Now Tør Konstatering

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Swampthing »

Det er sgu et fedt design han laver... :o

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

Hmm...

Jeg kan ikke helt finde ud af med mig selv, hvad jeg synes om det. Jeg tror, det måtte komme an på en prøve. Lyden har jo immervæk også en ting eller to at skulle have sagt.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Swampthing »

Ja bevares, lyden er vigtigst.
Men det må også gerne være fedt at se på.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

Njaaah, det er jo så lige, om man synes, det er dét, vi er ude i her...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Tør Konstatering

Indlæg af Odgaard »

Designet får mig til at tænke på en fancy espressomaskine og computerspillet Bioshock.

send fra en smart telefon

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Urup »

NTK: jeg lider pt. af søvnløshed, højst sandsynligt på grund af stress. Bollocks!

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Michael Vajhøj »

NTK: Har ikke super meget løst til at skulle lodde 18 stik på 9 stykker ledning for at lave nye patchkabler...
NTK2: Det er da egentligt også en spøs ting at begynde med nu hvor man stort set er næsten stoppet med at spille...
RoadHigh.dk

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af K-P »

NTK: Man kan nu downloade Photoshop CS2 *knap så* gratis fra Adobes hjemmeside. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.adobe.com/downloads/cs2_down ... ex.html</a><!-- m -->
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

NTK: Næææ - det gjorde de ikke sådan rigtig alligevel <!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.adobe.com/message/4974662 ... 4974662</a><!-- m -->

NTK2: Jeg styrer for vildt i rocksmith - Det ville bare være federe, hvis det ikke var sådan noget pis-kedelig indie-guitar 90% af det, og hvis jeg rent faktisk havde hørt mere end 50% af sangene før
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af K-P »

[quote="Smittefar"]NTK: Næææ - det gjorde de ikke sådan rigtig alligevel <!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.adobe.com/message/4974662 ... 4974662</a><!-- m -->
[/quote]

Ærgerligt, det vil højst sandsynligt blive misbrugt en del. Især med den måde, det bliver reklameret for på nettet.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

Jep - Jeg var også meget tæt på at gøre det selv, da jeg hørte, at det (måske) var en and.

Jeg synes så til gengæld, at der er tale om et så gammelt program, at det reelt kan være ligemeget. Jeg er rimelig sikker på, jeg kan finde tilsvarende gratisprogrammer på nettet.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af K-P »

Jeg tænker også, at Gimp efterhånden må være opdateret så meget, at der ikke er nogen fordel ved at hente CS2 i stedet. Men der er sikkert en del tools i resten af pakken, der kan være ret brugbare.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

NTK: Er ramt af en fuldstændig uforklarlig og ubegrundet trang til en gammel Vox AC30. Jeg har ingen penge til og slet intet behov for at udvide våbenarsenalet med sådan én. Men hold da fast, hvor kan man blive nostalgisk (Jeg havde sådan én for mange år siden) og "trængende", hvis man giver sig til at sidde og kigge på billeder på nettet... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]NTK: Er ramt af en fuldstændig uforklarlig og ubegrundet trang til en gammel Vox AC30. Jeg har ingen penge til og slet intet behov for at udvide våbenarsenalet med sådan én. Men hold da fast, hvor kan man blive nostalgisk (Jeg havde sådan én for mange år siden) og "trængende", hvis man giver sig til at sidde og kigge på billeder på nettet... :-)[/quote]
Jeg kan fyre benzin på bålet ved at sige at det fandme også er fedt have sådan en!

Billede

http://instagram.com/p/Qs6xWAqUO5/

:mrgreen:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

Jamen, jeg har som sagt også haft én (67´ish) for efterhånden mange år siden, som jeg desværre var nødt til at sælge for ussel mammon. Det var dér, jeg traf beslutningen om aldrig at sælge ud af mit grej igen... :-)

Og faktisk var det dét, som fik mig involveret i at bygge "Matchless". Og i og med at jeg har sådan én, som lyder glimrende, kan jeg på ingen måde påstå, at jeg på noge rimelig måde har et uopfyldt behov for Vox.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]Jamen, jeg har som sagt også haft én (67´ish) for efterhånden mange år siden, som jeg desværre var nødt til at sælge for ussel mammon. Det var dér, jeg traf beslutningen om aldrig at sælge ud af mit grej igen... :-)

Og faktisk var det dét, som fik mig involveret i at bygge "Matchless". Og i og med at jeg har sådan én, som lyder glimrende, kan jeg på ingen måde påstå, at jeg på noge rimelig måde har et uopfyldt behov for Vox.[/quote]

Ja, jeg kender jo historien, og jeg er også glad for at have en "Matchless" fra din hånd. :thumbup:

Nogen gange er der jo ikke logik imellem ens trang og ens behov. :D

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

Nej, det er jo dét!

Men jeg tror nu ikke, at jeg skal ud og købe Vox sådan lige foreløbigt, selv om der godt er en fin én fra ´68, som - så vidt jeg kan se - er fuldstændigt magen til min den gamle - på engelsk Ebay lige nu... :-)

Glæder mig, at du er tilfreds med fæstorkeren...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]Nej, det er jo dét!

Men jeg tror nu ikke, at jeg skal ud og købe Vox sådan lige foreløbigt, selv om der godt er en fin én fra ´68, som - så vidt jeg kan se - er fuldstændigt magen til min den gamle - på engelsk Ebay lige nu... :-)

Glæder mig, at du er tilfreds med fæstorkeren...[/quote]

Ja, men den er også lidt pebret den på Ebay, hvis man skal hente den. :)

Så vidt jeg husker var der en tilsvarende til salg for et års tid siden herhjemme, som jeg faktisk var nede og prøve. Den havde dog "MABEL" tagget på selve amp'en, og så var det for mig ikke lige den rigtige årgang med de rigtige enheder. Det er vist noget med at de grå enheder som sidder i de der ikke er de samme, som sidder i dem som er lidt tidligere, som er magen til de blå. :D

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

Nu står jeg jo og skal til England alligevel her til foråret. Så dét kunne nu såmænd nok lade sig gøre, hvis det skulle være...

Kunne du ikke være lidt mere fast i kødet? Jeg mener, der må kunne hæftes noget lidt mere håndfast på sagen end ""Der er vist noget med..."

Præzision, bitte!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Michael Vajhøj »

NTK: [quote="GodSpeedDK"]Det lader til, at 80'erne er døde alligevel, så :D [/quote]



Sent from my iPhone 4s using TapaTalk
RoadHigh.dk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen