Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Jeg har lige fået en røvgod idé. Jeg vil sammen med en god kammerat lave et band her i Aalborg. Jeg er her kun seks måneder endnu, så det skal ikke være noget vildt, men en flok gode gutter som mødes og spiller det musik, de lige synes er fedt. Det har jeg gjort en gang for mange år siden, og det er dejligt befriende. Jeg tror sgu endda, at min kammerat kender nogen, som har et øvelokale, vi kan låne. Kunne sgu være lækkert at spille noget musik igen på mere regelmæssig basis end balle, som har det med at klumpe sig sammen til meget intense perioder.

NN: Jeg er jo egentlig på vej i seng, men jeg er totalt oppe at køre over min idé, så søvn bliver skubbet lidt i baggrunden.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Og vi fortsætter med de gode nyheder: Rival Sons kommer til Aarhus 23. marts. Jeg gik glip af dem i 2012, og når nu jeg sådan får kastet en ny chance for at se dem lige i hovedet, så er det da med at takke ja.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

NO: Mit setup! Mit band!
Nu har jeg været med i bandet i nogle måneder og har endelig fået skrabet sammen til et setup, der virker for mig (og ikke er til låns!)
Jackson Rhoads m. BKP Nailbombs -> En tuner -> Laney Ironheart. Mere skal jeg egentlig ikke bruge og det lyder sateme awesome til det larm vi spiller
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

[quote="Barf"]Og vi fortsætter med de gode nyheder: Rival Sons kommer til Aarhus 23. marts. Jeg gik glip af dem i 2012, og når nu jeg sådan får kastet en ny chance for at se dem lige i hovedet, så er det da med at takke ja.[/quote]

Ja, for pokker! Jeg gik også glip af dem sidst, men må da hellere få fat i en billet snart. :thumbup:

Er det Train eller Voxhall?
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Det er på Voxhall, hvilket passer mig fint. Jeg har altid syntes, at det var et hyggeligere spillested end Train.

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

NO: At handle med KW cases. Bestilte en custom ordre i weekenden hvor vi aftalte de sidste detaljer mandag. I dag for jeg besked om at kassen er på vej med posten. Super service som gør at jeg altid bestiller hos dem. :)


Sent from my iPhone 4s using TapaTalk
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Knuddi
Still Got The Blues
Indlæg: 219
Tilmeldt: 13 years ago
Geografisk sted: Viby J.
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Knuddi »

[quote="Michael Vajhøj"]NO: At handle med KW cases. Bestilte en custom ordre i weekenden hvor vi aftalte de sidste detaljer mandag. I dag for jeg besked om at kassen er på vej med posten. Super service som gør at jeg altid bestiller hos dem. :)


Sent from my iPhone 4s using TapaTalk[/quote]

Interessant - Hvad er dimensionerne og hvad koster den dig?
Og er der lavet noget specielt eller er det "bare" en bund + top?

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

Tror først den bliver rigtigt 'speciel' når jeg er færdig med at bygge den - strømforsyningerne skal sænkes ned i niveau og der skal hæves en række af pedalerne - indtil videre har jeg alle tankerne i hovedet, men skal nok smide mere info når jeg kommer så langt. :)

Tror først det bliver i februar.


Sent from my iPhone 4s using TapaTalk
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Knuddi
Still Got The Blues
Indlæg: 219
Tilmeldt: 13 years ago
Geografisk sted: Viby J.
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Knuddi »

[quote="Michael Vajhøj"]Tror først den bliver rigtigt 'speciel' når jeg er færdig med at bygge den - strømforsyningerne skal sænkes ned i niveau og der skal hæves en række af pedalerne - indtil videre har jeg alle tankerne i hovedet, men skal nok smide mere info når jeg kommer så langt. :)

Tror først det bliver i februar.


Sent from my iPhone 4s using TapaTalk[/quote]

Ok - spørgsmålet gik mere på selve kassen fra KW-cases - størrelse og pris? :-)

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

Indvendige mål på et pedalboard 65x45x12 med plade i bunden + en ekstra plade og lidt andre detaljer = 2604 kr inkl fragt

Alt i alt en fair pris og en hurtig levering m.m.

Har tidligere fået bygget en custom flightcase til min forstærker som er 100% fed med nogle ret fede detaljer mht låsene m.m.

Så jeg er en glad og tilfreds kunde.


Sent from my iPhone 4s using TapaTalk
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO- Jeg skal have flæskesteg idag. ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="Pluto"]NO- Jeg skal have flæskesteg idag. ;) [/quote]
:thumbup:

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Urup »

NO: I dag er jeg blevet færdiguddannet bygningskonstruktør med bravour.
NO2: Den ene censor, som er ejer af en anerkendt tegnestue i Århus, gav mig et visitkort og spurgte efter en ansøgning!

NO3: Lur mig om ikke en god løn kunne give anledning til en masse nyt grej! :-)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Rigtig meget tillykke

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Urup: Tillykke! :P

send fra en smart telefon

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Urup"]NO: I dag er jeg blevet færdiguddannet bygningskonstruktør med bravour.
NO2: Den ene censor, som er ejer af en anerkendt tegnestue i Århus, gav mig et visitkort og spurgte efter en ansøgning!

NO3: Lur mig om ikke en god løn kunne give anledning til en masse nyt grej! :-)[/quote]

Tilykke!

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="Urup"]NO: I dag er jeg blevet færdiguddannet bygningskonstruktør med bravour.
NO2: Den ene censor, som er ejer af en anerkendt tegnestue i Århus, gav mig et visitkort og spurgte efter en ansøgning!

NO3: Lur mig om ikke en god løn kunne give anledning til en masse nyt grej! :-)[/quote]

Tillykke ! :)

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Godt gået, Urup!
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="Urup"]NO: I dag er jeg blevet færdiguddannet bygningskonstruktør med bravour.
NO2: Den ene censor, som er ejer af en anerkendt tegnestue i Århus, gav mig et visitkort og spurgte efter en ansøgning!

NO3: Lur mig om ikke en god løn kunne give anledning til en masse nyt grej! :-)[/quote]

Tillykke! Jeg nåede kun halvvejs ind i andet semester inden jeg droppede ud i Århus i foråret '10. Nu kan du til gengæld få lov til at regne på mine tegninger - jeg går på Arkitektskolen i Kbh ;)
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Urup »

Puha, arkitekter... Dem kan vi ikke lide! ;-)
Men tak for det alle sammen..! Jeg tror, at jeg nu vil prøve at sove længe til kl. 10.00 formiddag og nyde at jeg er en fri mand. For helvede, det er rart! :)

Forresten, har vi gået sammen så? Jeg startede sommeren 2009.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen