Forummet er blevet flyttet til phpBB pga. stabilitet. Skulle du opleve problemer, så tøv ikke med at sende en mail til info@gear-freak.dk.

Flying V med push-push fase diagram?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Kontakt:

Flying V med push-push fase diagram?

Indlæg af DarkoPage »

Halløj!

Håber I kan hjælpe mig, da jeg er ved at gå ud af mig selv, fordi jeg ikke kan få elektronikken i min guitar til at fungere.

Jeg har en Flying V med 2 humbuckere (2-leder), 2 volumen, 1 tone med push-push, 1 3-vejs omskifter og en udgang (selvfølglig).

Jeg har fundet et par diagrammer på nettet. 1 til en stinkende almindelig Flying V og 1 til en push-push fase omskifter. Så har jeg prøvet selv at stykke noget sammen ud fra det, men det fungerer bare slet ikke!

Er der en der har tid, lyst og evner til at stykke en hurtig skitse sammen til sådan et?

Jeg kunne godt tænke mig at push-push kontrollen skifter fasen på pickupperne.

Al hjælp modtages med kyshånd og der kvitteres med god karma! På forhånd, tak!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Kontakt:

Re: Flying V med push-push fase diagram?

Indlæg af Sasha »

Det er efter min ydmyge opfattelse ikke så nemt, hvis du har pickupper med to ledere, hvor den ene leder (skærmen) typisk samtidig er forbundet til pickuppernes stel.

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Kontakt:

Re: Flying V med push-push fase diagram?

Indlæg af DarkoPage »

Tak for det!

Jeg fik det til at "virke", omend resultatet var en MEGET tyndere kop tis, end jeg havde drømt om, så ideen er droppet.

Besvar