Squier Classic Vibe

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Squier Classic Vibe

Indlæg af andkrup »

Var lige inde på ferievisit i den lokale musikbiks og prøve et par Squier classic vibe strats som jeg er gået forbi hver dag i lang tid. En rød og en 2-tone burst.

Meget flotte og sexede, og de lød udmærket dårligt. Fine detaljer såsom vintage radius ved halsen og 1-lags slagplade på burststratten og grønlig 3-lags slagplade på den røde. Virkelig nice tintet hals og flot slebne bånd

Der var lidt generelle justeringsproblemer, og de kunne godt klare lidt bedre hardware (broen som det primære), og pickupperne bør (som man vel osse regner med) skiftes som det første.

Men alt ialt en udmærket spade som helt sikkert med de rette mods ville kunne bruges, osse seriøst.

'Her-og-nu'-værdien taget i betragtning, mener jeg dog at det er ok at en mexicaster koster deder 2k mere.
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Loud
Himmelhund
Indlæg: 5
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Squier Classic Vibe

Indlæg af Loud »

Prøvede du ikke også en US STD STRAT ?

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Squier Classic Vibe

Indlæg af andkrup »

[quote="Loud"]Prøvede du ikke også en US STD STRAT ?[/quote]

korrekt - den ligger prismæssigt over de fleste mexico-fendere.

US-Standard stratten var klart et par klasser bedre end squier'ne, hvor mim standard strats ligger indimellem både pris- og kvalitetsmæssigt. Nogengange kan man være heldig at finde fede mexicastere til meget små penge, andre gange er de ret kedelige.

Jeg syns ikke den røde US Std. I havde var at sammenligne med squierne, dér var der for stor forskel, både i pris og specs. En mim strat ville være lidt skæggere at sammenligne med (selvfølgeligt med det forbehold at squier/mim måske svinger så meget i kvalitet at der nok er et overlap).

Altialt var det jo nogle fede squier-spader, og jeg ville til hver en tid være tilfreds med deder classic vibes, hvis der ikke var andre spader i nærhedeni
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen