Now Optur
Re: Now Optur
[quote="kraen"]NO: Nyt Gearfreak![/quote]
Godt initiativ!
Godt initiativ!
See you in heaven if you make the list
Yeehaa!
- FunkyValle
- Gearfreak lærling
- Kontakt:
Dejligt med at Gearfreakforum igen. Nu mangler vi bare at fylde det med en masse brugere og en masse indlæg...
Tror aldrig gear-rejsen ender....
Jeg vil også have en myg!
- GodSpeedDK
- Gearfreak sidekick
- Kontakt:
Hej igen
Hvor officiel er denne midlertidige løsning egentlig? Er det i samarbejde med Garnet, eller blev du træt af at vente? Anyway, tommelop!
NO: VM Kick Off-showet: Ham med den algegrønne guitar ligner Pierre fra Aage i Odense HAHHAHAHHAHA
Hvor officiel er denne midlertidige løsning egentlig? Er det i samarbejde med Garnet, eller blev du træt af at vente? Anyway, tommelop!
NO: VM Kick Off-showet: Ham med den algegrønne guitar ligner Pierre fra Aage i Odense HAHHAHAHHAHA
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"
[quote="GodSpeedDK"]Hej igen
NO: VM Kick Off-showet: Ham med den algegrønne guitar ligner Pierre fra Aage i Odense HAHHAHAHHAHA[/quote]
Den er ikke særlig officiel. Jeg har ikke kunnet få fat i Garnet, og der var så opbakning på Aages forum til at jeg tog affære. Så nu vil jeg lige give Henrik weekenden over og søndag aften køber jeg så et domæne, hvor forummet kan ligge på.
Skulle det ske, at jeg derudover får adgang til gearfreak.dk skal jeg nok sørge for at det hele henviser til hinanden.
NO: VM Kick Off-showet: Ham med den algegrønne guitar ligner Pierre fra Aage i Odense HAHHAHAHHAHA[/quote]
Den er ikke særlig officiel. Jeg har ikke kunnet få fat i Garnet, og der var så opbakning på Aages forum til at jeg tog affære. Så nu vil jeg lige give Henrik weekenden over og søndag aften køber jeg så et domæne, hvor forummet kan ligge på.
Skulle det ske, at jeg derudover får adgang til gearfreak.dk skal jeg nok sørge for at det hele henviser til hinanden.
- GodSpeedDK
- Gearfreak sidekick
- Kontakt:
[quote="kraen"]
Skulle det ske, at jeg derudover får adgang til gearfreak.dk skal jeg nok sørge for at det hele henviser til hinanden.[/quote]
Okay. Det lyder godt
Skulle det ske, at jeg derudover får adgang til gearfreak.dk skal jeg nok sørge for at det hele henviser til hinanden.[/quote]
Okay. Det lyder godt
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"
-
- Johnny B. Goode
- Kontakt:
Super fedt!!
Det ser sgu godt ud!
Det ser sgu godt ud!
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody
-
- Himmelhund
- Kontakt:
Jeg kan egentlig bedre lide looket af denne side!
Den er mere "moderne" på en måde!
Det for det man..
Den er mere "moderne" på en måde!
Det for det man..
Smil til hinanden og få et smil igen.
Smil til verden, og verden vil tro du er retarderet.
Smil til verden, og verden vil tro du er retarderet.
Ja - det er en klar forbedring.
Og har helt glemt at sige: Godt initiativ!
Og har helt glemt at sige: Godt initiativ!
Ja, det ser godt ud! :-)
Men der kan ikke være så meget på en side, før der skal skiftes til side 2. Og jeg har endnu ikke modtaget nogen aktiveringsmail, men nu kan jeg da logge ind.
:-)
Men der kan ikke være så meget på en side, før der skal skiftes til side 2. Og jeg har endnu ikke modtaget nogen aktiveringsmail, men nu kan jeg da logge ind.
:-)
NO: Fridage
NO2: Så starter VM
NO2: Så starter VM
-
- Still Got The Blues
- Kontakt:
NO: Gearfreak er tilbage, i zombieform .
Nu skal man bare vænne sig til et nyt forumdesign, men det er da fedt alligevel!
Nu skal man bare vænne sig til et nyt forumdesign, men det er da fedt alligevel!
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com
NO: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://kraenbech.dk/gearfreak/memberlis ... ist.php</a><!-- l -->? over 50 brugere på under et døgn - der var vist et behov :-)
NO; Halløjsa, så kom man lige på...
NO: Gearfreak er tilbage - YEAH
NO2: Vi fik sgu indsendt nogle skidegode bidrag til en konference i går - det holdt hårdt, men det lykkedes.
NO3: Hvis det hele bliver optaget, kan jeg skrive 6 nye publikationer på CV'et
NO4: Nye Smileys 8-)
NO2: Vi fik sgu indsendt nogle skidegode bidrag til en konference i går - det holdt hårdt, men det lykkedes.
NO3: Hvis det hele bliver optaget, kan jeg skrive 6 nye publikationer på CV'et
NO4: Nye Smileys 8-)
Modded guitars were crap right out of the factory
NO: Jeg lavede den fedeste sang igår aftes, jeg glæder mig til at prøve med bandet!
Marshall stack! Dressed in black!
NO: Nyt Gearfreak...
NO2: Der kommer en og kikker på min guitar..Dog har han først pengene om en måned!! Men bedre end ingen ting.!
NO2: Der kommer en og kikker på min guitar..Dog har han først pengene om en måned!! Men bedre end ingen ting.!