Att: Århus-Gathering styregruppen
Att: Århus-Gathering styregruppen
'mårn.
Hvad med en evaluering af arrangementet på torsdag kl. 20 på Naxos?
Hvad med en evaluering af arrangementet på torsdag kl. 20 på Naxos?
Re: Att: Århus-Gathering styregruppen
Jamen det kan vi da snildt!
Jeg kan ikke torsdag, og I ved udmærket godt at "uden Barf og drikke er festen noget lort!"
Onsdag på Billabong?
Det sku heller ikke været noget problem...
Bare for at være træls, så er den heller ikke god. Kunne det evt. være onsdag i næste uge? Så har jeg (og måske andre) tid nok til at holde den fri.
Jeg har vist ingen planer for onsdag i næste uge.
-
- Johnny B. Goode
- Kontakt:
Der kan jeg også godt. Jeg har iøvrigt pengene fra flaskerne.
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody
Må jeg være med? Jeg kunne godt drikke en øl, og vil også gerne høre om hvordan det gik.
Selvfølgelig Søren :p
Og onsdag næste uge kan jeg også, tror jeg
Og onsdag næste uge kan jeg også, tror jeg
Jeg må melde pas - igen igen.
Men lad os sige onsdag. På Naxos? Kl 21?
Jeg er mere til kl. 20, så jeg kan komme hjem og i seng Men lad os bare sige kl. 21. Der er jo heller ikke så voldsomt mange punkter på programmet.
-
- Johnny B. Goode
- Kontakt:
Naxos har ikke åbent om onsdagen.
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody
fail.. jeg kan når det skal være.. har ikke arbejde det næste stykke tid
Så bliver det Billabong! Onsdag d. 24. klokken 21 (jeg skal lige til fodboldtræning inden nemlig )
-
- Johnny B. Goode
- Kontakt:
Hva' satan - øl?! Jeg er på!!
Hvis det skal være nu på onsdag, så vil jeg slå et slag for Café Slabberas - meget mærkeligt sted, men de sælger 2L øl for 100,- og der er gratis stand-up på onsdag!!
Hvis det skal være nu på onsdag, så vil jeg slå et slag for Café Slabberas - meget mærkeligt sted, men de sælger 2L øl for 100,- og der er gratis stand-up på onsdag!!
[quote="Christian Mogensen"]Hva' satan - øl?! Jeg er på!!
Hvis det skal være nu på onsdag, så vil jeg slå et slag for Café Slabberas - meget mærkeligt sted, men de sælger 2L øl for 100,- og der er gratis stand-up på onsdag!![/quote]
Det kan vi også godt gøre. Så kan jeg jo blære mig med, at jinglen der bliver spillet er skrevet og indspillet af mig og bandet. Men med stand-up er der jo ikke så meget plads til snak om gear + det løse...
Hvis det skal være nu på onsdag, så vil jeg slå et slag for Café Slabberas - meget mærkeligt sted, men de sælger 2L øl for 100,- og der er gratis stand-up på onsdag!![/quote]
Det kan vi også godt gøre. Så kan jeg jo blære mig med, at jinglen der bliver spillet er skrevet og indspillet af mig og bandet. Men med stand-up er der jo ikke så meget plads til snak om gear + det løse...
-
- Johnny B. Goode
- Kontakt:
Jeg kan desværre ikke på onsdag alligevel.