Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Now nedtur
Nej, det er sgu mildt sagt noget gammelt pis. Man må for min skyld være så meget uvenner, man vil, men det skal bare ikke gå ud over børn og dyr.
Desværre har den"ægte" ejer bare fået en eller anden mærkelig ide oppe i sit hoved om, at vapsen ikke bliver passet ordentligt, når den er her. Og det på trods af, at jeg har været primær omsorgsperspon for den i et halvt år, hvor han var i udlandet med jobbet.
Reply
NN: Peter Bastian er død.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"
Reply
Nedtur! Han var en virkelig musikalsk begavet.
Reply
ØV
Modded guitars were crap right out of the factory
Reply
NN: skal opereres i knæet i morgen tidlig Sad

NN2: Træls at have fået moslet det fede Dual mono setup sammen, men pga førtalte lorte knæ, ikke kunne få det med ud og spille før jeg selv kan slæbe det igen.
Reply
(02-04-2017, 22:11)Kladen Wrote: NN: skal opereres i knæet i morgen tidlig Sad

NN2: Træls at have fået moslet det fede Dual mono setup sammen, men pga førtalte lorte knæ, ikke kunne få det med ud og spille før jeg selv kan slæbe det igen.

Trælst.
Reply
NN: Den tidligere ejer af min BMX er åbenbart blevet grebet af freestyle-bølgen tilbage omkring årtusindskiftet og har valgt at montere pegs på den. Den slags pjat har intet at gøre på en cruiser.

NN2: Det betyder også, at man skal bruge topnøgler for at få hjulene af. Og jeg har selvfølgelig ikke lige et sæt liggende.

NA: Så er jeg jo faktisk nødt til at skaffe mig et sæt topnøgler. Og det er altid fedt med en undskyldning for at shoppe grej Wink.
Reply
(22-04-2017, 17:59)k_50 Wrote: NN: Den tidligere ejer af min BMX er åbenbart blevet grebet af freestyle-bølgen tilbage omkring årtusindskiftet og har valgt at montere pegs på den. Den slags pjat har intet at gøre på en cruiser.

*pejs. Og det er nemlig en mærkelig ting at sætte på en cykel...
Reply
Det ved jeg snart ikke.... En Christiania-bike med pejs kunne da være rar at drøne rundt på om vinteren.
Reply
For os ægte cykelhipstere er en pejs so last year. Jeg barsler i øjeblikket med at få lagt fjernvarme ind i min cykel, men har dog stadig lidt udfordringer med rørføringen, især ved kørsel.
Reply
NN: Chris Cornell er død.
Reply
:'(
Reply
RIP Chris Cornell. Han sang virkelig fedt.
Reply
Det var s..me da godt nok en træls nyhed. Han var sgu' fed.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"
Reply
Øv bøv. Så soundgarden i forum i 2013, og det var en af de værste koncertoplevelser i mit liv. Kan dog stadig godt lide deres plader.
Reply
Æv ja Sad . Har meget af hans musik.

Den her har jeg altid været lidt vild med:

https://www.youtube.com/watch?v=92mNH6g1p34
Reply
NN: Folk, som kører gaderæs uden for Striben. Angry
Har lige været i lufthavnen og hente min søster og niece, og ca. 20 meter før, jeg skulle dreje venstre over mod vores indkørsel, blev jeg overhalet af to tosser i lidt for dyre biler, som sådan på øjemål (og idet, de ganske få sekunder før var majet langt tilbage i spejlet) nok kørte adskillige gange de tilladte 50kmt. Det kunne majet let have endt majet galt.

NO: Vi slap med skrækken.

NTK: Det er farligt at bo på Amager. Ud over dagens episode har jeg i løbet af de sidste par år flere gange været majet tæt på at blive kørt ned, fordi folk har kørt for hurtigt og/eller med hovedet under armen. Det skete aldrig hjemme på Frederiksberg...
Reply
Jeg kommer aldrig til at eje en tysk bil alene af den årsag, at de fleste af deres ejere er komplette idioter, og jeg vil ikke associeres med deres opførsel.

I gå havde jeg 'fornøjelsen' af at se en Passat køre på tværs af tre spor og spærrefladen på en svært trafikeret motorvej for at 'nå' sin afkørsel.

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Reply
NN: Gregg Allman er død. RIP.

https://www.youtube.com/watch?v=TKmJEcC901A
Reply
NN:

At have brugt et par uger på noget af mest kedelige idiotarbejde, man kan tænke sig - at sprøjtemale kasser til nogle pedaler, som jeg er ved at bygge til folk. Det havde bare drillet hele vejen igennem (f.eks. havde havens myrer en sær forkærlighed for lige at tage en vandretur hen over dem, når man lige havde malet kasserne). Men nu var jeg da nået til et resultat, som jeg sådan nogenlunde kunne leve med. De stod så og gennemhærdede, før de skulle have den endelige lakering. I går hvirvlede "den hvide oprydnings-tornado" (a.k.a. fru Alwan) så gennem huset, og uden jeg havde set det, var de tre pedalkasser så blevet sat ind på mit arbejdsværelse i en pæn stak.

Det var selvfølgelig meget fint - lige indtil jeg ville "skille stakken ad". De hang sgu´ sammen. Og lige meget hvor forsigtigt, jeg forsøgte at fare frem, fulgte malingen altså med af. Så værsgo´ at slibe l.rtet ned og starte forfra. Dodgy 

Men så passer ens humør da til vejret...
Reply

Users browsing this thread: 3 Guest(s)