Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Now nedtur
https://www.bt.dk/erhverv/dansk-firma-ga...var-kunder

Nu spiller jeg jo ikke alverden mere selv ,men har kendt lars og co siden de startede. De kommer igen siges der. Svær branche især i disse digitale tider.
Reply
Øv, det er sgu trist

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory
Reply
Det er godt nok kedeligt. Strategien med at gå tilbage til "Made in Denmark" har så ikke virket, lader det til (uden at jeg har læst årsrapporten).
Reply
Ja, altid trist, når danske firmaer må dreje nøglen om...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"
Reply
NN: mellemørebetændelse. Jeg ligger her med 38.6 i feber og skriger som en kælling (m/k)

Reply
NN1:

Når "den amerikanske praksis" med kun at have en hovedsikring som eneste sikring i en forstærker bevirker, at en kortslutning i et udgangsrør rykker den originale nettransformator i en Fender Bassman fra 1959 med i faldet.

NN2:

Det syn, der møder én, når man åbner en "original" Fender Bassman fra 1959 og hurtigt kan konstatere, at "snilde onkel Eigil" har været i gang med at lave noget, der måske med meget god vilje kunne karakteriseres som at lodde, i den og skifte originale dele ud i vildskab.

NN3:

Den pædagogiske udfordring i at overlevere især punkt 2 til en ejermand, der er svært glad for sin ORIGINALE Fender Bassman fra 1959.
Reply
NN1:

Når "den amerikanske praksis" med kun at have en hovedsikring som eneste sikring i en forstærker bevirker, at en kortslutning i et udgangsrør rykker den originale nettransformator i en Fender Bassman fra 1959 med i faldet.

NN2:

Det syn, der møder én, når man åbner en "original" Fender Bassman fra 1959 og hurtigt kan konstatere, at "snilde onkel Eigil" har været i gang med at lave noget, der måske med meget god vilje kunne karakteriseres som at lodde, i den og skifte originale dele ud i vildskab.

NN3:

Den pædagogiske udfordring i at overlevere især punkt 2 til en ejermand, der er svært glad for sin Fender Bassman fra 1959 og som aldrig omtaler den uden lige at tilføje præfikset "originale"...
Reply
Arrrggghhh

Reply
Jeg kan i øvrigt stadig ikke høre noget på det ene øje og ret nedsat hørelse på andet øre. Nu må det der mellemørebetændelse gerne snart få helt over

Reply
(11-03-2019, 22:23)Smittefar Wrote: Arrrggghhh

- Mellemørebetændelse?

Wink

God bedring, er vel det bedste, man kan sige i en sådan situation..?
Reply
...eller som han troede var original? Det lyder nederen hele vejen rundt.
Reply
Arrrghhh gik nu mest på bassemanden.

Jeg var fandeme nede i en hel uge, og selv om smerterne i det mindste er væk, så er hørelsen altså ikke rigtig kommet tilbage.

Reply
(11-03-2019, 22:24)Odgaard Wrote: ...eller som han troede var original? Det lyder nederen hele vejen rundt.

Nu skal jeg på ingen måde gøre mig synderligt klog på religion. Men det er i hvert fald et dilemma, jeg ofte har stået i - en ejermand, der i nærmest trance-lignende tilstand konstant messer ét eller andet, der umiskendeligt lyder som "original", i forbindelse med ét eller andet stykke aldrende musik-isenkram, som man ikke skal kaste mange blikke på for at kunne konstatere, på alverdens farverige måder kan være bragt til tider endog meget langt fra sit originale væsen. 

Men er der ikke noget med, at tro skulle kunne flytte bjerge? Hvis man så også lige kunne lære den f.eks. at skifte 50-60 år gamle elektrolytkondensatorer, ville meget være vundet... Wink
Reply
(11-03-2019, 22:27)Smittefar Wrote: Arrrghhh gik nu mest på bassemanden.

Jeg var fandeme nede i en hel uge, og selv om smerterne i det mindste er væk, så er hørelsen altså ikke rigtig kommet tilbage.

Wink

Men som sagt: God bedring... Rolleyes
Reply
(11-03-2019, 22:24)Smittefar Wrote: Jeg kan i øvrigt stadig ikke høre noget på det ene øje og ret nedsat hørelse på andet øre. Nu må det der mellemørebetændelse gerne snart få helt over

Den manglende hørelse på øjet er ganske normal, så vidt jeg ved. Selv er jeg helt uden hørelse på begge øjne. Man vænner sig til det, vil jeg sige.
Reply
(12-03-2019, 10:19)Telemaster Wrote:
(11-03-2019, 22:24)Smittefar Wrote: Jeg kan i øvrigt stadig ikke høre noget på det ene øje og ret nedsat hørelse på andet øre. Nu må det der mellemørebetændelse gerne snart få helt over

Den manglende hørelse på øjet er ganske normal, så vidt jeg ved. Selv er jeg helt uden hørelse på begge øjne. Man vænner sig til det, vil jeg sige.

...det er uden tvivl din manglende hørelse på øjnene, der har gjort dig til den, du er i dag.
Smitte, lad dig ikke gå på af dine mangler.

Rejs dig og vær stolt af den, du er.

You are beautiful no matter what they say.
Reply
I <3 U

Reply
Her på tredjedagen 100 km uden for Shanghai er jeg godt nok ved at være træt af at spise det samme mad morgen middag og aften. Ris med kogt snask til alle måltider arrrghhh.

NN: det lidt et problem at jeg ikke havde tænkt over at almindelige kreditkort ikke virker alle steder i Kina.

Reply

Users browsing this thread: 4 Guest(s)