Copenhagen Guitar Show

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert

Vil du deltage i Copenhagen Guitar Show

 
Afgivne stemmer: 0

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Copenhagen Guitar Show

Indlæg af kraen »

Til alle gearfreaks!

Jeg har fået en aftale i hus med Copenhagen Guitar Show (6-7. oktober), hvor vi under samlet Gearfreak-banner kan få lov til at udstille lidt uden at skulle købe en stand (vi skal dog selv betale entré - 120 kr. for én dag og 200 kr. for begge dage). Hvert medlem må tage op til 3 guitarer med - og indtil videre snakker vi kun guitarer.
Indtil videre har de clinics med bl.a. Aske Jacoby og Per Frost, men der kommer vist snart nogle spændende annonceringer, som jeg desværre ikke ved mere om.

Nu vil jeg så gerne høre, hvem der kunne være interesserede i at komme og deltage og vise nogle guitarer frem. Jeg tænker, at det kunne være en slags mini-gathering, så vi skal selvfølgelig også have gang i både og øl og flæsk!

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Sv: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Førslev »

Jeg ville nok dukke op og kigge og selvfølgelige deltage i øl og flæsk-off, men har sgu ikke noget der er værd at udstille. fedt med en aftale i øvrigt.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Rasmus »

Jeg dukker helt sikkert op, men jeg er vist på job om lørdagen. Så hvis muligheden byder sig kunne jeg nok godt hive et par spader med.:-)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Sasha »

Jeg går lige og tygger lidt på, om jeg selv skulle have en lille stand, eller om jeg bare skal være lurepassende hyggeonkel. Det afhænger også af lidt ydre omstændigheder - ikke mindst d´herrer Mos og MacG. Time will show...

Men hyggeonklen nu skulle bestemme sig for lige at have en enkelt banjo med under armen, kan man så godt nøjes med at lade masserne beskue den kun den éne dag?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Pluto »

Jeg vil helt sikkert gerne være med til at udstille et par guitarer,men er ikke helt sikker på jeg har tid.Men det finder jeg jo ud af.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Copenhagen Guitar Show

Indlæg af efrandsen »

Jeg er ikke helt sikker på, at mine ting er interessante nok ifht. vintage feberen, da min ældste guitar er en Gibson LP fra '88. Den er dog født med relativt 'sjældne' pu'er og en lidt anderledes burst end de fleste.

Men jeg vil gerne kigge forbi til kaf' og kage! :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Barf »

Holder de da fast i "vintage" som nøgleord?

Jeg vil mægtig gerne med, og hvis arbejdsplanen tillader det, kan jeg også give en hånd til det praktiske. Mht. medbringning af guitar så kan jeg da godt tage min 1980 Gibson Les Paul Deluxe under armen, så folk kan få lov til at se, at der også er gode guitarer at få i de lidt senere årgange.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Smittefar »

Jeg er desværre i London i den weekend - ellers var jeg klar på hele pakken med guitarer og det hele
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Loomer »

Jeg skal lige gøre op med mig selv hvad jeg helst vil der den weekend.

5. og 6. oktober er dagene for de to SIDSTE Nasum-koncerter OVERHOVEDET, og dem vil jeg egentlig gerne se minimum én af.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af fortytwo »

Jeg tror sgu, at jeg er i NYC og Washington DC de to dage..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af MacG »

[quote="Barf"]Holder de da fast i "vintage" som nøgleord?

Jeg vil mægtig gerne med, og hvis arbejdsplanen tillader det, kan jeg også give en hånd til det praktiske. Mht. medbringning af guitar så kan jeg da godt tage min 1980 Gibson Les Paul Deluxe under armen, så folk kan få lov til at se, at der også er gode guitarer at få i de lidt senere årgange.[/quote]

Jeg synes at en GF-stand skal rumme hvad folk faktisk spiller på uanset alder og stand. Det kunne være sjovt at se hvad folk bruger og holder af, uanset hvad nørdværdien er.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Kimling »

Jeg regner med at kunne komme med - Jeg ved ikke om mine guitarer har den store interesse hos den brede befolkning, men det er dog ikke to, man ser hver dag :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af FunkyValle »

[quote="Kimling"]Jeg regner med at kunne komme med - Jeg ved ikke om mine guitarer har den store interesse hos den brede befolkning, men det er dog ikke to, man ser hver dag :D [/quote]

Og netop derfor er de interessante...
Det er jo absolut ikke den brede befolkning, der kommer til sådan et arrangement. ;o)
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Kimling »

[quote="FunkyValle"]
Og netop derfor er de interessante...
Det er jo absolut ikke den brede befolkning, der kommer til sådan et arrangement. ;o)[/quote]

Hvis du også kommer, vil jeg have et billede af dig med min Rhoads! :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Loomer »

Der findes et gammelt billede af Valle med en ESP Eclipse, vil jeg lige sige...

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af FunkyValle »

[quote="Loomer"]Der findes et gammelt billede af Valle med en ESP Eclipse, vil jeg lige sige...[/quote]

Jeg var fuld!
Tror aldrig gear-rejsen ender....

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af MacG »

[quote="Loomer"]Der findes et gammelt billede af Valle med en ESP Eclipse, vil jeg lige sige...[/quote]

Og et af Sasha med en tigerstribet ESP Lynch... Skal vi ikke prøve at holde det her sobert ?
Vi har vel alle gjort noget uovervejet i ungdommens overmod...

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Smittefar »

Uhh - den tigerstribede Lynch - Den er næsten lige så fed som min gamle Lynch Kamikaze - Den kunne jeg forresten nok godt overtale ejermanden til, at den kunne komme til at stå på standen weekenden over - Den er i hvert fald speciel.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Kimling »

[quote="Smittefar"]Uhh - den tigerstribede Lynch - Den er næsten lige så fed som min gamle Lynch Kamikaze - Den kunne jeg forresten nok godt overtale ejermanden til, at den kunne komme til at stå på standen weekenden over - Den er i hvert fald speciel.[/quote]

!!!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Sasha »

[quote="MacG"][quote="Loomer"]Der findes et gammelt billede af Valle med en ESP Eclipse, vil jeg lige sige...[/quote]

Og et af Sasha med en tigerstribet ESP Lynch... Skal vi ikke prøve at holde det her sobert ?
Vi har vel alle gjort noget uovervejet i ungdommens overmod...[/quote]

Er det ikke dig, de kalder russeren ude i byen - især deroppe nordpå..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen