Minuspoint til Aage

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Minuspoint til Aage

Indlæg af Runem »

Det er sgu lidt latterligt, at man kan nå at bestille og få bekræftigelse på sin ordre både via mail og telefon, og så ringer de i dag og siger, at det ene sæt pickupper, som jeg købte, godt nok ikke var der alligevel.

Så nu er der da udsigt til, at der er en del herindefra, som bliver skuffet, hvis de har bestilt tingene senere end mig.

Istedet får jeg nu en Fletcher Landau bridge og et sæt suhr V60LP, da jeg allerede har fletcher neck og mid. Men Det er da stadig sådan lidt træls, at webshoppen ikke viser, når noget er udsolgt... Spader.


Håber folk får det, de går og tror er på vej!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Sasha »

Alt ved det gamle...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Runem »

[quote="Sasha"]Alt ved det gamle...[/quote]

Desværre... Øv...

Man skulle da mene, at det ikke kan være så svært, at få en webshop til at melde en vare udsolgt, når den sidste er bestilt.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Sasha »

Joh.

Men nu ER kundeservice jo kun en størrelse, som Aage beskæftiger sig med, hvis de nærmest kan se profitten blinke forude. Og somme tider ikke engang da.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Torben
Johnny B. Goode
Indlæg: 121
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Torben »

Hmm - Jeg har et sæt Suhr-FL på vej, men jeg bestilte også tidligt om morgenen. Jeg tror de har haft problemer med hjemmesiden - den har opført sig underligt, når jeg har været inde at kigge.... Underlige henvisninger, når jeg har trykket på nogle af tilbudsvarerne.
Det er da surt for dig, men jeg synes da det lyder til, at de har ydet ok service.

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Runem »

[quote="Torben"]Hmm - Jeg har et sæt Suhr-FL på vej, men jeg bestilte også tidligt om morgenen. Jeg tror de har haft problemer med hjemmesiden - den har opført sig underligt, når jeg har været inde at kigge.... Underlige henvisninger, når jeg har trykket på nogle af tilbudsvarerne.
Det er da surt for dig, men jeg synes da det lyder til, at de har ydet ok service.[/quote]

Tror kun, der var ét sæt Fletcher Landau. Så nogen har naturligvis kunne købe det.

At han ringer og siger det osv. er såmænd fin service. Det er deres webshop, som er utilstrækkelig i mine øjne. Det nytter jo ikke, at et ubegrænset antal kunder kan "købe" den samme vare, for så at blive skuffet fælt.

Jeg kan da glæde mig over, at jeg havde et 2/3 sæt FL i forvejen. Så overvejer, om jeg lige skal nappe en humbucker ekstra i stedet. Så har jeg også et helt sæt Suhr humbuckers jo...

Ha - og den humbucker ligger åbenbart i Eskildsen og går derfor ikke ind under min bestilling. Så den koster 75 kr. i fragt... Fuck it. Holder mig til hvad jeg har bestilt.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af K-P »

Deres webshop er vel stadig under udvikling. Det er kun få år siden, at man ikke engang kunne se, om varen var på lager eller ej.
Cogito sumere potum alterum

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Runem »

[quote="K-P"]Deres webshop er vel stadig under udvikling. Det er kun få år siden, at man ikke engang kunne se, om varen var på lager eller ej.[/quote]

NU er det hersens internet-shopping jo ikke ligefrem noget nyt fænomen. Hvis de vil være konkurrencedygtige med fx Thomanns webshop, så skal der sgu være styr på den slags. 4-sound er trods alt nordens største, så det er jo ikke en lille hyggebix, der ikke lige har styr på det.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af K-P »

Selvfølgelig, det er også ret åndssvagt, at de ikke har valgt at prioritere internettet højere.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af AnotherDan »

He he de skrev på mail til mig det var fordi de samlede både eskildsens og aage's webshop i en...
Men jeg er som jeg skrev i den anden tråd ikke videre begejstret, og det er udelukkende fordi jeg har handlet så meget i deres butikker at jeg overhovedet tør bestille noget i deres webshop.

Det er ikke nemt at lave integrationer bevares, men jeg ville også regne med de prioriterede det højere end at lave ligegyldige funktioner på et forum..
Bah

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Sasha »

[quote="K-P"]Selvfølgelig, det er også ret åndssvagt, at de ikke har valgt at prioritere internettet højere.[/quote]

Det kan være, at de har indset, at "slaget" på den front allerede er tabt til Thomann?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Anonym »

[quote="K-P"]Deres webshop er vel stadig under udvikling. Det er kun få år siden, at man ikke engang kunne se, om varen var på lager eller ej.[/quote]

:clap: Jeg elsker knastør humor! :lol:

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Dannyboy »

Rune, du ska jo bare bestille nogle lidt sejere pickupper. Jeg fik mine i dag :) Spøg til side. Jeg købte to stk SSV+ (aner ikke om de er fede, men de skal lige prøves i bridge på mine strats) De kom i dag sammen med lidt strenge og en Dimarzio Tone Zone fra eBay. Men altså jeg ka alligevel ikke bruge dem før jeg får fræset spaderne til hss

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Anonym »

Mine skulle være blevet sendt i dag. :-)

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Runem »

[quote="Dannyboy"]Rune, du ska jo bare bestille nogle lidt sejere pickupper. Jeg fik mine i dag :) Spøg til side. Jeg købte to stk SSV+ (aner ikke om de er fede, men de skal lige prøves i bridge på mine strats) De kom i dag sammen med lidt strenge og en Dimarzio Tone Zone fra eBay. Men altså jeg ka alligevel ikke bruge dem før jeg får fræset spaderne til hss[/quote]

De er nu rigeligt fede, dem jeg har bestilt. Og de er også afsendt i dag.

Synes stadig det er dårlig stil, at man kan få en ordrebekræftigelse på noget, der allerede er udsolgt.
v
Pyt skidt. ender med at have et sæt af hver anyways. Men op i helle med deres webshop. Jeg vil være at finde på thomans side, hvis det skal foregå digitalt fremover.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Anonym »

[quote="SustainerPlayer"]Mine skulle være blevet sendt i dag. :-)[/quote]

Og netop ankommet. :thumbup:

Så tror jeg ikke, at jeg skal have mere i år. :D

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af AnotherDan »

Det var godt nok hurtigt Hans - jeg har ikke hørt noget på min ordre endnu.

Og jeg kan se at den PAF pickup jeg har bestilt gør det samme på webshoppen, som FL sættet - hmm den er vel også udsolgt nu...
Bah

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Anonym »

I så fald. Så sux det. :-/

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Runem »

[quote="SustainerPlayer"][quote="SustainerPlayer"]Mine skulle være blevet sendt i dag. :-)[/quote]

Og netop ankommet. :thumbup:

Så tror jeg ikke, at jeg skal have mere i år. :D [/quote]


Min er, så vidt jeg kan se, også i posten allerede. Så den kommer nok i dag, hvor jeg ikke er hjemme. Lad os håbe, den kan mases ind i postkassen - som i øvrigt sidder i opgangen - væk fra teenagedrenge med kanonslag!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Minuspoint til Aage

Indlæg af Anonym »

[quote="Runem"]
Min er, så vidt jeg kan se, også i posten allerede. Så den kommer nok i dag, hvor jeg ikke er hjemme. Lad os håbe, den kan mases ind i postkassen - som i øvrigt sidder i opgangen - væk fra teenagedrenge med kanonslag![/quote]

Min ankom med pakkepost.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen