Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: Pollensæsonen er i den grad skudt i gang. Og jeg er ikke tidsnok kommet i gang med drugs.

NN2: Mit retarderede immunsystems dumme reaktion på åndssvag plantesæd i luften (#metoo) + P-møde på min tidlige dag = Jeg er overordentligt kørt over!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

Enig med pollensæsonen. Der må da snart kunne laves en eller anden vaccine mod det pjat.

NN: var hos tandlægen i dag for første gang i lidt over 12 år. Skulle nok have været afsted lidt før, men det tillod økonomien ikke, mens jeg studerede, så regningen bliver også derefter. Heldigvis er jeg medlem af danmark, men kunne da godt bruge de 3-4000 kr. på noget andet.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

Tandlægen. Uf! Der har jeg ikke været i seks år. Så det er nok ved at være på høje tid. Sidst slap jeg, efter ti års pause, heldigvis med en rensning og fik at vide, at jeg havde pæne, velholdte tænder. Men jeg har på fornemmeren, at en af mine kindtænder nok skal kigges nærmere på næste gang...

Brugeravatar
Knuddi
Still Got The Blues
Indlæg: 219
Tilmeldt: 13 years ago
Geografisk sted: Viby J.
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Knuddi »

RIP Peter Viskinde.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

NN: RIP Jacob Andersen. Fantastisk percussionist og har jo nok medvirket på samtlige store danske plader i 80'erne. Tjek lige mængden her: https://www.discogs.com/artist/254080-J ... v=0&page=1

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: Jeg har en vaskeægte sølvpapirshattemand på min liste af såkaldte venner på det førende sociale medie.

NA: Jeg har vha. almen viden og logik vundet en meningsudveksling med benævnte hattemand. Jeg er lige dele underholdt og foruroliget; Dumskaben er håndgribelig!

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NA: Hattemanden har fortsat diskussionen på messenger med henvisning til Overhattemanden Kim Varming og en eller anden tilfældig dame, som har lavet en video, hvori hun siger "hvad nu hvis?" og henviser til diverse skjulte dagsordener. Jeg er mere foruroliget end underholdt.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: PostNord!

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: Jeg har for første gang i over et år en koncertbillet til i aften. Og så lader resultatet af min såkaldte kviktest særdeles vente på sig - Der er snart gået to timer....

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen