Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Now Optur
(06-07-2018, 19:52)Smittefar Wrote: Jeg burde få den færdige guitar i hånden i næste uge.
[Image: a6aab12cb11ee71c37a17192acf3a970.jpg]

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

Glæder mig til at se den færdige guitar. Slagpladen ser i hvert fald umiddelbart ret cool ud.

NO: At høre både Eric Clapton og Jeff Beck live inden for en uge.
Reply
Guitaren er lige blevet udsat endnu en gang

Hvor så du Jeff Beck? Jeg var til koncerten i koncerthuset, os der synes jeg godt nok at oplevelsen blev trommet i stykker. Jeg var ret skuffet

Modded guitars were crap right out of the factory
Reply
(15-07-2018, 12:18)Smittefar Wrote: Guitaren er lige blevet udsat endnu en gang

Hvor så du Jeff Beck? Jeg var til koncerten i koncerthuset, os der synes jeg godt nok at oplevelsen blev trommet i stykker. Jeg var ret skuffet

Samme sted. Og jo, Vinnie Colaiuta fyldte bestemt helt godt i landskabet. Men dog ikke nok til, at jeg ligefrem vil bruge udtrykket "trommet i stykker"...
Reply
Det er muligt, jeg sad et sted hvor trommerne fyldte mere i mixet end ellers, men for mig overskyggede trommerne fuldstændig de fine nuancer og den dynamik, der kendetegner Jeffs spil. Det virkede som om, at alle trommer og bækkener skulle tæskes med hundrede kilometer i timen hele tiden.

Det var godt, hende cellisten var pæn at kigge på, for der hvor jeg sad var det umuligt at høre, hvad hun spillede. Jeg synes egentlig, at det var en ret spændende orkestrering, der gav muligheder for fedt samspil og dynamik. Det kom bare aldrig til sin ret

Modded guitars were crap right out of the factory
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)