelse.

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Abemand »

[quote="Barf"]Now KÆMPE optur: Jeg er kommet ind på journalisthøjskolen i Århus. Var til samtale i søndags og fik svar i dag. Så ved jeg hvad jeg skal lave de næste 4½ år. :) [/quote]
Teløk! Kender et par stykker, som har været svært begejstrede for den uddannelse.

[quote="Pluto"]Fedest og tillykke.Er alle dem fra Århus som er på gf journalister eller journalist studerende.? :) [/quote]
Nope, jeg skaber mig på handelshøjskolen.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Mange tak. Jeg skal gøre mit bedste for at rette op på den nedadgående kurve. Indtil videre er jeg bare glad for at være kommet ind.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: Armadillo.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Hurra for GF - Jeg har savnet jer!
NMO: Ny LP Std. fra '88 i Dark Cherry Sunburst.. Very nice 8-)
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen