Enduser, Broken Note, Karsten Pflum i Aalborg d. 19. august

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Enduser, Broken Note, Karsten Pflum i Aalborg d. 19. august

Indlæg af eitreach »

Yo.

Ad Noiseam fylder ti år, og i den anledning skrev Nicolas Chevreux at han holder nogle fester rundtomkring i Europa, og tager nogle af sine kunstnere med - jeg spurgte om de også tog til Danmark, og det gjorde de ikke. Men så spurgte jeg igen.. Pænt. :)

Så til dem der er til drum and bass, dubstep og bastungt IDM, kan jeg fortælle at Enduser, Broken Note, Karsten Pflum - og Chevreux selv, besøger Aalborg og Platform4 den 19. august, og at der udover koncerterne om aftenen som starter omkring kl. 22 også vil finde workshops sted - Enduser (Lynn Standafer) vil fortælle om sin musik i Renoise, Tom Andrew fra Broken Note vil gøre det samme om Ableton, og Nicolas Chevreux vil fortælle om pladeselskabet selv.

Det kommer til at koste 70 kroner i alt for hele pakken - og vi sælger øl, og der er tale om ekstremt fede omgivelser.

Den officielle annocering kommer på adnoiseam.net om ikke længe - og på platform4.dk, naturligvis.
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Enduser, Broken Note, Karsten Pflum i Aalborg d. 19. aug

Indlæg af Anonym »

Cool. Det var nok værd at plugge inde på lydmaskinen.dk også. Der er mange i målgruppen der.

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Enduser, Broken Note, Karsten Pflum i Aalborg d. 19. aug

Indlæg af eitreach »

Lige en sidste heads-up inden det hele går amok den 19.

Udover de tre nævnte workshops, har Karsten Pflum (aka Jakob Madsen) også valgt at lave en, om musikproduktion - og hvis ikke I der læser dette ikke selv gider, så kender I garanteret nogle som gør. :)

http://www.facebook.com/event.php?eid=1 ... &view=wall

It's going to be fucking awesome..
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen