3000

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: 3000

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"][quote="SustainerPlayer"][quote="Turtle"]Du kommer jo i hvert fald ikke ned ad listen ved at skrive om det :lol:[/quote]

Overvejer at tage en pause, så GodspeedDK lige kan overhale.[/quote]

Jeg kan da godt prøve at provokere ham lidt for at holde ham til ilden?[/quote]

Det gør du jo hele tiden, i forvejen :P
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: 3000

Indlæg af CobraPizza »

Flere politiske diskussioner go GodspeedDK overhaler Sasha.. Men det er kun, hvis der ikke er stavefejl i tråden ;)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: 3000

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="CobraPizza"]Flere politiske diskussioner go GodspeedDK overhaler Sasha..[/quote]

Arhh ... hvis du lægger mærke til det, så går der som regel ikke mere en 1-2, max 3 indlæg fra min side, før jeg kommer i tanke om, at politiske diskussioner i cyberspace er komplet idiotiske, og ikke rykker noget som helst nogensteder alligevel.

Og det samme gælder debatter om Mac vs. PC, religiøse tilhørsforhold, musik fra 80'erne, osv. Mine mange indlæg handler i udstrakt grad om ligegyldige ting som hvad jeg har fået til aftensmad, hvilken koncert jeg har optur over, og bitcheri over min kone/opvaskemaskine/naboer/bandkolleger, m.m. :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: 3000

Indlæg af CobraPizza »

[quote="GodSpeedDK"][quote="CobraPizza"]Flere politiske diskussioner go GodspeedDK overhaler Sasha..[/quote]

Arhh ... hvis du lægger mærke til det, så går der som regel ikke mere en 1-2, max 3 indlæg fra min side, før jeg kommer i tanke om, at politiske diskussioner i cyberspace er komplet idiotiske, og ikke rykker noget som helst nogensteder alligevel.

Og det samme gælder debatter om Mac vs. PC, religiøse tilhørsforhold, musik fra 80'erne, osv. Mine mange indlæg handler i udstrakt grad om ligegyldige ting som hvad jeg har fået til aftensmad, hvilken koncert jeg har optur over, og bitcheri over min kone/opvaskemaskine/naboer/bandkolleger, m.m. :) [/quote]

Så handler det da bare om at oprette nok indlæg om de forskellige "ømme" topics ;)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen