Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Now eating
Måske skulle skulle vi vente til Turtle ankommer med at starte denne tråd op, men nu tar jeg teten.

NE: Hotwings med kartoffelbåde ... og så skal der vist laves nachos bagefter.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!
Reply
NAFA (Now Ate For Aftensmad): Rugbrød med stegt torskerogn og remoulade ... well, man kan ikke vinde hver gang :|
Reply
NE: frøsnapper - det' sgu fint, når man kommer hjem fra byen...
Reply
Now Drinking:

Reply
GodSpeedDK Wrote:Now Drinking:

+1 Big Grin
Reply
LIge gået igang med at lave pizza. Grillen er sat op som pizza ovn så det bliver nice.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!
Reply
Jeg har også fået pizza, men det var den slags, man ringer efter, når man har tømmermænd og ikke gider lave dem selv...
Reply
NE ... well, ikke helt endnu, men der er købt ind til urtemarineret, ovnbagt laks, med nye kartofler og hollandaise sauce - "Næ dog, hvor dejligt - og så på en mandag!" Tongue
Reply
N(er-ved-at-lave-så-snart)E: Grahamsboller
Reply
Daim
Smile
Reply
Hjemmebagt rugbrød med rygeost Smile
Reply
Thai-bokse fra netto. Af en færdigret at være, er de forholdsvist hæderlige.
Reply
GodSpeedDK Wrote:NE ... well, ikke helt endnu, men der er købt ind til urtemarineret, ovnbagt laks, med nye kartofler og hollandaise sauce - "Næ dog, hvor dejligt - og så på en mandag!" Tongue

Update: Det var en vinder! Eller rettere, jeg syntes det var en vinder; de to damer på adressen ville nok i virkeligheden hellere have haft en leverpostejsmad ... men de tog det meget pænt Smile
Reply
NE: Kogt ris.
Reply
NE: Spaghetti Bolognese (á la Jamie Oliver)
Reply
Jeg har lige gang i en lille salat med nogle hvidløgsmarinerede tigerrejer og en kold øl...
Reply
Bolcher fra Sømods Bolche fabrik
Reply
NE: (faktisk ikke N - mere for 4 timer siden) chilien fra igår. Opskriften er sq ved at blive god - hvor er det fedt endeligt at have en hemmelig ingrediens Smile
Reply
Hemmelig ingrediens? Jeg har kun en og den kan jeg ikke holde hemmelig. Det er kakao Wink

NE: Pandekager. Jeg har fuldstændig smadret min døgnrytme efter Sweden Rock Festival og en hel stribe koncerter. Og når man ikke kan falde i søvn kan man jo lige så godt lave pandekager. Og jeg har da heldigvis noget hjemmelavet brombærsyltetøj Smile Smile Smile
Reply
Turtle Wrote:Hemmelig ingrediens? Jeg har kun en og den kan jeg ikke holde hemmelig. Det er kakao Wink

don't waste my time! det er alment kendt at chokolade og chili går godt i spænd
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)