Flæsk off in CPH!

Gathering, Mini-gathering, Flæsk-off, Vintage Show. Her snakkes der om Gearfreak-arrangementer - store som små.
Besvar
Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Flæsk off in CPH!

Indlæg af CobraPizza »

Ja, nu må vi her på djævle øen sku da tage hævn, og lave en flæsk off, før det bliver for mørkt til at slæbe en brandert ned af Skelbækgade.

Jeg foreslår vi finder ud af noget i midten af oktober, og det foregår nær Loomer's nye crib (på Ingerslev gade), han sagde der lå noget godt tæt på.. og så er det jo tæt på hovedbanegården :D
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk off in CPH!

Indlæg af Smittefar »

Uhh - alt det flæsk på een gang
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk off in CPH!

Indlæg af Barf »

Ja, men kunne jo også vælge at tage med til det andet arrangement i Århus, det er jo trods alt ikke en lukket fest. Det handler såmænd bare om, at sidste gang der var flæsk var det i København, så nu kunne vi prøve en af de andre byer i Danmark.

Og nu ved jeg ikke om det bare er mig der let bliver forvirret, men ville det ikke være federe at vente med at arrangere flæsk i København, indtil vi har fået styr på det i Århus? Det skal trods alt køre på det samme, lille underforum.

Men igen, alle er jo velkomne i Århus, det bliver stensikkert hyggeligt.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk off in CPH!

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Barf"]Ja, men kunne jo også vælge at tage med til det andet arrangement i Århus, det er jo trods alt ikke en lukket fest. Det handler såmænd bare om, at sidste gang der var flæsk var det i København, så nu kunne vi prøve en af de andre byer i Danmark.

Og nu ved jeg ikke om det bare er mig der let bliver forvirret, men ville det ikke være federe at vente med at arrangere flæsk i København, indtil vi har fået styr på det i Århus? Det skal trods alt køre på det samme, lille underforum.

Men igen, alle er jo velkomne i Århus, det bliver stensikkert hyggeligt.[/quote]

Problemet er at det ikke bare er en bytur.. det er jo både små dyrt og langt at komme til Århus herfra :) Det sværeste er nemlig at finde tid hvor flest muligt kan, og de færreste kan bare sådan lige rive en weekend ud af kalenderen..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk off in CPH!

Indlæg af Little Thunder »

Jeg er teoretisk med på diverse flæskoviader sågar i Danmarks mest selvoptagede by Århus - så for satan, jeg må nok hellere holde mig væk nu!
Under alle omstændigheder en gang FLÆSK i Københavnsområdet - jeg er på!
Øøh - øøh - stegt flæsk med persillesovs og kartofler............ØØØØHH.... det lyder sgu ikke altfor godt! Spiser aldrig kartofler - bliver syg (allergi) af dem.. må så nøjes med flæsket og sovsen og ØLLET! Yeah!
Jeg er på - også den i Århus, hvis det passer ind i mit private program.

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk off in CPH!

Indlæg af Førslev »

jeg er i første omgang på den i århus hvis datoen passer. det bliver sjovt at gearfreake udenbys.

hvis alt andet kikser så er jeg da med på kbh.

og så vil jeg da lige slå et slag for en fællestur til århus. jyder kommer jo gerne herover til flæsk-off så jeg synes det vil være lidt tøset hvis vi bare bliver her og gemmer os når de inviterer.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk off in CPH!

Indlæg af Smittefar »

Jeg er helt enig med Førslev
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk off in CPH!

Indlæg af FunkyValle »

Jeg kunne også godt lokkes til Århus, hvis kalenderen passer...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk off in CPH!

Indlæg af Barf »

Det synes jeg er fedt af jer københavnere, at I gider tager hertil og bruge energi, penge og besvær på det når I sagtens bare kunne "nøjes" med at blive i København. Sådan! :thumbup:

Mht. om datoen passer, så smut ind i den anden tråd og find linket jeg har lagt ind. Så kan I vælge den dato der passer.

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk off in CPH!

Indlæg af Izzy »

... nu har jeg godt nok aldrig været med til Gatherings eller lignende og den "tætteste" kontakt med andre GF'ere er når jeg er igang med handel med andre herindefra.. så det ku' godt være at møde jer rigtigt.. men kan kun være med i djævleøen fordi jylland er lige dyr nok for mig at "hygge med GF'ere"...
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk off in CPH!

Indlæg af Smittefar »

Bare rolig, der skal nok komme en flæsk-off mere i Kbh - jeg synes måske bare godt, det må vente lidt - jeg skylder i hvert fald at tage et smut til Jylland, og så meget flæsk kan man jo heller ikke spise på kort tid.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk off in CPH!

Indlæg af Førslev »

[quote="Smittefar"]Bare rolig, der skal nok komme en flæsk-off mere i Kbh - jeg synes måske bare godt, det må vente lidt - jeg skylder i hvert fald at tage et smut til Jylland, og så meget flæsk kan man jo heller ikke spise på kort tid.[/quote]

+1 (Bortset fra den del der angår mængden af flæsl :D )

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen