Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Now Optur
Det var top skønt!
Bare ærgerligt, der er så mange haremisser, rådyr og andet spiseligt kravl der oppe, så man ikke kan have ham løs. Han er en mægtig flink og (for en husky at være) lydig hundevaps, men når der er levende mad i nærheden, tager instinkterne over. Det er kun, når der er pålandsvind nede på vores "egen" strand, jeg tør tage snoren af ham - der skal han i det mindste ikke krydse Oddenvej for at komme hjem, hvis han strejfer...
Reply
OK vejr til barsel
[Image: 34ee24e8fbf016d9c7dd62b6739c0a3f.jpg]

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory
Reply
(27-04-2017, 19:38)Smittefar Wrote: OK vejr til barsel
[Image: 34ee24e8fbf016d9c7dd62b6739c0a3f.jpg]

Og så kan man endda lige ane Himmelbjerget i baggrunden. Ja, så bliver der næsten ikke meget mere jysk bondeidyl over det...   Wink
Reply
En ægte Fender Stratocaster som man kender den fra rastafarierne på Jamaica   Big Grin

http://www.dba.dk/elguitar-fender-fender/id-1033669128/
Reply
(04-05-2017, 14:41)Flyveøglen Wrote: En ægte Fender Stratocaster som man kender den fra rastafarierne på Jamaica   Big Grin

http://www.dba.dk/elguitar-fender-fender/id-1033669128/

Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Reply
NO:

Vive la France!
Reply
Now Optur/Now Hearing/Now i A-rotation:

Kellermensch: Goliath

It´s a bloody masterpiece!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"
Reply
NO: I lørdags kl. 18:15 blev jeg far til Marie på 51 cm og 3380 g.

Reply
Tillykke

Reply
Så for den. Tillykke!
Reply
Hey-hep!

Også et stort tillykke herfra... Rolleyes
Reply
NO: Det sker

Attached Files Thumbnail(s)

Reply
Jamen, tillykke med det. Tør man spørge, hvad det er for et stykke møbel, vi ser her?

Wink
Reply
Fortæl, fortæl smittefar!
Reply
Jamen, det er den længe ventede Rahbek strat, der endelig begynder at tage form.

Elletræskrop med ahorntop, og en nøjagtig kopi af halsformen inkl 25" mensur fra min favorit PRS udført i bagt flammet ahorn.

Den bliver monteret med elektronikken fra en Tom Anderson (HSS med split og passivt 'boost' - noget med en ekstra spole, der giver et resonanspeak)

Reply
Spændende! Er det på humbuckeren der er 'boost' eller på alle sammen? Er det hard tail eller skal der et vibratosystem på?
Reply
Der er boost på alle pickupper. Det er med blade runner vibrato system, 22 rustfrit stål bånd, satin finish i denim Blue og med parchment glasplade.

Reply
Lyder spændende med boost-funktionen.
Jeg overvejer kraftigt at få rustfrit stål bånd på min tele. Har du erfaring med det fra andre guitarer?
Reply
(16-05-2017, 15:49)Smittefar Wrote: Der er boost på alle pickupper. Det er med blade runner vibrato system, 22 rustfrit stål bånd, satin finish i denim Blue og med parchment glasplade.

Jamen, tillykke med den. Mildt sagt "meget anderledes end jeg ville have gjort det"... Wink  Men nu er det jo så heller ikke mig, der hverken skal spille på den eller betale for den.

Hvilke overvejelser ligger der specifikt bag valget af stålbånd?
Reply
Jeg har ikke prøvet rustfri før, men mange synes, det er fedt, og nogen gange må man stole på det, når guitarbyggeren siger "Det er fedt".

Reply

Users browsing this thread: 4 Guest(s)