Now Tør Konstatering

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Urup »

Jo, i især byggefaget er mailkontakten vigtig.
Hvis man ikke har en aftale på skrift, er den reelt set ikke noget værd. En mundtlig aftale er også bindende, men den er noget sværere at bevise.
Ved almindelige små foretagender og ved små byggesager, kan man godt lave et håndtryk og en nem aftale - men man skal vare sig.

Jeg bruger i stor stil telefonen, og ringer altid hvis der skal aftales noget - men spørger også altid efter en bekræftende mail bagefter.

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af GuitaRasmus »

Jeg tror I misforstår mig - selvfølgeligt skal man have en håndværkeraftale på skrift. Jeg kender bare en del håndværkere der er meget trætte af rigtig mange mails der bare beder om tilbud på det ene og det andet, som man bruger lang tid på at besvare, og som aldrig bliver til noget.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

Og Turtle; man kan med samme logik spørge om hvorfor du har en telefon, hvis ikke du svarer den? ;)
Fordi folk forventer, jeg har det - forskellen er, at jeg ikke har oplyst ham mit nummer, det må han have taget dig tid til at søge sig til.

Generelt mener jeg at telefonen er en tidsrøver og jeg bruger den nærmest aldrig - en mail kan man svare på, når man har tid, en telefon er nu-og-her. Så "mails tager for meget tid"-argumentet, det holder ikke, telefoner tager altså mere tid!

Men det er da helt grotesk, at de fleste slet ikke svarer - hvis de ikke vil have mig som kunde, fordi jeg foretrækker mails, så er det da fair nok. Men så skal de f.... heller ikke have en hjemmeside med en mailadresse på!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af GodSpeedDK »

NTK: Det hører vist til sjældenhederne, at man bliver glad for et opkald fra en telefonsælger :wtf:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af VilhelmNielsen »

NTK: Jeg laver nogle rigtig dumme ting nogle gange: <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/savetheeel">ht ... etheeel</a><!-- m -->
(Now skamløs promovering af åndsvage "projekter")

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

NTK:

Jeg laver for få af denne slags fotoopgaver:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://swimsuit.si.com/swimsuit/models/ ... it/models/ ... ro-gravity</a><!-- m -->
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

Det gør jeg også :)
Modded guitars were crap right out of the factory

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

NTK: Jeg er ikke nogen særlig god tømrer. Det vil sige; resultatet blev faktisk pænt, men det bliver den blå negl nok ikke :(

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

[quote="Smittefar"]Det gør jeg også :) [/quote]

Jah...

Ellers må du jo bare spare de omkring 5000$ sammen, som sådan en tur koster pr. næse, hvis man skal op at prøve. Hvis du så får lillemor proppet ned i sin pæneste badedragt og tager det store, fine fotografiapparat med, begynder det jo at ligne noget... :-)

Personligt tror jeg nu nok, at jeg i virkeligheden hellere ville bruge "that kind money" (hvis altså utopien, at jeg havde dem og frit kunne brænde dem af på "dén slags pjat", gik i opfyldelse) på en tur på bagsædet af en gammel Mustang-jager istedet. Det koster cirka det samme. Og jeg er jo vintage... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

NTK: Hvis man mangler en behagelig skammel, så kan en saddel fra en Puch Maxi nemt monteres på en trommestol...

Billede

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af GodSpeedDK »

Neeeeeeeejjjj ... vi har lige givet min svoger en trommestol, til hans 40 års fødselsdag, men den blegner jo totalt i forhold til den dér!! Han ville have elsket den! :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Per Ørum
Johnny B. Goode
Indlæg: 159
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Per Ørum »

Jeg har været i Esbjerg idag!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Rasmus »

NTK: Jeg er ret overbevist om jeg lider af det der G.A.S. Har lige købt endnu en forstærker. Denne gang var den ikke "vintage", men det ændrer ikke på at nu Har Jeg to af samme slags... bare fordi.
Det er på en måde ikke for at have bare for at have, men når tingene lyder godt, så kan Jeg simpelthen ikke lade være. Pris og et godt tilbud hænger selvfølgelig sammen. Men 2 nye amps indenfor ikke engang 14 dage. Og Jeg havde 5 andre i forvejen.
Og hvor kommer pengene fra? Aner det ikke. Sælger lidt småting.
Og så er min bankdame vist meget tilfreds med renterne på min kassekredit.
Jeg vist hellere konstatere.

NTK2: Hej Jeg hedder Rasmus og Jeg samler på guitar forstærkere. Helst vintage.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Smittefar »

like
Modded guitars were crap right out of the factory

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af DarkoPage »

Hvilken forstærker?

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Rasmus »

En vox ac30.
Ja. Den lyder mega godt, nok næsten ligeså godt som min 65' TB. Og så skal Jeg ikke bekymre mig om den bliver stående natten over osv.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af efrandsen »

NTK. Det her tog lang tid at tegne op.. Suk. Værksanalyse er ikke bomben!
Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Jacob »

NTK: Kvartalsopgørelse af pladesalg/stream. Vi har tjent 0.0028 kr (ja, under en tredjedel af en øre!) på én spotify-afspilning i Finland . :roll: :lol:

NO: DK-tallene er højere

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af kraen »

[quote="Jacob"]NTK: Kvartalsopgørelse af pladesalg/stream. Vi har tjent 0.0028 kr (ja, under en tredjedel af en øre!) på én spotify-afspilning i Finland . :roll: :lol:

NO: DK-tallene er højere[/quote]

Af ren nysgerrighed kan du så afsløre, hvad I ca. tjener på en afspilning i DK. Du behøver jo ikke offentliggøre det samlede beløb og afspilningstal.

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Jacob »

[quote="kraen"][quote="Jacob"]NTK: Kvartalsopgørelse af pladesalg/stream. Vi har tjent 0.0028 kr (ja, under en tredjedel af en øre!) på én spotify-afspilning i Finland . :roll: :lol:

NO: DK-tallene er højere[/quote]

Af ren nysgerrighed kan du så afsløre, hvad I ca. tjener på en afspilning i DK. Du behøver jo ikke offentliggøre det samlede beløb og afspilningstal.[/quote]

Omkring 4-6 øre, de præcise satser er forskellige for alle numrene .

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen