Now Tør Konstatering

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Loomer"]NTK//

ACTA blev åbenbart vedtaget i går. Danmark er med i det.

Farvel, frit internet.[/quote]

Ja, det er lidt sjovt, at med al den snak om SOPA, så er ACTA gledet glat udenom al medieomtale. Jeg skal da gerne indrømme, at jeg ikke havde hørt om det før idag, og i det hele taget ikke aner, hvad det indebærer (udover, at det er noget af djævlen værk, som vi skal være meget oprevne over!)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Loomer »

Basalt set det samme som SOPA, bortset fra den lægger mere vægt på at kyle folk i spjældet.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

[quote="Sasha"]
Er det ikke tilladt at diskutere et dansk grejfirmas - ja, vel egentlig to danske firmaers - gøren og laden i det offentlige rum?
[/quote]

Er det tilladt? ja, det er det nok
Er det i virkeligheden firmaer, der bliver diskuteret? Det er det måske ikke?
Har jeg nogensomhelst ide, om det er imod reglerne? I virkeligheden ikke - nej
Synes jeg, det nærmer sig person-bashing? Det synes jeg nok
Gider jeg som person høre på det? ikke rigtig
Vil jeg skride ind over for det som moderator? Ikke endnu

Det er fint, at der bliver spurgt ind til, hvad der foregår, og der bliver svaret - Jeg synes bare, vi er nået forbi det punkt.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Loomer"]Basalt set det samme som SOPA, bortset fra den lægger mere vægt på at kyle folk i spjældet.[/quote]

Tja, det er jo også en måde at kriminalisere samtlige mennesker på kloden på, så der altid er en fin undskyldning for at kyle folk i kachotten, hvis de skulle være til besvær, på nogen måde.

Men så vidt jeg har forstået, så skal det liiiiige tages op til afstemning i Europaparlamentet først, i juni, inden det kan træde i kraft. Så der er da et spinkelt håb for, at de kan nå at tage hovedet ud af røven inden da.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

[quote="Smittefar"][quote="Sasha"]
Er det ikke tilladt at diskutere et dansk grejfirmas - ja, vel egentlig to danske firmaers - gøren og laden i det offentlige rum?
[/quote]

Er det tilladt? ja, det er det nok
Er det i virkeligheden firmaer, der bliver diskuteret? Det er det måske ikke?
Har jeg nogensomhelst ide, om det er imod reglerne? I virkeligheden ikke - nej
Synes jeg, det nærmer sig person-bashing? Det synes jeg nok
Gider jeg som person høre på det? ikke rigtig
Vil jeg skride ind over for det som moderator? Ikke endnu

Det er fint, at der bliver spurgt ind til, hvad der foregår, og der bliver svaret - Jeg synes bare, vi er nået forbi det punkt.[/quote]

Hmm...

NTK: Det er ikke nemt at manøvrere, når ytringsfriheden afhænger af, hvad moderator "som person ikke rigtigt gider at høre på", istedet for regler...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Swampthing »

[quote="Sasha"][quote="Smittefar"][quote="Sasha"]
Er det ikke tilladt at diskutere et dansk grejfirmas - ja, vel egentlig to danske firmaers - gøren og laden i det offentlige rum?
[/quote]

Er det tilladt? ja, det er det nok
Er det i virkeligheden firmaer, der bliver diskuteret? Det er det måske ikke?
Har jeg nogensomhelst ide, om det er imod reglerne? I virkeligheden ikke - nej
Synes jeg, det nærmer sig person-bashing? Det synes jeg nok
Gider jeg som person høre på det? ikke rigtig
Vil jeg skride ind over for det som moderator? Ikke endnu

Det er fint, at der bliver spurgt ind til, hvad der foregår, og der bliver svaret - Jeg synes bare, vi er nået forbi det punkt.[/quote]

Hmm...

NTK: Det er ikke nemt at manøvrere, når ytringsfriheden afhænger af, hvad moderator "som person ikke rigtigt gider at høre på", istedet for regler...[/quote]
+1
Her bør nok være en klar holdning til hvad der er tilladt og ikke tilladt.
Hvis dette er et frit forum (hvilket jeg går ud fra det er), er det vel fuldt lovligt at diskutere sagen herfra til verdens ende, uanset om div moderatorer,som person, bryder sig om det eller ej.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Kimling »

[quote="Swampthing"][quote="Sasha"]
Hmm...

NTK: Det er ikke nemt at manøvrere, når ytringsfriheden afhænger af, hvad moderator "som person ikke rigtigt gider at høre på", istedet for regler...[/quote]
+1
Her bør nok være en klar holdning til hvad der er tilladt og ikke tilladt.
Hvis dette er et frit forum (hvilket jeg går ud fra det er), er det vel fuldt lovligt at diskutere sagen herfra til verdens ende, uanset om div moderatorer,som person, bryder sig om det eller ej.[/quote]

NTK: Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Jens H »

[quote="Swampthing"][quote="Sasha"][quote="Smittefar"]


Er det tilladt? ja, det er det nok
Er det i virkeligheden firmaer, der bliver diskuteret? Det er det måske ikke?
Har jeg nogensomhelst ide, om det er imod reglerne? I virkeligheden ikke - nej
Synes jeg, det nærmer sig person-bashing? Det synes jeg nok
Gider jeg som person høre på det? ikke rigtig
Vil jeg skride ind over for det som moderator? Ikke endnu

Det er fint, at der bliver spurgt ind til, hvad der foregår, og der bliver svaret - Jeg synes bare, vi er nået forbi det punkt.[/quote]

Hmm...

NTK: Det er ikke nemt at manøvrere, når ytringsfriheden afhænger af, hvad moderator "som person ikke rigtigt gider at høre på", istedet for regler...[/quote]
+1
Her bør nok være en klar holdning til hvad der er tilladt og ikke tilladt.
Hvis dette er et frit forum (hvilket jeg går ud fra det er), er det vel fuldt lovligt at diskutere sagen herfra til verdens ende, uanset om div moderatorer,som person, bryder sig om det eller ej.[/quote]

Jeg vil lige henlede opmærksomheden på at smitte skrev "Jeg synes at vi..." altså giver udtryk for sin mening, og det er vel i orden i ytringsfrihedens navn at synes dette, da ytringsfrihed kun er ytringsfrihed hvis den er for alle.
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Swampthing »

[quote="Jens H"]

Jeg vil lige henlede opmærksomheden på at smitte skrev "Jeg synes at vi..." altså giver udtryk for sin mening, og det er vel i orden i ytringsfrihedens navn at synes dette, da ytringsfrihed kun er ytringsfrihed hvis den er for alle.[/quote]
Selvfølgelig er ordet frit i dette forum.
Det går jeg da ud fra det er, det virkede bare som om at emnet ikke måtte diskuteres længere.
Om der er noget at diskutere, hvilket der måske ikke er, er i min verden ikke relevant.
Det jeg synes er relevant, er at diskussionen forsøges stoppet.
Personligt er jeg ret ligeglad med hvad diskussionen handler om og jeg vil helst ikke blandes ind i den.
Jeg vil bare gerne have at ordet er frit.
Jeg har sgu ikke forbudt nogen at skrive noget.

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Jens H »

Er sådan set enig, synes bare at emnet burde komme over i sin egen tråd, hvis der er noget der skal vendes.
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

[quote="Swampthing"]
Jeg har sgu ikke forbudt nogen at skrive noget.[/quote]

Det har jeg heller ikke - Jeg har blot udtrykt, at jeg synes, diskussionen har kørt rigeligt langt.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

Jamen, så står det vel enhver frit for at udtrykke det modsatte synspunkt og handle i overensstemmelse med det?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Kimling »

NTK: For satan i helvede da ikke også nogle tarvelige krager Hapsall flasher på Aage!
Gider ikke kommentere hans tråd, da det åbenbart er forbudt, at synes det er nogle klamme vulgære pisbilleder, han har lagt op
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

NTK: Han har taget sin mor med på billederne, lader det til.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Sv: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

[quote="Kimling"]NTK: For satan i helvede da ikke også nogle tarvelige krager Hapsall flasher på Aage!
Gider ikke kommentere hans tråd, da det åbenbart er forbudt, at synes det er nogle klamme vulgære pisbilleder, han har lagt op[/quote]
+1
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Abemand »

[quote="Kimling"]NTK: For satan i helvede da ikke også nogle tarvelige krager Hapsall flasher på Aage!
Gider ikke kommentere hans tråd, da det åbenbart er forbudt, at synes det er nogle klamme vulgære pisbilleder, han har lagt op[/quote]

+1

I øvrigt første gang jeg har fået slettet indlæg på Aage. Jeg troede bare at det var et guitarforum og ikke <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.runkne-damer.dk">www.runkne-damer.dk</a><!-- w -->

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now Tør Konstatering

Indlæg af Stevi »

[quote="Kimling"]NTK: For satan i helvede da ikke også nogle tarvelige krager Hapsall flasher på Aage!
Gider ikke kommentere hans tråd, da det åbenbart er forbudt, at synes det er nogle klamme vulgære pisbilleder, han har lagt op[/quote]
+1, jeg har forsøgt at rapportere til 4 sound, men da de åbenbart er perlevenner ved Hapsall, har de ikke svaret på min henvendelse. Jeg synes at nogle af billederne er for underlødige til et forum med brugere under 18.

Og ja, de er super-stinky de koste. Fy for den!
See you in heaven if you make the list

Torben
Johnny B. Goode
Indlæg: 121
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Torben »

[quote="Kimling"]NTK: For satan i helvede da ikke også nogle tarvelige krager Hapsall flasher på Aage!
Gider ikke kommentere hans tråd, da det åbenbart er forbudt, at synes det er nogle klamme vulgære pisbilleder, han har lagt op[/quote]
Enig :s hock:

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af udepost »

[quote="Kimling"]NTK: For satan i helvede da ikke også nogle tarvelige krager Hapsall flasher på Aage!
Gider ikke kommentere hans tråd, da det åbenbart er forbudt, at synes det er nogle klamme vulgære pisbilleder, han har lagt op[/quote]

Jeg kigger aldrig på aage's forum, men inspireret af denne kommentar, måtte jeg lige se efter. Jøsses...

/Søren

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

Nu blev jeg også nødt til at kigge - jeg savner egentlig bare nogle ordentlige billeder af selve guitaren - man kan jo ikke se den. Og den er V-formet..,

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen