Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Guitarist søger balle/partyband i Århus
Jeg søger et partyband i Århus med hang til at fyre den af.
Er 22 og har spillet guitar i ca. 8 år.
Har fin erfaring med, at stå på de skrå bredder.
Mangler I en guitarist så skynd jer, at sende mig en sms eller en mail!

<!-- e --><a href="mailtoBig Grinanielbjorn@live.dk">Danielbjorn@live.dk</a><!-- e -->
26660664
Reply
Hej. Jeg gemmer lige dit nummer i tilfælde af, at jeg mangler en afløser (er selv guitarist). Er det ok? Bare til standard balle-materiale.
Reply
Som afløser? - Jeg søger et band at spille i? :b
Reply
Nå ok. Jeg tænkte bare du var interesseret i jobs Smile Men det er du ikke? Altså sådan løst...
Reply
Kommer nok til at mangle muligheden for at øve med et band, hvis det blot er som standin Wink
Reply
Bjorn Wrote:Kommer nok til at mangle muligheden for at øve med et band, hvis det blot er som standin Wink

Balle bands øver ikke..
Reply
MacG Wrote:
Bjorn Wrote:Kommer nok til at mangle muligheden for at øve med et band, hvis det blot er som standin Wink

Balle bands øver ikke..
ihvertfald ikke de fede!
Reply
Aha. De ballebands, der sutter. har altså øvet? ... Confusedhifty:
Reply
SustainerPlayer Wrote:Aha. De ballebands, der sutter. har altså øvet? ... Confusedhifty:
Det sagde jeg ikke.... men jeg har bare hørt en del sløje ballebands, som bruger lang tid i øveren hver uge... ballebands dér ikke øver er ofte sat sammen af mere tjekkede og rutinerede folk.
Reply
Rasmus Wrote:
SustainerPlayer Wrote:Aha. De ballebands, der sutter. har altså øvet? ... Confusedhifty:
Det sagde jeg ikke.... men jeg har bare hørt en del sløje ballebands, som bruger lang tid i øveren hver uge... ballebands dér ikke øver er ofte sat sammen af mere tjekkede og rutinerede folk.

+1
Reply
Andre lyder bare sår'n ...

Nå til topic ... ballemusikanter er jo følsomme væsener ... Undecided
Reply
Ja tak, hold jer til emnet :dance:
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)