Hjælp med underligt pickup problem

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Michael
Himmelhund
Indlæg: 2
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Hjælp med underligt pickup problem

Indlæg af Michael »

Hejsa allesammen, håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig-
jeg har lige sat en Dimarzio DP389 Tone Zone i min tele i bridge position, og alt er lavet lige efter bogen(skulle jeg mene)
men problemet er at når jeg spiller med en gain pedal så kommer der både et forvrænget signal som lyder fedt, men der ligger også
en ren lyd bagved i lyden???
Hvordan dælen slipper jeg af med det og hvorfor sker sådan noget, har ikke haft de problemer på mine andre guitarer før :?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hjælp med underligt pickup problem

Indlæg af Sasha »

Og du er helt sikker på, at problemet stammer fra selve guitaren? (har du prøvet med andre guitarer?)

Jeg skal ikke prale af at sidde med svaret på dit problem. Men tjek, tjek, tjek dine forbindelser i guitaren. I langt hovedparten af dén slags sager er der tale om en "fejl 40"... Du har ikke på én eller anden måde fået forbundet tingene, sådan at både begge spoler i serie samt midterudtaget på samme tid er forbundet til outputtet eller noget i dén stil..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Michael
Himmelhund
Indlæg: 2
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hjælp med underligt pickup problem

Indlæg af Michael »

Ja jeg har prøvet med andre guitarer og der er der ingen problemer, og problemet er kun på den ene pickup, de 2 andre pickups i guitaren gør det ikke, men det kan da være jeg skal ha slagpladen af og tjekke efter om det skulle være en fejl 40 ha ha ha ha ha ha

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen