VM i fodbold 2010

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

VM i fodbold 2010

Indlæg af Nicolai »

Hell Yeah.

Fuck jeg glæder mig på trods af, at Bendtner nok ikke bliver klar mod Holland og at Robben spiller mod os!
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Anonym »

Det skal nok gå. Fint at møde dem i "åbningskampen" - det lugter af et uafgjort resultat.

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Førslev »

hvis bare vores forsvar holder skal det nok gå. hollænderne har en ret ond offensiv synes jeg så hvis den kan holdes i skak kan det sagtens ende i en uafgjort. og så står vi da udmærket.

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Nicolai »

Baseret på hvad jeg har set i testkampene, synes jeg bestemt ikke, det lugter af noget positivt VM for Danmark. Holland har til gengæld været flyvende i deres kvalifikation.

Jeg tror og håber vi går videre, men jeg er ret sikker på, vi taber til Robben og co.- desværre...
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Anonym »

Baseret på ren erfaring, så kan test-kampe lige præcis ikke bruges til noget-som-helst i forhold til at vurdere, hvordan et hold præsterer under en slutrunde.

Dermed ikke sagt at Hollænderne ikke er seje. Der vil altid være nogle der overrasker, og nogle der underpræsterer. Det er derfor man spiller om det. :-)

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Urup »

Ja, vi får nok tæv af Holland. Jeg tror også, det er derfor Bendtner ikke kommer på banen - Olsen har nok anerkendt, at den bliver svær at vinde, og at det er imod de andre hold, vi får brug for ham.
Men for helvede hvor er det da fedt at der er VM! Og Gearfreak ;)

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Nicolai »

[quote="Urup"]Ja, vi får nok tæv af Holland. Jeg tror også, det er derfor Bendtner ikke kommer på banen - Olsen har nok anerkendt, at den bliver svær at vinde, og at det er imod de andre hold, vi får brug for ham.
Men for helvede hvor er det da fedt at der er VM! Og Gearfreak ;) [/quote]

Og Le Mans fra i morgen klokken 15:00 ;)
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af GodSpeedDK »

Uden at kloge mig en hel masse på resultater, osv., så glæder jeg mig bare til mandag, hvor der bliver sat storskærm op på mit arbejde, og fundet kølige pilsnere frem. Jeg håber dog lidt på at vi vinder, for vi har 6 hollændere gående, som ikke vil lade et nederlag til Danmark gå ubemærket forbi.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Smittefar »

mmm... vi skal også storskærmshygge mandag - det bliver topnice.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Barf »

Nå, så kom vi da igang. Ikke nogen super spændende kampe indtil videre. Synes faktisk åbningskampen mellem Sydafrika og Mexico har været den bedste indtil videre. Argentina-Nigeria var tæt på at komme derop, men dælme ærgeligt at Nigeria ikke fik udlignet - det synes jeg godt nok de fortjente.

Men ingen af de "store" hold har virkelig vist styrke endnu. Bliver spændende at se om Spanien kan sætte standarden mod Schweiz her om et par dage (tirsdag?).

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Anonym »

[quote="Barf"] Bliver spændende at se om Spanien kan sætte standarden mod Schweiz her om et par dage (tirsdag?).[/quote]


En postede den her kalender på Aage:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.marca.com/deporte/futbol/mun ... futbol/mun ... glish.html</a><!-- m -->

Og ... Eng - Usa er da ganske spændende ... men generelt er startkampene altid lidt ... meh

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Barf »

Det var da et smart layout med den kalender der. Godt fundet på.

Eng - USA har mistet pusten lidt synes jeg. Er bestemt ikke på højde med Sydafrika - Mexico eller Argentina - Nigeria synes jeg. Men ja, forventer også først at kampene virkelig får kvalitet når de første nerver har lagt sig og situationen skifter til "vind eller forsvind". På den måde er det jo heldigt at vi skal møde Holland i første runde og ikke sidste.

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Dannyboy »

Nå så tabte man lige de første 300 spir :( Skod målmand

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af udepost »

ja, vi taber nok 8-0 til holland, og det er med eller uden bendtner, og med eller uden robben

/søren

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Jens H »

Måålll!!!!
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Stevi »

Hold kæft hvor er det dumt, Danmark.
See you in heaven if you make the list

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Anonym »

Zurt zhow. Der var ellers ikke meget saft i Oranje i dag ... :-(

Men omvendt DK havde ingenting andet end en defensiv.

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Jens H »

Men jeg vandt 100 kr i tip på arbejdet :)
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Smittefar »

Det skuffende er sådan set hverken det danske spil eller resultatet - begge dele er nogenlunde efter forventningerne (mine), men jeg må indrømme, at jeg synes, det er rystende så få modtræk vi har, når vi er presset. Vi er bagud og har ikke fået meget ud af det i den første time, og så vælger træneren at sætte to mand ind, der skal forsøge (endnu mere) at kombinere (bedre end hollænderne) sig igennem. Kunne man måske have valgt at forsøge at slå Holland på noget, der IKKE var deres egen hjemmebane, eller kan vi KUN spille på den ene måde, så længe vi har den træner?
Modded guitars were crap right out of the factory

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: VM i fodbold 2010

Indlæg af Swampthing »

Herligt jeg er fuldstændig ligeglad med fodbold, så mit humør fejler intet. :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen