Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Odgaard »

...og to minusser giver jo... no wait :-)

Edit: kører 30'eren også rørene for hårdt, eller er det kun 50'eren?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Hvis du mener, om den også har overspænding på rørene, er svaret ja. Hvis spørgsmålet er, om den har lige så høje spændinger på rørene som Classic 50, er svaret nej.

Max. tilladt anodespænding for et EL84: 300 volt (kan dog typisk overskrides med måske op til 20% uden de store problemer)

Anodespænding Classic 30: Omkring 350 volt.

Anodespænding Classic 50: Omkring 420 volt.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN (eller nok mere bare Now Irriterende): Brugthandler. Én ting er, når man ikke kan få solgt sin guitar, pga. manglende interesse i den brede befolkning. Men når der egentlig er fint med interesse, men alle man er i kontakt med alligevel ikke kan nosse sig sammen til at gøre noget ved det, selvom man, som den flinke og velopdragne sælger man er, sætter tingene til side og det hele, og væbner sig med tålmodighed, så begynder det at blive anstrengende :thumbdown:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af DarkoPage »

NN:

Jeg græd en smule da jeg så den her: http://www.dba.dk/diverse-gear-opdatere ... 005936267/

Der er nogle der har gjort nogle gode handler.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="DarkoPage"]NN:

Jeg græd en smule da jeg så den her: http://www.dba.dk/diverse-gear-opdatere ... 005936267/

Der er nogle der har gjort nogle gode handler.[/quote]

Damn... Klon Centauer... 500kr...

Hele pedalkassen 1000kr.

67' bandmaster... 4000kr.

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af DarkoPage »

Det var også de første jeg bed mærke i. De priser er jo for sindsyge! Havde man bare set annoncen lidt før.

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

NN: Vi har et job på General Rye i morgen i Fredericia med Hitness. Den anden guitarist/sanger har lagt sig med feber og en virus på halsen, så vi er nødt til at have vikar på - som vi ikke får øvet med, og vi har selv været nødt til at tage 10 nye numre med, da vikaren ikke kan synge hans sange - og så kommer man ud fra en panikøver, og opdager at man har fået en p-bøde (der er åbenbart lige blevet indgået en aftale med Europark. Aaaaargh!
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af DarkoPage »

Mega NN: Har smidt min pung væk i en brandert! Jeg hader mig selv...

P.S. Drunk posting...

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="GuitaRasmus"]NN: Vi har et job på General Rye i morgen i Fredericia med Hitness. Den anden guitarist/sanger har lagt sig med feber og en virus på halsen, så vi er nødt til at have vikar på - som vi ikke får øvet med, og vi har selv været nødt til at tage 10 nye numre med, da vikaren ikke kan synge hans sange - og så kommer man ud fra en panikøver, og opdager at man har fået en p-bøde (der er åbenbart lige blevet indgået en aftale med Europark. Aaaaargh![/quote]

Update: Bassistens datter er så også blevet syg uden mulighed for at finde en barnepige. Så... 2 vikarer i aften. Yay.

Fårk.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

[quote="GuitaRasmus"][quote="GuitaRasmus"]NN: Vi har et job på General Rye i morgen i Fredericia med Hitness. Den anden guitarist/sanger har lagt sig med feber og en virus på halsen, så vi er nødt til at have vikar på - som vi ikke får øvet med, og vi har selv været nødt til at tage 10 nye numre med, da vikaren ikke kan synge hans sange - og så kommer man ud fra en panikøver, og opdager at man har fået en p-bøde (der er åbenbart lige blevet indgået en aftale med Europark. Aaaaargh![/quote]

Update: Bassistens datter er så også blevet syg uden mulighed for at finde en barnepige. Så... 2 vikarer i aften. Yay.

Fårk.[/quote]

2 timers improviseret jazz-jam!
Cogito sumere potum alterum

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="GuitaRasmus"][quote="GuitaRasmus"]NN: Vi har et job på General Rye i morgen i Fredericia med Hitness. Den anden guitarist/sanger har lagt sig med feber og en virus på halsen, så vi er nødt til at have vikar på - som vi ikke får øvet med, og vi har selv været nødt til at tage 10 nye numre med, da vikaren ikke kan synge hans sange - og så kommer man ud fra en panikøver, og opdager at man har fået en p-bøde (der er åbenbart lige blevet indgået en aftale med Europark. Aaaaargh![/quote]

Update: Bassistens datter er så også blevet syg uden mulighed for at finde en barnepige. Så... 2 vikarer i aften. Yay.

