Bug report

Her finder du f.eks. hjælp til formatering samt andre ting.
kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Bug report

Indlæg af kraen »

Smid dine fejlmeldinger her

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Bug report

Indlæg af Smittefar »

Når man indsætter billeder via fuldt skrivefelt, så får man muligheder for at indsætte størrelser. Det virker ikke,hvis man vælger bredden 1024 - Eksempel herunder

http://image.4sound.dk/i/35870/universa ... reamps.jpg

Ved bredden 800 virker det fint
Billede
Og det virker også, hvis man helt lader være med at angive noget i width
Billede
Modded guitars were crap right out of the factory

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Bug report

Indlæg af IkkeMig »

Jeg kunne godt tænke mig, at en af de første ting, der bliver tilpasset, er den lyseblå farve, som alle links står med. Den er for mine øjne tæt på ulæselig på hvid baggrund. Bare den bliver gjort en anelse mørkere tror jeg, at det ville hjælpe en del.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

RE: Bug report

Indlæg af kraen »

[quote=Turtle pid=63286 dateline=1404125641]
Jeg kunne godt tænke mig, at en af de første ting, der bliver tilpasset, er den lyseblå farve, som alle links står med. Den er for mine øjne tæt på ulæselig på hvid baggrund. Bare den bliver gjort en anelse mørkere tror jeg, at det ville hjælpe en del.
[/quote]

Det vil jeg få rettet hurtigst muligt. Det dur jo ikke, at ikke alle kan læse links.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Bug report

Indlæg af Sasha »

Der er ét eller andet knald med, når der skal skiftes til en ny side. F.eks. stod der i oversigten, at der var 44 sider i tråden "Now tør konstatering". Men trykker man på "44", får man en fejlmelding om, at "This specified thread does not exist".

Jeg måtte så gå ind på siden og trykke "næste side", indtil jeg nåede til side 43 (som så tilsyneladende var "fyldt op", sådan at det næste indlæg skulle være på side 44). Da jeg postede mit indlæg fandtes det så ganske rigtigt på side 44. Men det ville unægteligt være nemmere, hvis man ikke skulle bladre gennem samtlige sider, indtil man nåede til side 43... :rolleyes:
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Bug report

Indlæg af Kimling »

[quote=Turtle pid=63286 dateline=1404125641]
Jeg kunne godt tænke mig, at en af de første ting, der bliver tilpasset, er den lyseblå farve, som alle links står med. Den er for mine øjne tæt på ulæselig på hvid baggrund. Bare den bliver gjort en anelse mørkere tror jeg, at det ville hjælpe en del.
[/quote]
Jeg kunne dælendrønemig godt tænke mig, at farven blev ændret helt. Den der ækle lyseblå parret med "vores" orange giver mig AIDS i øjnene!  ;)
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Bug report

Indlæg af K-P »

Hvad var farven tidligere? Jeg husker det ikke, men det fungerede helt fint.
Cogito sumere potum alterum

Kuli
Still Got The Blues
Indlæg: 201
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Bug report

Indlæg af Kuli »

Hej.

Under Inbox i PM'er er 'Sent Items' blevet væk.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

RE: Bug report

Indlæg af kraen »

[quote="'Smittefar' pid='63285' dateline='1404109278'"]
Når man indsætter billeder via fuldt skrivefelt, så får man muligheder for at indsætte størrelser. Det virker ikke,hvis man vælger bredden 1024 - Eksempel herunder
 [/quote]

Jeg har skiftet editoren, så nu kan man kun få lov til at angive et link, og så nedskalerer systemet - som før.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Bug report

Indlæg af IkkeMig »

Jeg har lige opdaget, at alle beskeder i min indbakke nu er markeret som ulæst - og jeg kan ikke finde en nem måde at markere dem alle som læst på. Er der en nem måde at gøre det på?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Bug report

Indlæg af Smittefar »

Det lader til, at links ikke rigtig virker på tapatalk (win phone 8)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Bug report

Indlæg af Smittefar »

Jeg prøvede at poste nedenstående i D.I. tråden

Hovsa - Den har jeg aldrig hørt om før, men den lyder da absolut spændende. Den er ikke gratis, men til gengæld er den på lager så tæt på, at man kunne tage hen og prøve den. http://www.cyberfarm.dk/a-designs.html/ ... reddi.html

Men det virkede ikke rigtig så jeg prøvede to gange. Derefter blev jeg automatisk bannet af systemet. Man bliver dog åbenbart ikke mere bannet, end at jeg jo er moderator, så jeg kunne gå ind og fjerne mit eget ban. Det er måske også sådan lidt tø-hø

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Bug report

Indlæg af JSThomsen »

Er det kun her hos mig at Smittefar ser ud til at være "banned"?

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Sv: RE: Bug report

Indlæg af Odgaard »

Smittefar skrev: Det lader til, at links ikke rigtig virker på tapatalk (win phone 8)
Heller ikke i androidudgaven.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Bug report

Indlæg af Smittefar »

Jeg har været auto banned - i øvrigt kan jeg ikke se Odgaards post her på Windows Phone Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory


Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Bug report

Indlæg af Smittefar »

[quote=kraen pid=63347 dateline=1404685456]
http://google.dk
[/quote]

Skal ikke kunne sige, hvad der gør, at google linket virker 

Posts, der starter med et citat og samtidig er nyeste post i tråden virker ikke rigtig i tapatalk. Da denne post var sidste post i tråden, kunne jeg se, at Sasha havde skrevet noget i min tapatalkoversigt, men når jeg klikker mig ind er posten tom. Nu har jeg selv skrevet et svar til ham, og nu vises hele posten igen. Til gengæld har jeg citeret kræn i denne post og håber, at det genererer en lignende fejl.
Det virkede så fint - go figure
Last edited by Smittefar 9 years ago, edited 1 time in total.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

RE: Bug report

Indlæg af kraen »

Der var også tidligere en fejl med citater i Tapatalk. Fandt aldrig helt ud af hvorfor.

Der var noget med den anden editor, der gjorde, at det ikke virkede, så nu har jeg skiftet editor igen. Det er heldigvis 100 gange nemmere at fejlfinde og optimere MyBB fremfor phpBB, hvilket var en af grundene til skiftet.

Tapatalk var en anden grund. Det var simpelthen for besværligt at opdatere plugins i phpBB.

Der sker nok ikke de store forbedringer de næste par uger, da jeg er væk fra min computer, men så vil jeg give det en skalle.
Send i øvrigt gerne skærmskud, så jeg bedre kan fornemme, hvad der foregår.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Bug report

Indlæg af Smittefar »

I går prøvede jeg at lægge et meget langt indlæg ind i guitarforum - Da jeg var færdig snurrede den lidt rundt, men så skete der ikke rigtig noget. Så prøvede jeg at trykke submit igen, men da fik jeg at vide, at indlægget allerede var i databasen, og jeg skulle gå til emnet for at se mit indlæg - Det var der ikke, og det er der stadig ikke her til morgen.
Det var i øvrigt, det samme der skete, da jeg blev auto-bannet. Der prøvede jeg også at få siden til at acceptere et indlæg men uden held.
Jeg prøvede lige igen - Nu får jeg at vide, det er en spam-meddelelse.
Last edited by Smittefar 9 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Bug report

Indlæg af Sasha »

Kan man gøre noget ved, at "gamle" links, fra før siden blev flyttet, ikke længere virker?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen