NFL-Sæsonen 2010/11

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af IkkeMig »

Så starter sæsonen for alvor. Jeg har set et par af preseason-kampene og så også premieren i torsdags og der er sket mange spændende ting i ligaen siden sidste år.

Personligt glæder jeg mig mest til at se, om de store udskiftninger ved mit yndlingshold Oakland Raiders endelig får holdet ud af sumpen - jeg både håber og tror det og første kamp, der skal ses i aften, er selvfølgelig Raiders mod Titans...

Og så SKAL jeg holde mig vågen til Redskins mod Cowboys.

Hvad med jer andre, hvordan går det "jeres" hold i år, hvem vinder, hvad glæder i jer mest til?

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af udepost »

som carolina fan, glæder jeg mig jo rigtig meget til at se qb præstationen, men jeg håber ikke på det vilde. det lykkedes dem kun at score en td i preseason, og det var på defense :) jeg tror desværre ikke meget på dem i år, men hvem ved. jeg håber dog de kan slå eli og co på deres nye hjemmebane i aften

ellers har jeg ikke fulgt så meget med i de andre hold, men hvis jeg skal sætte min penge på en sb vinder, må det blive packers. jeg glæder mig til at se dem mod philly i dag, det skal nok blive en ok kamp.

/søren

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af IkkeMig »

Jeg tror heller ikke, at vi skal forvente os meget af Carolina i år...

Jeg tror på at Saints kan gøre det igen i år. Men jeg kan heller ikke udelukke, at Giants vil overraske. Og hvad med Vikings? Hvis Favre kan levere varen endnu, så kan de gå langt.

Og så kommer Raiders i slutspillet!

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af CobraPizza »

Det bliver spændende om det bliver sidste års Titans eller forrige års Titans der kommer på banen.. Jeg håber inderligt på at Titans defense vil stoppe ethvert Raiders initiativ, og så knalder de dem i jorden
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af IkkeMig »

[quote="CobraPizza"]Det bliver spændende om det bliver sidste års Titans eller forrige års Titans der kommer på banen.. Jeg håber inderligt på at Titans defense vil stoppe ethvert Raiders initiativ, og så knalder de dem i jorden[/quote]

Raiders har spillet af lort i starten. Men heldigvis er Titans endnu værre :lol: Fejl på fejl fra begge hold, men Oakland har været mest heldige.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Turtle"][quote="CobraPizza"]Det bliver spændende om det bliver sidste års Titans eller forrige års Titans der kommer på banen.. Jeg håber inderligt på at Titans defense vil stoppe ethvert Raiders initiativ, og så knalder de dem i jorden[/quote]

Raiders har spillet af lort i starten. Men heldigvis er Titans endnu værre :lol: Fejl på fejl fra begge hold, men Oakland har været mest heldige.[/quote]

Er der ikke en kanal man kan se kampen på?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af IkkeMig »

Ved det ikke, jeg har ikke noget TV-signal. Jeg abonnerer på <a href="http://gamepass.nfl.com" rel="nofollow">http://gamepass.nfl.com</a> i stedet. HD-kvalitet, alle kampe både live og arkiverede. Det er for fedt :)

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Turtle"]Ved det ikke, jeg har ikke noget TV-signal. Jeg abonnerer på <a href="http://gamepass.nfl.com" rel="nofollow">http://gamepass.nfl.com</a> i stedet. HD-kvalitet, alle kampe både live og arkiverede. Det er for fedt :) [/quote]

Nice :)

Så må du jo også vide at stillingen er 10-3


TIL TITANS!!!
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af IkkeMig »

[quote="CobraPizza"][quote="Turtle"]Ved det ikke, jeg har ikke noget TV-signal. Jeg abonnerer på <a href="http://gamepass.nfl.com" rel="nofollow">http://gamepass.nfl.com</a> i stedet. HD-kvalitet, alle kampe både live og arkiverede. Det er for fedt :) [/quote]

Nice :)

Så må du jo også vide at stillingen er 10-3


TIL TITANS!!![/quote]

Ja. Men det var meget tæt på 14-3. Der var dømt TD, men Raiders vandt en challenge. Så det kunne have været værre. Men det skyldes stadig at begge hold spiller som en pose knuste nødder...

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af Urup »

Jeg håber på, at Saints kan gøre det igen i år - dem vil jeg prøve at følge bedre i år. Steelers er også et fedt hold.
Jeg synes, det er svært at følge med i, hvad der sker derovre - så jeg er den slags fan som ikke ved særligt meget om holdene, men synes det er skidefedt at se!

Glæder mig dog til at se hvad Favre kan i år. Manden er jo en legende!

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af FunkyValle »

Som altid så er det Packers, der har mit hjerte og jeg håber igen i år på, at de skal have ringene.

Og da jeg også er Favre-fan glæder jeg mig over, at han tager en tur mere i møllen for Vikings. Jeg er ikke specialt fan af holdet, men mest af manden.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af AnotherDan »

Støttet 49'ers tilbage fra Steve Young tiden...
Dog skal der vist ske nogle mirakler hvis de skal gøre ngoet større væsen af sig, hehe.
Bah

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af Anonym »

[youtube]2sD_8prYOxo[/youtube]

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"][youtube]2sD_8prYOxo[/youtube][/quote]

"Soccer is played like jazz" ... 'nuff said.

NE Patriots lagde ganske fint ud, så dem holder jeg med igen i år :) Mange nye på holdet, men de gjorde det jo fint, så selvom coach Belichick normalt foretrækker mere erfarne kræfter, er det lykkedes ham at indlemme dem i holdet ... og det er dét jeg så godt kan lide ved Patriots; de spiller altid som et hold, og ikke som et par stjerner, med en halvsløj flok no namers i ryggen.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af GodSpeedDK »

Hvor er det vigtigt!!

New England vinder, og Jets taber, så de nu er hhv. 12-2 og 10-4. Jeg tror sgu Patriots kan gå hele vejen i år. De startede lidt forsigtigt ud, med et meget ungt hold. Men det unge hold har allerede vist en helt uhørt høj klasse, og end ikke et farvel til Randy Moss har kunne stoppe dem. Igen har det vist sig, at et stærkt team er vigtigere, end et antal mega-stjerner.

Hvad siger I andre til det? Går det også jeres vej, med dem I holder med?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af AnotherDan »

New England ser rigtig stærke ud, jeg tror også de når superbowl.

Som 49'ers støtte som jeg selv har det været langt mellem snapsene de sidste mange år.
Bah

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af IkkeMig »

"Mine" Oakland Raiders slutter af med en sejr over Chiefs og dermed bliver de det første hold siden engang i halvfjerdserne, der vinder alle kampe i divisionen uden at gå videre :( :( :(

Det er surt at se Chiefs gå videre efter at vi har slået dem to gange. Og der kommer mindst ét hold videre med færre sejre end Raiders. Men sådan er reglerne jo...

Men Raiders har en kerne af meget unge spillere, som gør det fantastisk, så hvis vi kan beholde de spillere, så vil vi blive et af de allerbedste hold i de næste år. Jeg forudser playoffs næste år og superbowl inden der er gået fem år!!!

Nu vil jeg se Rams mod Seahawks - hvis Seahawks vinder kommer de videre på trods af færre sejre end nederlag, det kunne være lidt spøjst - og så må vi se, om det giver regelændringer, der har været snakket om det...

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af Starcaster »

Pyha Packers gik videre! Virkelig godt comeback af Rogers og stor ros til Packers forsvar. Men nu gælder det Eagles på udebane. Ikke nemt! Jeg krydser hvad der krydses kan... ;)

ESSimon
Himmelhund
Indlæg: 25
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af ESSimon »

Jeg tror den hedder: Patriots - Eagles i Superbowl. Alternativt måske Jets. Jeg eeeeelsker bare football!!!

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NFL-Sæsonen 2010/11

Indlæg af Jake »

[quote="FunkyValle"]Og da jeg også er Favre-fan glæder jeg mig over, at han tager en tur mere i møllen for Vikings. Jeg er ikke specialt fan af holdet, men mest af manden.[/quote]

Det er ret skægt! Jeg er ind i mellem i USA og besøge venner og bekendte, og den almene stemning omkring den mand i USA er meget fjendtlig. John Stewart's kollega Stephen Colbert truede ham endda (for sjov, men alligevel) hvis han endnu engang afpensionerede sig selv ;-)

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen