Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Now nedtur
(29-11-2018, 18:35)Smittefar Wrote: Hvis den er blevet afhentet i privatsalg, er den 'købt som beset', og det er hans eget problem, at han ikke testede ved afhentning.

+1
Reply
NN: Verdens mest træls roomie. Jeg vil have mit eget sted!
Reply
NA: At bruge en hel weekend på at brække skimmelsvamp-befængte lofter og vægge ned. Ikke specielt festligt, men det bliver forhåbentligt godt, når det er færdigt.

NN2: Nu har jeg i løbet af det sidste halve år (trods mange påtaler) iført sandaler gennemført nedrivningen af ca. 9 tons assorterede byggematerialer i vores hus uden problemer. I søndags slap heldet så op, og jeg fejrede det ovennævnte ved at jokke et rustent kamsøm en centimeters penge op i min ene fod. Det bliver sådan et renoveringsprojekt faktisk ikke sjovere af.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"
Reply
Nu har jeg jo fulgt lidt med på Instagram, og det ser bestemt ikke rart ud

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory
Reply
Av! og øv! God bedring og arbejdslyst.
Reply
@Sasha: Det kræver en ordentlig portion tålmodighed, hvis man samtidig skal bo i et byggeprojekt ;-)
Vi skulle bare lige have skiftet et par fliser i badeværelset - der var en "hårfin" revne i dem - og også i de fuldstændigt korroderede vandrør bagved. Det tog 4 måneder, men er åbenbart meget normalt iflg. murer/vvs'er når det er en forsikringssag.
Og god bedring med foden - det lyder på ingen måde særlig rart.
Reply
Søm i foden skal man holde sig fra! Det var sådan, jeg lærte ikke at lave nedrivning i Adidasere. Og oven i hatten kommer så den fæle stivkrampesprøjte.

NN: Folk, som sender deres syge børn i vuggeren. Det er fandme feje hold. Så nu har jeg feber, hoste og ekstra ondt i ryggen.
Så er det godt, at min nye crib ligger oven på min søsters stamsted. Hjemmelavet hønsekødssuppe, chokolade og Panodil bragt til døren er slet ikke at kimse ad, når ens krop er svag og dum.
Reply
(24-01-2019, 18:57)JSThomsen Wrote: @Sasha: Det kræver en ordentlig portion tålmodighed, hvis man samtidig skal bo i et byggeprojekt ;-)
Vi skulle bare lige have skiftet et par fliser i badeværelset - der var en "hårfin" revne i dem - og også i de fuldstændigt korroderede vandrør bagved. Det tog 4 måneder, men er åbenbart meget normalt iflg. murer/vvs'er når det er en forsikringssag.
Og god bedring med foden - det lyder på ingen måde særlig rart.

Tak-tak! Den er heldigvis ved at være sit gamle selv igen på godt og ondt.

Nu er stemningen lige så fin. Så forsikringsselskaber skal vi slet, slet ikke begynde at tale om her! De sataner... Angry  Hvis ikke netop de havde været nogle ind i helvede store og slimede røvhuller, havde jeg ikke selv stået og rykket min overetage ned! Så havde der været et forsikringsselskabs-finansieret, professionelt firma, som havde haft fornøjelsen... Dodgy 

Heldigvis har vi ikke boet i det helt store byggehelvede: Vi overtog huset 1/7 sidste år, og selv om der altså mangler de sidste to rum på overetagen (netop p.g.a. en længerevarende disput med forsikringsselkabet omkring en skimmelsvamp-sag), havde vi overstået langt de flest deciderede "nedbrydnings/entreprenør-opgaver", da vi flyttede i starten af november. Men der kommer da til at gå lidt tid endnu, før vi er helt på plads. "Fars legeværelse" i kælderen er dog - selvfølgelig Wink - for længst oppe at køre Big Grin
Reply
(22-01-2019, 17:56)Smittefar Wrote: Nu har jeg jo fulgt lidt med på Instagram, og det ser bestemt ikke rart ud

Nej, med fruens aktivitet skal man jo saftsuseme huske lige at se sig for, før man klør sig i r... herhjemme, hvis ikke det skal havne på de sociale medier Wink 

Hun er i øvrigt en snedig rad: Nu har "økonomiministeren" jo fundet ud af, at hun kan få ting lavet, hvis det indebærer, at hendes mand ligesom kan oparbejde kapital og goodwill til grejindkøb... Wink 

Derfor SBIB (Snart Bag I Bilen): Temmelig vintage Soundcraft-mixer. Reelt set har jeg ganske vist på ingen måde noget behov for at have sådan en. Men siden hvornår har dét været et gangbart argument imod anskaffelse af fetish-objekter? Wink  Jeg er ligesom nødt til at rette lidt op på sidste års statistik, der udover fornuftsanskaffelsen af to celluloselak-sikre guitarstativer kun kunne byde på den TC-cliptuner, man fik med i adgangsbilletten ved ét eller andet demo-arrangement, jeg havde fået forvildet mig til her i efteråret Wink
Reply
win win Big Grin
Reply
NN: Min 20 år gamle EHX Tube Zipper vil ikke tænde. Den har bare sidder der på boardet, én aften virkede den, morgenen efter virkede den ikke.

Den eneste ting, jeg gjorde om aftenen var at sætte sådan en engelsk lakrids her på switchen:
https://www.thomann.de/dk/mooer_candy_fo...topper.htm?

Det er for syret, hvis det pres har gjort "noget".
Reply
Trælst.
Reply
(31-01-2019, 17:46)Sasha Wrote: Trælst.

Nå, men nu fik jeg da tømt pedalen for restspænding med hånden, av.
Helle for at det er første og sidste gang, og at det aldrig sker i en forstærker.
Reply
Så lever den da op til sit navn

#srry #toosoon

Reply
Big Grin det var ikke så galt som stikkontakten. Men derfor behøver jeg ikke gøre fejlen igen.
Reply
NN: Røgalarmen i gangen dytter fordi, den skal have nyt batteri. Der er 3,20 til loftet; jeg er 1,75 høj; jeg har ikke noget højere end en stol at stå på. Det går ikke op.
Reply
Det er derfor, at ingen husholdning er komplet uden en luftværnskanon.
Reply
Jeg tænker det kan løses med en flammekaster

Reply
Gode forslag begge to. Jeg har godt nok en flammekaster i køkkenet. Men jeg tvivler dog på, at den er potent nok til at nå der op...
Reply
NN: Kloaker, der sætter i bakgear...  Angry
Reply

Users browsing this thread: 4 Guest(s)