Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

:'(
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Odgaard »

RIP Chris Cornell. Han sang virkelig fedt.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Det var s..me da godt nok en træls nyhed. Han var sgu' fed.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Kallum »

Øv bøv. Så soundgarden i forum i 2013, og det var en af de værste koncertoplevelser i mit liv. Kan dog stadig godt lide deres plader.

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Max Power »

Æv ja :( . Har meget af hans musik.

Den her har jeg altid været lidt vild med:

https://www.youtube.com/watch?v=92mNH6g1p34

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: Folk, som kører gaderæs uden for Striben. :@
Har lige været i lufthavnen og hente min søster og niece, og ca. 20 meter før, jeg skulle dreje venstre over mod vores indkørsel, blev jeg overhalet af to tosser i lidt for dyre biler, som sådan på øjemål (og idet, de ganske få sekunder før var majet langt tilbage i spejlet) nok kørte adskillige gange de tilladte 50kmt. Det kunne majet let have endt majet galt.

NO: Vi slap med skrækken.

NTK: Det er farligt at bo på Amager. Ud over dagens episode har jeg i løbet af de sidste par år flere gange været majet tæt på at blive kørt ned, fordi folk har kørt for hurtigt og/eller med hovedet under armen. Det skete aldrig hjemme på Frederiksberg...

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Jeg kommer aldrig til at eje en tysk bil alene af den årsag, at de fleste af deres ejere er komplette idioter, og jeg vil ikke associeres med deres opførsel.

I gå havde jeg 'fornøjelsen' af at se en Passat køre på tværs af tre spor og spærrefladen på en svært trafikeret motorvej for at 'nå' sin afkørsel.

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory


Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN:

At have brugt et par uger på noget af mest kedelige idiotarbejde, man kan tænke sig - at sprøjtemale kasser til nogle pedaler, som jeg er ved at bygge til folk. Det havde bare drillet hele vejen igennem (f.eks. havde havens myrer en sær forkærlighed for lige at tage en vandretur hen over dem, når man lige havde malet kasserne). Men nu var jeg da nået til et resultat, som jeg sådan nogenlunde kunne leve med. De stod så og gennemhærdede, før de skulle have den endelige lakering. I går hvirvlede "den hvide oprydnings-tornado" (a.k.a. fru Alwan) så gennem huset, og uden jeg havde set det, var de tre pedalkasser så blevet sat ind på mit arbejdsværelse i en pæn stak.

Det var selvfølgelig meget fint - lige indtil jeg ville "skille stakken ad". De hang sgu´ sammen. Og lige meget hvor forsigtigt, jeg forsøgte at fare frem, fulgte malingen altså med af. Så værsgo´ at slibe l.rtet ned og starte forfra. :dodgy:  

Men så passer ens humør da til vejret...

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Sasha" pid='70675' dateline='1500837682']
NN:

At have brugt et par uger på noget af mest kedelige idiotarbejde, man kan tænke sig - at sprøjtemale kasser til nogle pedaler, som jeg er ved at bygge til folk. Det havde bare drillet hele vejen igennem (f.eks. havde havens myrer en sær forkærlighed for lige at tage en vandretur hen over dem, når man lige havde malet kasserne). Men nu var jeg da nået til et resultat, som jeg sådan nogenlunde kunne leve med. De stod så og gennemhærdede, før de skulle have den endelige lakering. I går hvirvlede "den hvide oprydnings-tornado" (a.k.a. fru Alwan) så gennem huset, og uden jeg havde set det, var de tre pedalkasser så blevet sat ind på mit arbejdsværelse i en pæn stak.

Det var selvfølgelig meget fint - lige indtil jeg ville "skille stakken ad". De hang sgu´ sammen. Og lige meget hvor forsigtigt, jeg forsøgte at fare frem, fulgte malingen altså med af. Så værsgo´ at slibe l.rtet ned og starte forfra. :dodgy:  

Men så passer ens humør da til vejret...
[/quote]


Kan de ikke sælges som noget af det der "relic" eller måske en ny "road worn"-serie, der tilmed er limited edition? :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN:

Anders Dohn er død i en alder af kun 65 år.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: Min mor, nogle gange. Generelt er jeg pænt glad for hende, men når følgende Face-update (uden den sidste sætning) er måden, man får ting at vide på, bliver jeg sgu lidt træt:

"Den der fornemmelse, når ens gamle mor har været indlagt, hospitalet siger at hun er udskrevet, men hendes mobil går direkte på svarer ..... Det er værre end dengang teenagerne blev ude hele natten uden at give besked ....
Alt er ok, men man bliver lige en smule nervøs ......."