Fårk.[/quote]

Jeg kan godt lide at spille med afløsere ind imellem. Der kan ske nogle ting musikalsk, man ellers ikke ville have fundet på. Lad høre hvordan det gik! :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Telemaster"][quote="GuitaRasmus"][quote="GuitaRasmus"]NN: Vi har et job på General Rye i morgen i Fredericia med Hitness. Den anden guitarist/sanger har lagt sig med feber og en virus på halsen, så vi er nødt til at have vikar på - som vi ikke får øvet med, og vi har selv været nødt til at tage 10 nye numre med, da vikaren ikke kan synge hans sange - og så kommer man ud fra en panikøver, og opdager at man har fået en p-bøde (der er åbenbart lige blevet indgået en aftale med Europark. Aaaaargh![/quote]

Update: Bassistens datter er så også blevet syg uden mulighed for at finde en barnepige. Så... 2 vikarer i aften. Yay.

Fårk.[/quote]

Jeg kan godt lide at spille med afløsere ind imellem. Der kan ske nogle ting musikalsk, man ellers ikke ville have fundet på. Lad høre hvordan det gik! :-)[/quote]

Jamen, afløsere er da også fint nok, hvis der er lidt mere tid end 6 timer til at kigge på sætlisten, og evt. en kort øver inden. ;) Nej, det er heldigvis topprof folk begge to, og de gjorde det skidegodt - der var ingen andre end os der opdagede at der var vikarer på. :) Jeg kan bare godt mærke at det er hårdt arbejde at agere guitarist+synth+korsanger+den der giver cues til to på hver sin side af scenen - jeg var sgu lidt træt da jeg kom hjem, efter at have spillet til kl. 4, pakket, og så var hjemme i min seng her kl. 8. ;)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

Vi spiller aldrig med afløsere i PlaylistDK. Vi har lavet en aftale om, at vi helst vil spille med hinanden - måske fordi vi er en flok tryghedsnarkomaner, men nok primært fordi vi gerne vil være 100% sikker på, hvad det er, vi leverer til kunden.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Vi spørger ikke engang hinanden, om folk kan, før vi siger ja til et job. Har spillet masser af fede jobs med afløsere. Men det er nu meget rart med en øver først.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

NN: Har lige besøgt en sadist for at blive stukket i og boret i kraniet!
NN2: Jeg betalte 3200kr for det

Fuck...
Create a sense of purpose around which you base your faith

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Smittefar"]Vi spørger ikke engang hinanden, om folk kan, før vi siger ja til et job. Har spillet masser af fede jobs med afløsere. Men det er nu meget rart med en øver først.[/quote]

Samme her. Faktisk er det i mit tilfælde absurd at tale om et "vi", da der ret beset ikke eksisterer et band, så længe vi taler om balle. Hvis jeg bliver hyret ved jeg, at jeg kan stille med et godt hold, som jeg kan lide at spille med. Jeg har i hvert fald aldrig prøvet, at det ikke lykkedes.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Michael Vajhøj »

NN: Det der tidspunkt hvor ens ekskæreste sender en venlig SMS og fortæller at hun er begyndt at se en anden og man samtidig indser at man selv på ingen tænkelige måder er kommet videre/over det... :-/
RoadHigh.dk

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

[quote="Michael Vajhøj"]NN: Det der tidspunkt hvor ens ekskæreste sender en venlig SMS og fortæller at hun er begyndt at se en anden og man samtidig indser at man selv på ingen tænkelige måder er kommet videre/over det... :-/ [/quote]
Aaarg!
Den er ikke rar, jeg frygter også den dag.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Max Power »

[quote="Swampthing"][quote="Michael Vajhøj"]NN: Det der tidspunkt hvor ens ekskæreste sender en venlig SMS og fortæller at hun er begyndt at se en anden og man samtidig indser at man selv på ingen tænkelige måder er kommet videre/over det... :-/ [/quote]
Aaarg!
Den er ikke rar, jeg frygter også den dag.


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Den prøvede jeg også for snart ca. 2 år siden efter forudgående ca 15 års samliv og barn.
Det er i sig selv ikke fedt, men on the sunny side, så kan det være det spark, der hjælper en til rent faktisk at komme videre. Og i mit tilfælde til noget rigtig godt.
Sååeh, Rock on!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: At gå tur med hunden nede ved søen og kunne konstatere, at nogle åbenbart driver denne form for fiskeri ved Skanderborg Sø:

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Det er sgu´ ikke så lækkert, når hunden står og rykker i "maddingen", der dog i dette tilfælde udgøres af et fårehoved, som er skyllet op på søbredden...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen