Now eating

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Funkis »

Klargøring til morgen dagens Loge aften.

Der er lagt i ovnen til en BBQ aften på the american way.

Low and Slow St. Louis style ribs samt Low and Slow Bacon Chedder wings.
Dertil Onion Rings, Coleslaw, serveret med iskolde Buds. Og til dessert står den på Blubarry Pie samt Milkshakes.
Og mon ikke at der bliver serveret noget klassisk Rock and roll Burbon bagefter.

Alt sammen hjemmelavet. Går og forbereder, så grillen bare skal tændes.
En grill dag ligger forude... Fabelagtigt. :D
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Sasha »

[quote="GodSpeedDK"]I ved ikke, hvad I taler om ...[/quote]

Jo, desværre... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af k_50 »

NE: Chili con carne. Det kan jeg sgu godt finde ud af! (om end den ville have haft godt af et par timer mere på komfuret, men sådan er det jo, lige meget hvor længe den har fået)

NO: Der er herre meget af det ude i gryden - nok til at jeg faktisk overvejer at fryse nogle portioner, da jeg ellers virkelig skal grovæde, hvis ikke det skal nå at blive for gammelt. Men mon ikke min roomie gider hjælpe mig af med det...

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af IkkeMig »

NE: Friskbagt leverpostej på hjemmebagt valnøddebrød og en hjemmelavet rug-pilsner. Det er godt ovenpå en dag, der ligefrem har involveret fysisk arbejde :lol:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af GodSpeedDK »

NATGUTTKOL (Now About To Gå Ud To The Kitchen Og lave): Koteletter i fad med ris. En klassisk ret, der kan varieres til det uendelige . og dét har jeg tænkt mig at gøre :thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"]NATGUTTKOL (Now About To Gå Ud To The Kitchen Og lave): Koteletter i fad med ris. En klassisk ret, der kan varieres til det uendelige . og dét har jeg tænkt mig at gøre :thumbup:[/quote]

Jeg lavede den på et tidspunkt med mango i - det gav flødesovsen en rigtig god smag :)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"][quote="GodSpeedDK"]NATGUTTKOL (Now About To Gå Ud To The Kitchen Og lave): Koteletter i fad med ris. En klassisk ret, der kan varieres til det uendelige . og dét har jeg tænkt mig at gøre :thumbup:[/quote]

Jeg lavede den på et tidspunkt med mango i - det gav flødesovsen en rigtig god smag :) [/quote]

Okay, det lyder spændende. Min denne gang har jeg valgt at kalde "Mexican Winter" = udover det sædvanlige, så var der også chili, spidskommen og Red Kidney Beans i, samt forskellige slags løg og hvidkål. Det blev sgu meget godt :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Starcaster »

[quote="Sasha"][quote="GodSpeedDK"]I ved ikke, hvad I taler om ...[/quote]

Jo, desværre... :-)[/quote]
Bortset fra at jeg fik en vabel af at piske, var det sku ikke særlig svært! Og den blev vildt god! Næste gang jeg er i DK, kommer der ikke flere Knorr breve med i kufferten ;) Jeg lavede den over vandbad, hvilket min kokkeven ikke mener er nødvendigt, men jeg turde ikke rigtig tage chancen denne gang. Tricket med en lille smule cayenne pebber er genialt! Prøv det!

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af andkrup »

[quote="Turtle"][quote="GodSpeedDK"]NATGUTTKOL (Now About To Gå Ud To The Kitchen Og lave): Koteletter i fad med ris. En klassisk ret, der kan varieres til det uendelige . og dét har jeg tænkt mig at gøre :thumbup:[/quote]

Jeg lavede den på et tidspunkt med mango i - det gav flødesovsen en rigtig god smag :) [/quote]


mmmmm... Mango!

superbrugsen har stadig et par gode modne mangoer som jeg snupper en af hver dag :)

Now Ate: for 15,- kr. importeret engelsk bøf i fakta + refried beans - det kan ikke blive mere basalt; stivelse, fedt og kød
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af k_50 »

[quote="andkrup"][quote="Turtle"][quote="GodSpeedDK"]NATGUTTKOL (Now About To Gå Ud To The Kitchen Og lave): Koteletter i fad med ris. En klassisk ret, der kan varieres til det uendelige . og dét har jeg tænkt mig at gøre :thumbup:[/quote]

Jeg lavede den på et tidspunkt med mango i - det gav flødesovsen en rigtig god smag :) [/quote]


mmmmm... Mango!

superbrugsen har stadig et par gode modne mangoer som jeg snupper en af hver dag :)

Now Ate: for 15,- kr. importeret engelsk bøf i fakta + refried beans - det kan ikke blive mere basalt; stivelse, fedt og kød[/quote]
Hehe... Sådan en har jeg også i køleren (bare fra sidste uge, hvor de var på tilbud til en 10'er). Jeg tror i morgen aften står på genskabelse af sidste torsdags succes med nævnte bøf skåret i skiver oven på ristet rugbrød med spejlæg og rigeligt med bløde løg. Nemt, sundt (bilder jeg mig ind) og velsmagende. Og praktisk ift. opvask, at man kan lave det hele på den samme pande...

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Anonym »

Knækbrød, ost, sennep.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af GodSpeedDK »

NE: Pandekager ala italiano. Den oprindelige plan var pizza, men jeg gad ikke selv stå og lave dej, og Netto havde ingen færdiglavede bunde, så det blev til madpandekager i stedet. Smurt med pesto, og så kylling, skinkestrimler, hakket peberfrugt, frisk basilikum og revet gouda ovenpå. Slet ikke dårligt, hvis jeg selv skal sige det :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af IkkeMig »

NE: Chokoladekiks :)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af GodSpeedDK »

NELOL (Now Eating Lige Om Lidt): Nachos!
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Funkis »

Grillen er tændt og der ligger en steg og syder ved 175 grader. Der er smidt en anelse røgflis på for lige at give lidt mere smag.
kartoffelsalaten og den grønne salat er klar. Og der er et par pølser til sidst. Dejlig søndag.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Rasser »

Der står en hel gryde med dolmaer og simrer på komfuret... Det bliver godt... Om 3 timer...

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af IkkeMig »

Jeg fik sushi tidligere i dag. Det bliver man altså ikke rigtigt mæt af...

...så nu har jeg lavet et par stykker franskbrød med smør, salat, gravet laks og dild-dressing. Og en kold Alsace Pinot Gris. Helt acceptabel mellemmad ;)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af GodSpeedDK »

NE: Grovboller med brie. Dertil kaffe.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af Peter C »

NE: Elefant-bajer

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now eating

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Peter C"]NE: Elefant-bajer[/quote]

Jamen så skål da :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen