T-Rex Spindoctor

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

T-Rex Spindoctor

Indlæg af Dannyboy »

Er den fed?

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: T-Rex Spindoctor

Indlæg af AnotherDan »

Ja til nogle ting er den god - man kan virkelig forme lyden - du må godt låne min og prøve i en periode - hvis du selv kan hente og bringe på østerbro :)
Bah

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: T-Rex Spindoctor

Indlæg af Dannyboy »

Jeg har faktisk en anden på vej allerede :) så ellers tak. Den får bare så blandede reviews på nettet. Nogen elsker den og andre hader den åbenbart

arne-allan
Himmelhund
Indlæg: 1
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: T-Rex Spindoctor

Indlæg af arne-allan »

Måske skyldes de blandede anmeldelser, at den findes i 2 versioner...

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: T-Rex Spindoctor

Indlæg af AnotherDan »

Min er version 2, jeg har ikke prøvet den første.
Bah

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: T-Rex Spindoctor

Indlæg af Dannyboy »

Ok. Det er godt nok version 1 jeg får, men jeg kunne ikke rigtigt sige nej. Det var en virkelig fin pris og jeg har luret på den siden den kom på markedet, men aldrig fået prøvet den. Der er en på HC, som bruger den på en meget interessant måde. Det tænker jeg da lige jeg må prøve..




Product: T-Rex Spin Doctor
Price Paid: UNKNOWN
Submitted 08/28/2008 at 02:29am by Richie

Ease of Use : 10
The Spin Doctor is very easy to use! Saving a preset is as simple as possible. Just press the save button for a few seconds. So its really possible to change your presets in a few seconds to make it sound good in different locations...

Sound Quality : 9
I had to try a little bit. The normal output is optimized to produce raw rock sounds like e.g. AC/DC . I personally prefer altlle sweeter tone. So I use the recording out and then go into my (Plexi Marshall) Amp!
So I can shape the tone to the sounds I like with the tone poti on the back of the Spin Doctor. That works perfect!!!


Reliability : 9
Absolutely strong ! I use it for about half ayear now! No problems!

Customer Support : 10
The guys in Denmark are very friendly and helpful! Thanks a lot!

Overall Rating : 9
I play blues and roots rock ! See me demonstrate the Spin doctor here :
<a href="" rel="nofollow">

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: T-Rex Spindoctor

Indlæg af AnotherDan »

Jeg er ikke særlig imponeret af den's recording output i sig selv.
Jeg mindes at have læst at version 1 skulle være meget diskant i det, det er ihvertfald fikset i 2'eren. Og den løsning med at kunne styre en ekstra "eq" på outputtet er måske symptombehandling af det?
Bah

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: T-Rex Spindoctor

Indlæg af Dannyboy »

Det kan godt være du har ret. Jeg prøver den af. Holder den så er det altså super fedt til mit behov. Ellers ryger den bare videre

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: T-Rex Spindoctor

Indlæg af Swampthing »

Jeg har Spindoctor version 2 og jeg synes den er superfed, jeg har ikke prøvet recording output, jeg har kun brugt den som pedal.
Jeg synes den lyder godt og den er meget intuitiv opbygget.

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: T-Rex Spindoctor

Indlæg af Dannyboy »

Den jeg får er en version 1 men opgraderet til version 2 får jeg lige at vide

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: T-Rex Spindoctor

Indlæg af Swampthing »

Ja det er vist noget softwarehalløj...

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: T-Rex Spindoctor

Indlæg af AnotherDan »

[quote="Swampthing"]...Jeg synes den lyder godt og den er meget intuitiv opbygget.[/quote]

Jeg er helt enig med ovenstående.
Den er rigtig intuativ at sidde og forme sin lyd med.
Bah

made
Smoke On The Water
Indlæg: 72
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: T-Rex Spindoctor

Indlæg af made »

Jeg prøvede en for længe siden, det var vist en version 1.

den lød mildest talt helt forfærdeligt, skrap og diskant og udynamisk.. men det med presets er da smart.

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: T-Rex Spindoctor

Indlæg af Dannyboy »

[quote="made"]Jeg prøvede en for længe siden, det var vist en version 1.

den lød mildest talt helt forfærdeligt, skrap og diskant og udynamisk.. men det med presets er da smart.[/quote]

Haha :) ja det lyder jo lovende..... Not!
Håber den opgraderede version lyder ordentligt. Ellers må jeg sgu få bygget en fler-trins OCD/BB Preamp/RC/AC Booster, med særskilt eq osv på alle kanaler. Det ville sgu være dejligt. Jeg kager altid rundt i de forbandede pedaler, når de skal være tændt samtidig og virke ordentligt hver for sig osv

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: T-Rex Spindoctor

Indlæg af Jake »

[quote="Dannyboy"]... Ellers må jeg sgu få bygget en fler-trins OCD/BB Preamp/RC/AC Booster, med særskilt eq osv på alle kanaler. Det ville sgu være dejligt. Jeg kager altid rundt i de forbandede pedaler, når de skal være tændt samtidig og virke ordentligt hver for sig osv[/quote]

Du ringer bare ;-)

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: T-Rex Spindoctor

Indlæg af Dannyboy »

Hehe, ja nu ser vi lige om den her ikke er meget fed først ;)

Men ellers skulle det nok være noget med en 3-4 kanals drive, hvor man kunne blande de fire typer beskrevet ovenfor (så man havde alle pedalernes knapper i toppen og måske i mindre størrelse så det ikke blev for voldsomt) og så kunne programmere kanalerne helt frit. Altså lidt som en moderne flerkanals forstærker. Måske med en enkelt fuzz pedal også. Så kunne man have solo-boost, reverb, tuner og wah ved siden af. Det ville godt nok være dejlig enkelt.


EDIT: Men altså nu har jeg så også lige fået en Lovepedal Church Of 50 Gold ind af døren, så måske gør den i virkeligheden tricket for mig. Altså sammen med OCD og DOD yjm. Vi får se

Jeg må lige en tur i øveren snarest og holde overdrive fest

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen