Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Now Tør Konstatering
NTK: halvt inde i en grundig opsætning af et (billigt) Floyd Rose-system husker jeg kun alt for godt, hvorfor det kun var min første guitar, der havde sådan en djævel. (Ud over en kort senere flirt med en Charvel).

Han har bare af at blive glad for den guitar Smile
Reply
NTK:
Jeg så et 14-15 år gammelt billede af mig selv. Hvad skægget angår, er jeg gået fra Blackface til Silverface.
Når jeg begynder at få hår på ryggen, bliver jeg vel også en Silverback ...

Sent from my iPhone using Tapatalk
Reply
NTK:

I dag er det præcis 50 år siden, at verdens to bedste koncerter blev spillet.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"
Reply
Den ene, gætter jeg på, er Jimi Hendrix, Winterland, San Francisco, CA.

Den anden, Johnny Cash, Centennial Concert Hall, Winnipeg, MB, Canada?
Reply
Jimi Hendrix spillede i dagene 10/11/12. oktober 1968 seks koncerter på Winterland Arena i San Fransisco - to koncerter hver aften. Og ifølge min ydmyge mening markerer især de to koncerter den første aften peaket af mandens live-optrædener. Lige fra han åbner ballet - første nummer, første koncert - med den fuldstændigt fantastiske version af "Are You Experienced?", som bl.a. kan høres på favorit-live-albummet "The Jimi Hendrix Concerts"...  så er linjen ligesom lagt! I min - sikkert snævertsynede - optik er dette meget, meget tæt på det ypperligste kunst, der nogensinde er begået via elektrisk guitar, ironisk nok ved nærmest at tilgå den som en synthsizer... Cool

Johny Cash´ koncert samme dag, omend garanteret glimrende, skal jeg ikke kunne redegøre for. Wink
Reply

Users browsing this thread: 2 Guest(s)