Der var heldigvis ikke noget alvorligt i det. Men ikke desto mindre havde det været rart at få at vide, at Momsen var indlagt, bare så man vidste det og kunne sætte lyd på telefonen - just in case (7-9-13, bank, bank. Hun er ved godt helbred, men stadig 84). Eller i det mindste at få en personlig henvendelse efterfølgende i stedet for at skulle op ad stolen på den måde.

Ps: Det der med teenagerne lyder meget mere dramatisk, end det var. Vi var på det område pæne unger, som for langt det meste gav besked, når vi overnattede ude.
Last edited by k_50 6 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af FunkyValle »

k_50 skrev: NN: Min mor, nogle gange. Generelt er jeg pænt glad for hende, men når følgende Face-update (uden den sidste sætning) er måden, man får ting at vide på, bliver jeg sgu lidt træt:

"Den der fornemmelse, når ens gamle mor har været indlagt, hospitalet siger at hun er udskrevet, men hendes mobil går direkte på svarer ..... Det er værre end dengang teenagerne blev ude hele natten uden at give besked ....
Alt er ok, men man bliver lige en smule nervøs ......."

Der var heldigvis ikke noget alvorligt i det. Men ikke desto mindre havde det været rart at få at vide, at Momsen var indlagt, bare så man vidste det og kunne sætte lyd på telefonen - just in case (7-9-13, bank, bank. Hun er ved godt helbred, men stadig 84). Eller i det mindste at få en personlig henvendelse efterfølgende i stedet for at skulle op ad stolen på den måde.

Ps: Det der med teenagerne lyder meget mere dramatisk, end det var. Vi var på det område pæne unger, som for langt det meste gav besked, når vi overnattede ude.
Jeg har selv været ude for noget i samme stil, da min farfar gik bort for nogle år siden. Jeg vidste godt, at han skrantede en hel del, men min mor glemte lige at holde mig "i loopet" den allersidste tid, så fik jeg den kedelige besked på en lidt uheldig måde.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

Den var straks værre! Da min morfar døde, fik jeg i det mindste et opkald (men stadig ingen info forud om, at en rutineudskiftning af et kateder var blevet til en indlæggelse).

NN: Folk, som står midt på den bælgmørke cykelsti mellem Bryggen og DR midt om natten, hvor man ikke kan se dem før, man rammer dem. Så fik man da lige nogle ømme led, et flot blåt øje og et par temmelig dyre briller med kun et glas i.
Han måtte sgu godt lige have holdt sig til sine venner, som kom cyklende lidt efter og alle sammen havde lys på.
Last edited by k_50 6 years ago, edited 1 time in total.

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af JSThomsen »

NN: Tom Petty er død.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: Folkeskolen nu til dags. Min søster har her til aften måttet samle min (ellers robuste og veltrivende) niece op, fordi hun slet ikke kunne overskue situationen med travl hverdag og månedsopgave i dansk. Så kan det godt være, de scorer bedre i den Fine Pisa-test, end vi gjorde tilbage i 90'erne. Men en arbejdsuge, som nærmer sig 30 timer, med lektier oveni (som er heavy shit i forhold til for 20-25 år siden), er sateme grove løjer at byde en 8-årig.
No wonder, at antallet af børn og unge med stress stiger nærmest eksplosivt...

NO: Øglens Mutti er god til at tackle en svær situation, og jeg var der til at lave mad. Så de fik både lavet kalender, så der er styr på, hvad man skal hvornår, og lavet en side i den der opgave, så der kan holdes lektiefri, når vi skal over til Morfar i næste uge. Og der var stadig tid til at hygge og læse Harry Potter inden sengetid.

Ptessing
Smoke On The Water
Indlæg: 84
Tilmeldt: 9 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Ptessing »

NN: Bassman’en sprang en sikring. T500mA 250V og der er ingen steder jeg kan finde sådan en. Leder jeg det forkerte sted?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Det er jo svært at svare på, når man ikke ved, hvor du har ledt. Men sådan én kan fås i enhver elektronikforretning - f.eks:

http://www.vejle-rc.dk/produkter/409-gl ... eg-6332mm/

(Tjek lige, at det vitterligt er “én af de store” 6x32 mm. Men det tror jeg nu)

Jeg ville være mere bekymret over, HVORFOR den springer...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Ptessing
Smoke On The Water
Indlæg: 84
Tilmeldt: 9 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Ptessing »

Det er jeg skam også. Og endnu værre, jeg skal ud og spille om halvanden uge.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Ptessing skrev: Det er jeg skam også. Og endnu værre, jeg skal ud og spille om halvanden uge.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg ville nok købe mere end én sikring...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen