Drunk Posting

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Drunk Posting

Indlæg af Barf »

Qua min nye situation som single må der komme en masse posts i denne tråd fra min side i det kommende stykke tid. Indtil videre kan jeg sige,at det fandeme ikke er let med det der score-game. Den ene dag går det fremragende og den anden dag er det ikke til at regne ud, hvad det modsatte køn egentlig tænker og vil. Det er en bittersweet symfoni som Suede ville have sagt det...

Abaddon
Smoke On The Water
Indlæg: 58
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Drunk Posting

Indlæg af Abaddon »

Var det ikke The Verve? ;-)

Sendt fra min HTC Legend med Tapatalk2

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Drunk Posting

Indlæg af Barf »

Jo. Det er ikke altid, min musikalske paratviden er på plads klokken halv syv om morgenen :D

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Drunk Posting

Indlæg af kraen »

[quote="Barf"]Indtil videre kan jeg sige,at det fandeme ikke er let med det der score-game. Den ene dag går det fremragende og den anden dag er det ikke til at regne ud, hvad det modsatte køn egentlig tænker og vil. Det er en bittersweet symfoni som Suede ville have sagt det...[/quote]

I hear you loud and clear, brother!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Drunk Posting

Indlæg af Sasha »

[quote="Barf"]Den ene dag går det fremragende og den anden dag er det ikke til at regne ud, hvad det modsatte køn egentlig tænker og vil.[/quote]

Selv om man har været gift i efterhånden mange år, bliver det ikke nødvendigvis meget anderledes... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Drunk Posting

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"][quote="Barf"]Den ene dag går det fremragende og den anden dag er det ikke til at regne ud, hvad det modsatte køn egentlig tænker og vil.[/quote]

Selv om man har været gift i efterhånden mange år, bliver det ikke nødvendigvis meget anderledes... :-)[/quote]

+1
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Drunk Posting

Indlæg af Smittefar »

[quote="Barf"]Qua min nye situation som single må der komme en masse posts i denne tråd fra min side i det kommende stykke tid. Indtil videre kan jeg sige,at det fandeme ikke er let med det der score-game. Den ene dag går det fremragende og den anden dag er det ikke til at regne ud, hvad det modsatte køn egentlig tænker og vil. Det er en bittersweet symfoni som Suede ville have sagt det...[/quote]

Hvis man er i stand til at holde det der lix-tal klokken halv syv om morgenen, kan man da ikke have været ret fuld??
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Drunk Posting

Indlæg af Barf »

Tjo, det vil jeg nu alligevel mene, at jeg var. Men det var ikke på "jeg har drukket min egen kropsvægt i shots og er lige væltet hjem fra Jomfru Ane Gade"-måden. Men der er overraskende få fejl i min post, det kan du have ret i. Det skal nok ændre sig ;)


Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Drunk Posting

Indlæg af Urup »

Kom til Århus Barf... Så kan vi hælde en murerbuket eller to ned og te os tarvelige.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Drunk Posting

Indlæg af Barf »

Det har jeg også tænkt mig. Vi skal jo ind og se Dave Grohls film om Sound City-studiet, når den kommer.

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Drunk Posting

Indlæg af Urup »

Nemlig... Og et smut på Bierfass :-)

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Drunk Posting

Indlæg af kraen »

[quote="Urup"]Nemlig... Og et smut på Bierfass :-)[/quote]

Uha, det lyder som en fræk date. Jeg er på!

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Drunk Posting

Indlæg af Barf »

Det behøves ikke være Bierfass for min skyld. Det bliver jo hurtigt en dyr omgang, når man skal have mere end en enkelt specialøl. Men den tager vi til den tid. Ikke flere beskeder i denne tråd fra min side før promillen er på den anden side af 1.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Drunk Posting

Indlæg af Sasha »

[quote="Barf"] Ikke flere beskeder i denne tråd fra min side før promillen er på den anden side af 1.[/quote]

Men godt at høre, at der arbejdes på sagen allerede klokken 14:43...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Drunk Posting

Indlæg af Smittefar »

Ja, sådan er det vel at være ansat i pressekorpset ;)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Drunk Posting

Indlæg af Barf »

Vi fortsætter føljetonen. I dag (nat) er vi nået til kapitlet, som jeg mest af alt har lyst til at kalde "Fuck da af kælling, nu leger du også bare med mig, og du ved det". Det er et grusomt kapitel, hvor en halvfuld (på ingen måde for fuld) og håbefuld ung mand oplever den sande mening af begrebet "crash and burn". Og hvorfor? Fordi hun (i denne sammenhæng et ord som dækker over rendyrket ondskab) er i stand til at skifte mening fra den ene aften til den anden og udsende vidt forskellige signaler. Meget forvirrende når man nu ikke har været vant til at skulle opfatte disse signaler i lang tid.

Jo jo, der kan grines af ham den unge fyr, som føler behov for at dele sin frustrationer i et offentligt forums måske mest kiksede tråd. Ikke desto mindre må jeg indrømme, at det på næsten terapeutisk niveau hjælper at få skrevet sine oplevelser ned, og det er den eneste lindring, der er at finde på dette tidspunkt af døgnet. Op på hesten, der er masser af fisk i havet og andre halvtomme sandheder i samme stil hjælper ikke, og som jeg ser det, er der kun én løsning lige pt.: Heavy metal og armbøjninger.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Drunk Posting

Indlæg af Sasha »

Arh, en god, natlig gåtur her om vinteren kan nu også somme tider gøre det:

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Drunk Posting

Indlæg af Odgaard »

[quote="Barf"]...Heavy metal og armbøjninger.[/quote]

Sådan! Du skal nok klare det.

send fra en smart telefon

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Drunk Posting

Indlæg af Smittefar »

Op på hesten kammerat

Man kan evt. søge inspiration hos Flemming Fadøl
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen